Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  64 członków

Diapason Klub
IGNORED

Klub Diapason


insaimz

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie lubię misiowatego grania a Minas dla mnie tak grał. Środek pasma rewelacja ale co z tego, ja lubie z pazurem. Tu się spotkałem z opiniami, że ponoć A klasowy partner z tymi kolumnami tak gra nie tracąc przy tym na dynamice. To ja sie z tym nie zgadzam. Może być tak, że siędzący uczestnicy na krzesełkach słyszeli inaczej ale ja tej przyjemności nie miałem. O monitorach pisałem już wcześniej w innym klubie nie będe sie powtarzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie lubię misiowatego grania a Minas dla mnie tak grał. Środek pasma rewelacja ale co z tego, ja lubie z pazurem. Tu się spotkałem z opiniami, że ponoć A klasowy partner z tymi kolumnami tak gra nie tracąc przy tym na dynamice. To ja sie z tym nie zgadzam. Może być tak, że siędzący uczestnicy na krzesełkach słyszeli inaczej ale ja tej przyjemności nie miałem. O monitorach pisałem już wcześniej w innym klubie nie będe sie powtarzał.

 

Misiowate granie z Minasów - to ciekawe co piszesz. A monitory jak graly? Nie ma Twojego wpisu odnośnie nich . Napisz jeszcze o nich.

 

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk monitory S16Hz nie grały na AS.

 

Każdy ma prawo do własnej oceny. Na pewno Cayin , który grał na AS stawia na barwę, nasycenie itp. Wzmacniacze na KT88 już grają trochę inaczej. Zresztą ciężko dokładnie ocenić to po wizycie na wystawie. W pokoju S16Hz byłem 2-3 razy. Pierwszy raz na początku i góry mi się wydało ciut za dużo , a za drugim razem po przesłuchaniu wielu zestawów (często łomotu) już bym chciał więcej. Ciężko się "zresetować" to przesłuchaniu tylu zestawów. Zresztą osoby które słyszeli Minasy (lub inne kolumny) w bardziej kontrolowanych warunkach na tym morelu wiedzą jak gra.

 

Ale wracając do tematu wątku to taką fotkę mam na telefonie. Fajny klimat w pokoju i bardzo ładne panele akustyczne.

 

IMG-20181117-113529.jpg

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk monitory S16Hz nie grały na AS.

 

Każdy ma prawo do własnej oceny. Na pewno Cayin , który grał na AS stawia na barwę, nasycenie itp. Wzmacniacze na KT88 już grają trochę inaczej. Zresztą ciężko dokładnie ocenić to po wizycie na wystawie. W pokoju S16Hz byłem 2-3 razy. Pierwszy raz na początku i góry mi się wydało ciut za dużo , a za drugim razem po przesłuchaniu wielu zestawów (często łomotu) już bym chciał więcej. Ciężko się "zresetować" to przesłuchaniu tylu zestawów. Zresztą osoby które słyszeli Minasy (lub inne kolumny) w bardziej kontrolowanych warunkach na tym morelu wiedzą jak gra.

 

Ale wracając do tematu wątku to taką fotkę mam na telefonie. Fajny klimat w pokoju i bardzo ładne panele akustyczne.

 

IMG-20181117-113529.jpg

 

A jak Ci się brzmienie Diapasonow podobalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diapasony które grały to wyższa szkoła dźwieku!

Ale wzmacniacz Ars Sonum nie wypadl "sroce z pod

ogona" ,odmiana lamp El 34 tz. E 34L.

Dobrane elementy z wysokiej półki + możliwości

wysterowania kolumn o niskiej impedancji.

Razem = piękne brzmienie.

Ps.

Jak napisałem w klubie studio 16 Hz .

Tak grających Minasow jeszcze nigdy nie

słyszałem minie się bardzo podobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk monitory S16Hz nie grały na AS.

 

Każdy ma prawo do własnej oceny. Na pewno Cayin , który grał na AS stawia na barwę, nasycenie itp. Wzmacniacze na KT88 już grają trochę inaczej. Zresztą ciężko dokładnie ocenić to po wizycie na wystawie. W pokoju S16Hz byłem 2-3 razy. Pierwszy raz na początku i góry mi się wydało ciut za dużo , a za drugim razem po przesłuchaniu wielu zestawów (często łomotu) już bym chciał więcej. Ciężko się "zresetować" to przesłuchaniu tylu zestawów. Zresztą osoby które słyszeli Minasy (lub inne kolumny) w bardziej kontrolowanych warunkach na tym morelu wiedzą jak gra.

 

Ale wracając do tematu wątku to taką fotkę mam na telefonie. Fajny klimat w pokoju i bardzo ładne panele akustyczne.

 

IMG-20181117-113529.jpg

To prawda, za dużo sprzętu troche. Człowiek sie zachłysnął tym wszystkim żeby wybrać dla siebie ten naj...

W tamtym klubie juz chyba bylo pisane ze monitory nie zagraly i dlaczego. Takie monitorki na Ss15 mozna posluchac tylko u dwoch uzytkownikow (chyba ze ich więcej) w domowych warunkach. Po za tym to monitory przeznaczone do pom. 15m. ale to max 15m. Tak rzekł konstruktor.

 

Adamamtes 25th jedna nowa para jest chyba w Warszawie w Planecie Dzwieku. Dystrybutor juz nie ma.

 

Standy w diapasonie maja wplyw na brzmienie. Miałem u siebie standy drewniane i metalowe jakie byly do wersji iii 25th. Drewno mialo wiecej basu.

 

Diapason bedzie bardziej prawdziwy niz Dynki. Z suchym wzmakiem lepiej sprawdza sie Dynaudio. Diapason zagra charakterem elektroniki, ani nie osuszy ani nie ociepli brzmienia.

 

https://www.hifistation.pl/mobile/pl/p/Diapason-Adamantes-III-25TH/5554

 

https://allegro.pl/diapason-adamantes-iii-standy-ex-demo-i7588462412.html

 

Jaka kwota według Ciebie będzie OK za nowe sztuki ze sklepu? Myślisz że 15K można dać czy można coś urwać?

Podam że u mnie cena wyjściowa to 18K a musze złożyć propozycje cenową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To prawda, za dużo sprzętu troche. Człowiek sie zachłysnął tym wszystkim żeby wybrać dla siebie ten naj...

W tamtym klubie juz chyba bylo pisane ze monitory nie zagraly i dlaczego. Takie monitorki na Ss15 mozna posluchac tylko u dwoch uzytkownikow (chyba ze ich więcej) w domowych warunkach. Po za tym to monitory przeznaczone do pom. 15m. ale to max 15m. Tak rzekł konstruktor.

 

 

 

Jaka kwota według Ciebie będzie OK za nowe sztuki ze sklepu? Myślisz że 15K można dać czy można coś urwać?

Podam że u mnie cena wyjściowa to 18K a musze złożyć propozycje cenową.

Ta cena z allegro ze standami jest ok. Katalogowo kosztuja 22tys z groszami.

 

 

Ja bym bez oryginalnych standow nie bral.

Edytowane przez insaimz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diapasony które grały to wyższa szkoła dźwieku!

Ale wzmacniacz Ars Sonum nie wypadl "sroce z pod

ogona" ,odmiana lamp El 34 tz. E 34L.

Dobrane elementy z wysokiej półki + możliwości

wysterowania kolumn o niskiej impedancji.

Razem = piękne brzmienie.

 

Też tak myślę, Diapasony to bardzo dobre kolumny, mi się bardzo podobają.

 

Ps.

Jak napisałem w klubie studio 16 Hz .

Tak grających Minasow jeszcze nigdy nie

słyszałem minie się bardzo podobało.

 

Dziękuję w swoim imieniu jako posiadacza kolumn 16Hz. Opinia o misiowatym basie poniżej :-)

 

Ja nie lubię misiowatego grania a Minas dla mnie tak grał. Środek pasma rewelacja ale co z tego,

ja lubie z pazurem. Tu się spotkałem z opiniami, że ponoć A klasowy partner

z tymi kolumnami tak gra nie tracąc przy tym na dynamice. To ja sie z tym nie zgadzam.

Może być tak, że siędzący uczestnicy na krzesełkach słyszeli inaczej ale ja tej przyjemności nie miałem.

O monitorach pisałem już wcześniej w innym klubie nie będe sie powtarzał.

 

Twoja opinia jest niewiarygodna, nie dla tego że w taki sposób pisana, a dlatego że nie byłeś w pokoju 16Hz,

ba zapewne wogóle nie byłeś na wystawie Audio Show 2018.

Świadczy o tym fakt że nie byłeś w pokoju Diapasona.

 

Wdział już ktoś z was nowe Diapason Adamantes V? Podobno były na AS w Sobieskim.

 

Dowód?

 

Korespondowaliśmy długo, nie sądziłem że Tobą kierują nieuczciwe pobudki. Mimo wszystko życzę Ci abyś

znalazł swoje produkty najlepiej w tym klubie bo to świetne kolumny, tylko po co Ty kłamiesz? Po co? Ty tak masz?

 

Pisałeś mi na Pw że monitorki na Revelatorach 16Hz na AudioShow grały słabo żeby nie powiedzieć kiepsko.

 

Możesz się teraz publicznie z tego wytłumaczyć?

 

One grać nie mogły bo nie posiadały zwrotnic, były eksponatem wystawowym wyłącznie, wiem to od Grzegorza jak i od klubowiczów.

 

 

Pytałeś jak opętany niemal każdego posiadacza 16Hz o zdjecia, brzmienie etc, nic w

tym nadzwyczajnego, dzwoniłes jak najęty do właściciela firmy, ale jak kłamiesz publicznie muszę Cię powstrzymać.

 

Panie Marku nie rób nam wstydu Polakom za granicą, my tu staramy się być rzetelnymi Polakami, nie rób nam proszę anty reklamy Polaka oszusta na Wyspach ,

bo my tu ciężko pracujemy na dobrą opinię.

Powstrzymaj się w tych kłamstwach.

 

A klubowi życzę dużo nowych klientów na te fajne kolumny, przepraszam raz jeszcze za to co tu musiałem publicznie napisać, padło na ten klub bo tu

padły kłamstwa od użytkowanika Marek K. Musialem je sprostować bo to forum publiczne, ludzie to czytają.

 

Patryk

Edytowane przez Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre :) u Diapasona nie byłem bo nie było czasu, musiałem gonić czas. Nie da sie w jeden dzień a na Stadion też trza dojechać. Pisane bylo chyba.

 

Misiowate granie nie dotyczy basu, nigdzie nie pisalem o misiowatym basie.

Ciepło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci się brzmienie Diapasonow podobalo?

 

Był to pokój, w którym była na pewno muzyka. Fajnie to z lampką grało. Można było usiąść i na spokojnie posłuchać. Nie było wyścigu na decybele, Repertuar na pewno był dobrany (dobre realizacje, dość bezpieczne) odpowiedni, żeby pokazać możliwości/atuty tych monitorów. Musiałbym posłuchać na spokojnie płyt, które lepiej znam żeby coś więcej powiedzieć. Do tego ładne wykonanie. Takie monitory będą ozdobą każdego pokoju.

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich

Od jakiegoś czasu rozważam zakup Diapason Adamantes III 25th. Znalazłem jedne we Włoszech i ugadałem się już wstępnie ze sprzedającym . Mam pewne obawy w zakresie basu w tych głośnikach. Słucham między innymi elektronicznej muzyki, alternatywy, synthpopu, industrialu.  Bas jest tu dość istotny.  Obecnie mam Tannoy XT8F z wzmacniaczem musical fidelity m5si.  Pokój około 26. Nie miałem nigdy monitorów. Prosiłbym o opinie osób, które miały lub słuchały tych głośników. Czy wg Was te kolumny mogą trochę nie nadawać się do takiej muzy? Boję się, żeby przez brak basu, dźwięk nie zrobił się płaski, np w takim utworze jak Angel Massive Attack. W ostateczności mogę dołożyć jakiegoś suba, gdyby było trzeba, ale to może być dość ułomne rozwiązanie. Dzięki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
9 godzin temu, Jimmix napisał:

Dzięki. W tej chwili niczym. Czeka na mnie lampa Ars Sonum Filarmonia SM do odbioru może uda mi się na dniach mieć już ten wzmacniacz u siebie. 

Gratuluje. Tez sie czaje m.in na ten wzmak w tym roku. Juz poprzednie wersje super graly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się coś więcej napisać i może wrzucić jakieś zdjęcie ale muszę najpierw złożyć całość do kupy. W przyszłym tygodniu powinien być wzmacniacz i przewody pozostanie kwestia odtwarzacza na który muszę jeszcze chwile zaczekać. Myślę że całoś mi ładnie zagra :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jimmix napisał:

Postaram się coś więcej napisać i może wrzucić jakieś zdjęcie ale muszę najpierw złożyć całość do kupy. W przyszłym tygodniu powinien być wzmacniacz i przewody pozostanie kwestia odtwarzacza na który muszę jeszcze chwile zaczekać. Myślę że całoś mi ładnie zagra :). 

Jakie kable i odtwarzacz chcesz miec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2018 o 19:36, PIOTR - PIOTR napisał:

 

To zupełnie inne kolumny - inaczej grające . Wygląd i brzmienie 25th zbliżone do Aster .

Miałem III i III 25th . Różnice w brzmieniu naprawdę spore . Chciarz III były łatwiejsze w ustawieniu i doborze sprzętu , to jednak warto poświęcić czas na odpowiednie ustawienie 25th bo efekt jest wspaniały . Teraz cieszę się dwoma kompletami Aster ( marzenia się spełniają :) ale 25th często pokazują że niedaleko pada jabłko od jabłoni -astery

 

Witam wszystkich, po ponad roku obcowania z Adamantes III muszę dodać kilka słów od siebie, gdyż około pół roku temu byłem bliski zmianie moich mk. III na III 25th, biorąc pod uwagę m.in. wpis Piotra i pochlebne recenzje w prasie. Jednakże wstrzymałem się z decyzją do czasu ich przetestowania w swoim systemie (hybrydowy: PRE lampowy, mocna końcówka tranzystorowa 2x120W na 8Ohm w klasie AB + CDP okablowanie IC/głośnikowe Wile), a że znajomy zakupił 25th, więc była możliwość porównania.

Filozofia testu polegała na tym, że słuchaliśmy jednego dnia na moich mk. III, natomiast kolejnego te same ścieżki  na 25th;

Rezultat był dla mnie zdumiewający, bo odrzuciłem pomysł zmiany na nowsze Adamantes całkowicie. Wnioski były następujące w przypadku 25th:

- nie mają one więcej i lepiej kontrolowanego basu (tutaj mk. III prezentowały dźwięk bardziej naturalny);

- zszycie pasma góra środek względem moich preferencji również korzystniejsze było w mk. III. Po prostu odczuwałem lekką natarczywość dolnego zakresu pracy głośnika wyskokotonowego lub górnej midwoofera. Przy każdym utworze dawało się to zauważyć jako wyróżniający się zakres w paśmie;

- góra pasma nie jest dokładniejsza czy dźwięczniejsza niż w mk. III, które moim zdaniem "ciągną" pasmo nieco wyżej, pokazując więcej wybrzmień;

- całość przekazu odebrana została przeze mnie jako mniej emocjonująca.

Po przetestowaniu 25th powróciłem do swoich starych mk. III i poczułem większy komfort słuchania, większą muzykalność i bardziej relaksujący odbiór. Starając się zrozumieć pomysł na wersję 25th, zrozumiałem, że tutaj lekkie podbicie zakresu na granicy zszycia głośników powoduje, że można odebrać to jako pokazujące więcej informacji, szczególnie tych odpowiadających za kreowanie efektu 3D sceny muzycznej, ale w rezultacie nie tworzy to zachwytu (jak dla mnie). W moim systemie zakup w ciemno wersji 25th byłby błędem i rozczarowaniem. Dlatego dziękuję swojemu koledze Sebastianowi, za możliwość odsłuchu jego 25th.

Osobiście zastanawiałem się niedawno czy Adamantesów nie wymienić na Sonus Faber Guarneri Momento, natomiast wstrzymuję się z tym do czasu przetestowania Adamentes V :)

Edytowane przez tjakubik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, nawet o mały włos ich nie kupiłem, bo nie tak dawno w dobrej cenie ok. 15 tyś ze standami (nieoryginalnymi) były do kupienia, a to bdb cena. No ale jakoś odległość do sprzedającego i niepełne przekonanie odwiodły mnie od pomysłu. Góra w asterach jest na pewno lepsza - większa kopułka i lepszej jakości i to przemawia za, no ale tego trzeba posłuchać.

Na razie żyje z moimi starymi A mk.III ;), które zastąpiły Harbeth'y SHL5 (które szczęśliwie miałem przez 3 lata).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/1/2019 at 3:13 PM, Patryks26 said:

Jakie inne jak nie Albedo? :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Tak Patryks26 masz 100% racji przewody chyba jak u ciebie zarówno głośnikowe i sygnałowe to Albedo Monolith monokrystaliczny.

On 3/1/2019 at 10:00 PM, Krzysztof_56775 said:

Odtwarzacz masz już upatrzony ?

Tak mam upatrzony i najprawdopodobniej będzie to Waversa Systems WNAS3. Póki co trzeba czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2019 o 17:16, tjakubik napisał:

 

Witam wszystkich, po ponad roku obcowania z Adamantes III muszę dodać kilka słów od siebie, gdyż około pół roku temu byłem bliski zmianie moich mk. III na III 25th, biorąc pod uwagę m.in. wpis Piotra i pochlebne recenzje w prasie. Jednakże wstrzymałem się z decyzją do czasu ich przetestowania w swoim systemie (hybrydowy: PRE lampowy, mocna końcówka tranzystorowa 2x120W na 8Ohm w klasie AB + CDP okablowanie IC/głośnikowe Wile), a że znajomy zakupił 25th, więc była możliwość porównania.

Filozofia testu polegała na tym, że słuchaliśmy jednego dnia na moich mk. III, natomiast kolejnego te same ścieżki  na 25th;

Rezultat był dla mnie zdumiewający, bo odrzuciłem pomysł zmiany na nowsze Adamantes całkowicie. Wnioski były następujące w przypadku 25th:

- nie mają one więcej i lepiej kontrolowanego basu (tutaj mk. III prezentowały dźwięk bardziej naturalny);

- zszycie pasma góra środek względem moich preferencji również korzystniejsze było w mk. III. Po prostu odczuwałem lekką natarczywość dolnego zakresu pracy głośnika wyskokotonowego lub górnej midwoofera. Przy każdym utworze dawało się to zauważyć jako wyróżniający się zakres w paśmie;

- góra pasma nie jest dokładniejsza czy dźwięczniejsza niż w mk. III, które moim zdaniem "ciągną" pasmo nieco wyżej, pokazując więcej wybrzmień;

- całość przekazu odebrana została przeze mnie jako mniej emocjonująca.

Po przetestowaniu 25th powróciłem do swoich starych mk. III i poczułem większy komfort słuchania, większą muzykalność i bardziej relaksujący odbiór. Starając się zrozumieć pomysł na wersję 25th, zrozumiałem, że tutaj lekkie podbicie zakresu na granicy zszycia głośników powoduje, że można odebrać to jako pokazujące więcej informacji, szczególnie tych odpowiadających za kreowanie efektu 3D sceny muzycznej, ale w rezultacie nie tworzy to zachwytu (jak dla mnie). W moim systemie zakup w ciemno wersji 25th byłby błędem i rozczarowaniem. Dlatego dziękuję swojemu koledze Sebastianowi, za możliwość odsłuchu jego 25th.

Osobiście zastanawiałem się niedawno czy Adamantesów nie wymienić na Sonus Faber Guarneri Momento, natomiast wstrzymuję się z tym do czasu przetestowania Adamentes V :)

I to jest piękno audio . W moim systemie akurat całość przekazu była bardziej emocjonująca . inną sprawą jest też wysokość standów i materiał z którego są zbudowane . U mnie 25th stały na niższych drewnianych (też fabrycznych ) standach .  Najwiekszym problemem jaki napotkałem po zmianie III na 25th to było ustawienie kolumn. 

Błędem w moim przypadku było ustawienie 25th w tym samym miejscu co III . Dopiero po kilkudniowym teście znalazłem odpowiednie miejsce dla nich . Miałem to szczęście że miałem dwa komplety standów i u mnie sprawdziły się lepiej drewniane . Zresztą dzisiaj stanowią komplet z karisami II .

W dwóch systemach dzisiaj grają Astery i też mam ciekawe odczucie że modele 2018 i 2016 różnią się dźwiękowo pomiędzy sobą . Ale czasu na testy i porównania będę miał dużo ponieważ nie mam w planach kolejnych zmian kolumn . Kiedyś marzeniem były Harbety 40.1 ale po odsłuchach HL5plus myślę że to nie jest kierunek dla mnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, PIOTR - PIOTR napisał:

I to jest piękno audio . W moim systemie akurat całość przekazu była bardziej emocjonująca . inną sprawą jest też wysokość standów i materiał z którego są zbudowane . U mnie 25th stały na niższych drewnianych (też fabrycznych ) standach .  Najwiekszym problemem jaki napotkałem po zmianie III na 25th to było ustawienie kolumn. 

Błędem w moim przypadku było ustawienie 25th w tym samym miejscu co III . Dopiero po kilkudniowym teście znalazłem odpowiednie miejsce dla nich . Miałem to szczęście że miałem dwa komplety standów i u mnie sprawdziły się lepiej drewniane . Zresztą dzisiaj stanowią komplet z karisami II .

W dwóch systemach dzisiaj grają Astery i też mam ciekawe odczucie że modele 2018 i 2016 różnią się dźwiękowo pomiędzy sobą . Ale czasu na testy i porównania będę miał dużo ponieważ nie mam w planach kolejnych zmian kolumn . Kiedyś marzeniem były Harbety 40.1 ale po odsłuchach HL5plus myślę że to nie jest kierunek dla mnie .

Czym sie rozni model 2016 od modelu 2018? Poza zmiana terminali glosnikowych na czarne z logiem Diapasona nie bylo zadnych zmian w Asterach. A terminale te byly juz stosowane w modelu 2016 wiec nie powinno byc zadnych roznic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 30

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.