Skocz do zawartości
IGNORED

polk audio tl1600 jaki amplituner

mazury

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Udało mi się zakupić tanio pasujace do pokoju fajne kolumny polk audio tl1600 i szukam do nich odpowiedniego amplitunera tak aby wszystko dobrze grało.

Będę go używał w 80% do filmów i 20% muzyki. Pokój 25m.

Proszę o pomoc bo jestem w tym temacie laikiem.

Poprzednio miałem ONKYO 309 + CANTON MOVIE 60 i byłem średnio zadowolony.

Z góry dziękuję

Rafał

https://www.audiostereo.pl/topic/124677-polk-audio-tl1600-jaki-amplituner/

A wogóle to słuchałeś już tego zestawu zanim je kupiłeś? Sprawdzałeś jak to będzie brzmiało na muzie a jak w kinie?

Udało mi się zakupić tanio pasujace do pokoju fajne kolumny polk audio tl1600 i szukam do nich odpowiedniego amplitunera tak aby wszystko dobrze grało.