Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner z bluetoothem + kolumny

JamesEnlightened

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

proszę o poradę :)

Potrzebuję zestaw muzyczny do salonu 45 mkw. Zastosowanie 75% film, 25% muzyka, System 5.1 odpada ze względu na kable etc.

Budżet - planowałem wydać ok 3000zł +- 500zł.

Zależy mi na bluetooth, do streamingu muzyki z Laptopa/smartfona.

Myślałem o Yamaha RX-V379 (ew. RX-V479) głównie ze względu na Bluetooth i cenę + 2x Yamaha NS-555 (ew. NS-777).

Jak się będzie miał w praktyce Ampliturer 5.1 przy podłączonych 2 kolumnach ? Jak wykorzysta moc etc. ?

Proszę ew. o zaproponowanie lepszego rozwiązania.

Z góry dziękuję za wszystkie porady (jestem zielony w temacie).

Pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/124909-amplituner-z-bluetoothem-kolumny/

Witaj,

znacznie lepszym rozwiązaniem będzie wybór jednego z amplitunerów stereofonicznych oraz dokupienie modułu bluetooth. W podobnym budżecie takie urządzenie po prostu zagra znaczne lepiej, gdyż zamiast płacić za dodatkowe wzmacniacze, przetworniki, systemy kalibracji itp., kupujemy po prostu lepszy wzmacniacz.

Spójrz proszę na amplituner sieciowy Yamaha R-N500, ewentualnie Onkyo TX-8130 oraz zestaw kolumn Audio Pro Black Diamond V3, ewentualnie Pylon Audio Pearl 25. To konfiguracje, które bez problemu prawidłowo nagłośnią Twój salon, gwarantując mocny, dynamiczny dźwięk.

Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oraz oferty finansowej dla forumowicza oczywiście służę pomocą. Zapraszam jednak serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Witam,

bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. W kwestii zdobywania podstawowej wiedzy mam 2 pytanka: