Skocz do zawartości
IGNORED

MUSICAL FIDELITY M3CD + M3i

S0nic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jest ktoś z MUSICAL FIDELITY M3CD + M3i na stanie? Mam możliwość odsłuchu wzmaka ale bez CD. Jak się spisuje ten sprzęt w rocku/metalu?

Wstępnie zagrał lepiej niż mój exposure 2010, któremy niestety brakuje nieco powera a jeszcze będzie szansa na odsprzedaż w myślę podobnej cenie.

Będzie grał z magnat quantum 1003.

z góry dzięki!

obiektywnie o audio

https://www.audiostereo.pl/topic/125421-musical-fidelity-m3cd-m3i/

Pytaj awietka On miał ten wzmacniacz ja natomiast mam M3si

kolumny w trakcie poszukiwań muzykalne bydle te moje moc ma tez wystarczającą

si to nowy model? Jak wrażenia? czego słuchasz? O jakich kolumnach myslisz?

obiektywnie o audio

si to nowy model? Jak wrażenia? czego słuchasz? O jakich kolumnach myslisz?

Ogólnie jestem fanem muzyki elektronicznej trochę pop rock lecz większość to co wspomniałem

Kolumny poszukiwane to xaviany ( perla)

ale nie tylko od osob na tym forum (dzięki Pantaleon ,

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) :) moje największe dzięki ) awietek też pomocą służył :)

otrzymałem namiary na inne

ATC SCM 11, Harbeth P3ESR ,Spendory S3/5R2 i Chario Constellation Delphinus spróbuj z Proacami lub ale nie wiem czy uciągnie Twoja maszyna dynaudio.....

np. zależy ile kasy na to planujesz podłogowe czy jak ja podstawkowe .......

Mój wzmak to jest następca M3i ma trochę większą moc ( starego nie słuchałem ) nie wiem jak dźwiękowo gra Twój wiec musisz samemu metodą odsłuchową dojść co będzie Ci najbardziej odpowiadać

Ja sugeruje się bardzie ciepełkiem i spokojnymi klimatami ;)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ogólnie jestem fanem muzyki elektronicznej trochę pop rock lecz większość to co wspomniałem

ale nie tylko od osob na tym forum (dzięki Pantaleon ,

Ukryta Zawartość