Jump to content
IGNORED

SYNTHESIS - Art In Music

Kamil Ełk

Recommended Posts

Wiem że być może to nie najlepszy dział forum na temat produktów SYNTHESIS i bardziej pasowałoby zamieścić temat do działu "KLUBY". Jednak myślę że łatwiej będzie tutaj w "Lampa" użytkownikom którzy zetknęli się z tymi produktami i chcieliby podzielić się swoją wiedzą zahaczyć o ten temat i coś skrobnąć. Na forum nie wiele jest informacji, wpisów o synthesis, stąd potrzeba założenia takiego tematu wydaje się być na miejscu.

Zacznę od siebie, jestem początkującym entuzjastą i odbiorcą wrażeń ze sprzętu audio.Synthesis Ensemble jest moją pierwszą lampą i drugim wzmacniaczem po tranzystorze arcam 9. Poszukiwałem jakościowo lepszego następcy do napędzenia swoich małych ale prądożernych monitorków dynaudio 42. Jako że mieszkam gdzie mieszkam :) nie mam blisko do salonów audio ze sprzętem używanym bo z założenia wolę używany lepszej klasy/jakości w cenie nowego. Stąd u mnie jedyne wyjście kupno z aukcji a odsłuch na polu wyobraźni :) z wpisów z forum, udało mi się dojść do ugody ze sprzedawcą że będę mógł go zwrócić do 14 dni. Jest to ogólnie jak wiadomo nie najlepszy sposób dobory sprzętu, ale w moim szczególnym wypadku chyba najbardziej optymalny. Piszę to w zasadzie już informując że nie miałem jak porównać tego wzmacniacza z innym oprócz po zakupie ze swoim wcześniejszym. Koniec końców swego ryzyka na dzień dzisiejszy jestem zadowolony z tej lampy, jest ona postępem w wielu aspektach dźwięku w stosunku do wcześniejszego wzmacniacza, od cech materialnych: barwy, faktur, blasku, masy, bardziej organicznego wokalu, powietrza po analityczne: większej ilości informacji, głębi sceny nieznacznie lepiej ale jednak ogniskowania źródeł dzwięków na scenie. Synthesis po setupach systemów choćby z YT wydaje się być optymistyczny otóż połączenia bywają z wiele droższymi komponentami reszty systemu np z Wietnamskiego kanały Stereo Channel z kolumnami Brodmann Acoustics VC 2 za około 10tys funtów.