Jump to content
IGNORED

Marantz Ud7007

Piotrek79

Recommended Posts

Witam

Mam pomysł na przebudowę systemu audio w którym widzę rozwiązanie kompromisowe z udziałem odtwarzacza marantz Ud7007. Do niedawna posiadałem SA7003 i NA7004 oraz lampę Jolidy JD202. Z uwagi, że wszystko niemal leciało z NA7004 i Synology Ds 215J a odtwarzacz praktycznie wogóle niebył od 4 lat odsłuchiwany więc go sprzedałem. Aby nie zostały roztrwonione pieniądze w uzgodnieniu ze swoją drugą połówką analizujemy jedną z opcji podziału audio w następujący sposób: Jolida wraz z NA7004 i Synology + Castla Knight 4 lub (kiedyś dobre monitory) tworzyły by " jeden " zestaw, "drugi" to np. Ud7007 + teraz Jolida- kiedyś amplituner marantz + Synology + Tv 6410 Samsung + Castle. Nie mam doświadczenia z blu rayami, mam trochę filmów DVD, trochę zostało płyt SACD i CD, i nie wiem czy ten odtwarzacz warty uwagi. Boję się, że wydam na niego 3 kzł a za chwilę marantz wypuści lepszy model, bo ten już figuruje w katalogu ponad 3 lata i nie ma 4K które nieuchronnie się zbliża. Co mi poradzicie, przeczekać, czy podjąć niebawem wyzwanie. Bez płyt da się żyć, ale w taki sposób dogodził bym i pogodził wiele spraw. Może ktoś ma dobry pomysł, zestaw nr " jeden" napewno narazie nie podlega wymianie.

Pozdrawiam

Za bardzo nie wiadomo o co Tobie chodzi.

Mam UD7007. Nie streamuje z niego więc nie wypowiem się w tej sprawie.

No cóż do SACD może być ma dwa wyjścia HDMI: jedno dedykowane do audio.

CD też da się słuchać.

Ma wbudowane na gotowo: youtube, netflixa i jakieś dwie aplikacje jedna z nich to chyba spotify.

Do spitify wymagane jest wykupione konto.

Minus to taki, że ma tylko rj45 niby plus bo po kablu, niestety, w moim przypadku netu z kablówki przez FTTH od Inea i co jakiś czas zapętla się router i zrywa wtedy łączność siada