Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny do HARMAN KARDON HK-970

Tomitomitomi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tym temacie jestem nowicjuszem, od 3 tyg czytam i szukam zestawu do domu.

Na początku skupiałem się na DENONach i ONKYO, później ROTEL, i teraz zdecydowałem powiększyć budżet do około 1800 zł i o w oko wpadł mi HK-970.

Czy warto jest dopłacać do HK, czy zostać np przy ONKYO Integra A-8270, czy DENON PMA-980R ??

Kolumny o jakich myślełem to :

TDL RTL 2

MISSION M73i

TDL Electronics G30 RTL

INFINITY ALPHA 50

Pomieszczenie to salon z kuchnią 25 mkw,

Przeznaczenie: TV, filmy z mini PC podłączonego do TV, Radio, i muzyka z PC.

Preferencje muzyczne: od Jazzu po rock. Nie interesują mnie Techno i jakieś punki i temu podobne. Zależy mi na czystym relaksującym i przyjemnym dźwięku.

Uprzejmie proszę o pomoc, bo już nie mam siły szukać dalej samemu.

https://www.audiostereo.pl/topic/126076-kolumny-do-harman-kardon-hk-970/

HK 970 to dobry wybor w takim razie. Zostaje Ci podejrzewam jakieś 1000 zl na kolumny. Tu już tylko odsłuch Cie pokieruje. Bierz wzmaka i zasuwaj po okolicach. Szukaj aukcji w swoim miescie lub w promieniu xx kilometrow i ze swoim wzmakiem odsluchuj. Opierajac sie na opiniach niczego nie ustalisz. Stąd mętlik w głowie.

Pewnie masz rację, niestety z braku czasu nie dam rady zrobić takiego odsłuchu, wiem, że to błąd, ale tego nie przeskoczę.

Pytanie tylko, czy większość kolumn z przedziału 800 - 1000 zł (używanych oczywiście) zagra pięknie na tym HK ??

Czy może zdarzyć się sytuacja, że jakaś propozycja za około 900 zł okaże się totalną kichą?

A może ktoś z Was ma jakiś sprawdzony zestaw, lub go testował ??

Dzięki wielki Tygr Ys za pomoc.

W tym budżecie szału nie ma. Celowałbym w konstrukcje typu JBL E80, Magnat Quantum, moze nawet Jamo S606. Omijałbym konstrukcje 2-drożne. Wybór spory jest :) Totalnej kichy nie trafisz a zawsze masz jakaś tam korekcje w razie W. Choć to mało audiofilskie no ale nie wydajesz też audiofilskiej sumy.