Jump to content
IGNORED

Amplitunery - ethernet, Wi-Fi, bluetooth

TrojanPL

Recommended Posts

Witam!

Na początek chciałem zaznaczyć, że w temacie audio jestem dosyć zielony. Chciałbym sobie sprawić kino domowe do słuchania muzyki i filmów. Mój pokój ma około 20 m2. Temat budowy zestawu kina domowego chciałem zacząć od amplitunera, a konkretniej jego dodatkowych funkcji: ethernet, Wi-Fi i bluetooth. Chciałbym mieć możliwość bezprzewodowego strumieniowania muzyki z telefonu, dostęp do radia internetowego (np. Spotify, ale to nie jest funkcja obowiązkowa). Obsługa AV z telefonu (Android) też byłaby pożądana. Słyszałem, że na Bluetooth jakość jest dość kiepska. Generalnie mam pytania:

- Jak się sprawują w praktyce te połączenia? Mógłby mi ktoś opisać możliwości, wady, zalety?

- Na które warto zwrócić uwagę, które są zbędne?

- Jak to wygląda u różnych producentów?

Chciałbym kupić używany amplituner, może być to stary model, ale żeby był to sprzęt dobrej klasy. No i tu powstaje pytanie: ile trzeba wydać, żeby jakość dźwięku była odpowiednia dla nieaudiofila? icon_smile.gif Nie chcę iść w totalną budżetówkę, dlatego chciałbym brać pod uwagę sprawdzonych producentów: Yamaha, Onkyo, Denon itp. Jakich innych?

Jeśli chodzi o kolumny to na początek chciałbym określić jaki zestaw kolumn kupić. Zastanawiałem się nad 5.0 (z dobrymi głośnikami stereo do muzyki), bo to gwarantuje dźwięk przestrzenny, a na basie mi nie zależy.

Zdaję sobie sprawę, że mój post jest trochę chaotyczny, ale w sumie to sam nie wiem od czego zacząć budowę kina domowego, jak ugryźć ten temat :) Będę wdzięczny za wyrozumiałość i porady.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png