Skocz do zawartości
IGNORED

Sharp lc-60le840e diagnoza uszkodzenia


malikali

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to czasem bywa po okresie gwarancyjnym sprzęt lubi się psuć i tak też jest w przypadku mojego Sharpa LC-60LE840E. Po ok. 2 latach pojawiły się poziome pasy w regularnych odstępach lekko ciemniejsze niż pozostałe sekcje obrazu, ale co dziwne widoczne tylko na ciemnych kolorach głównie w skali szarości, czy ktoś spotkał się może z podobnym problemem?

 

 

329_dsc_4775.jpg

 

416_dsc_4774.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji już niestety nie ma kupiony był w MM. W serwisie po analizie zdjęć stwierdzili, że to matryca, a to nie podlega wymianie nawet po okresie gwarancyjnym, bo równa się praktycznie z kosztami nowego TV.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słabo. Szkoda że tam kupiłeś.

Na wszystkie nasze uszkodzone, klienci dostali zwrot kasy w całości.

Szkoda bo to dużo kasy...

Problem taki ze Firma Sharp się zwinęła z Europy i realizuje tylko serwisowe. (dobrze że realizuje).

A jak masz na paragonie dokładnie datę zakupu ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.