Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  69 członków

Dayens Klub
IGNORED

Klub DAYENS


Gość numik

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Mikelas76 napisał:

Czyli wg Ciebie Haiku ma doly takie napompowane nienaturalne? Hmmm szkoda bo na 2 miejscu do odsluchu ma byc sol 2 se.  No damy sobe czas. Poczekamy uslyszymy ?

Żadne napompowane i nigdy nienaturalne. Sol 2 to świetny piec. Ma wszystko co potrzeba. Nie gra efekciarsko , ma świetną mikrodynamię . Nie licz na trzęsienie ziemi na basie. Wszystko zależy co jest po drugiej stronie. Posłuchaj sam . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kaaapa napisał:

klipshe heresy 3 od kolegi to zmiotło to wszystko co było mi prywatnie słuchać

Też myślałem o Heresy III, albo starszych Forte II, ale słyszałem, że one najlepiej grają z lampowymi. Bałem się, że z moim Ecstasy IV, byłoby za ostro. Dobrze wiedzieć, że dobrze zgrywają się z Ampino. On z tego co czytam gra gęściej, co może fajnie pasować do ultra przejrzystych Heresy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja trochę z innej beczki : wpływ kabli na ogólne brzmienie systemu. Nie wiem ile procent sceptyków jest na naszej grupie. Ja do nich należałem. Do czasu.

Przedwczoraj dotarła do mnie po 1,5 miesiąca paczka z samego Hong Kongu z kabelkiem RCA Tara Labs Vector 2. Żeby mi dogodzić albo zadośćuczynić za wszelkie koronawirusowe przykrości tutaj we Włoszech ,producent zapakował mi 2 komplety. Teraz mam zagwostkę. Co robić ,jak z tym żyć ? ?Odesłać ? Podziękować ? Na szczęście szybko znalazłem zastosowanie drugiego kompletu do podłączenia DACa IFI. Mam więc bezpośrednie porównanie na tym samym okablowaniu jak brzmi Malina z Tidala, a jak IFI z Foobara i gęstych plików.

Co do samego kabla. Wniósł on różnicę konkretną, nie subtelną nie na granicy percepcji jak to się u nas ładnie określa.

To różnica na plus w każdym aspekcie brzmienia. Namacalna, słyszalna, nawet na moich średniowiekowych aparatach słuchowych. Jest przede wszystkim większa separacja dzwięku, lepsza scena, jest bogatsza średnica, jest w końcu basik jak należy i to na niższych poziomach głośności.Oczywiście ,to wszystko w zależności od samych nagrań . W jednych różnice są większe w drugich trochę mniejsze. Ale to przecież raczej normalne.

Pamiętam jak ten kabelek kilka lat temu kosztował w detalu 1200 zł . Używki były w połowie tej ceny. W tej chwili na Ali za 48-52 Euro z transportem + próba cierpliwości w bonusie;)

Moim zdaniem hit ,którego nie warto nie wykorzystać.

 

Wiim Pro Plus, SMSL VMV A2 , KEF R3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Silver_85 napisał:

Żadne napompowane i nigdy nienaturalne. Sol 2 to świetny piec. Ma wszystko co potrzeba. Nie gra efekciarsko , ma świetną mikrodynamię . Nie licz na trzęsienie ziemi na basie. Wszystko zależy co jest po drugiej stronie. Posłuchaj sam . 

No widzisz, a jak bym Ci Paweł powiedział kto ze mną rozmawiał  o Haiku  SOL2 (oczywiście chwalił ten piecyk bo fajny jest) i pierwszy wydał o nim taką opinię to byś się bardzo, bardzo, baaardzo mocno zdziwił ? Jak jesteś ciekaw to pisz na priv. Moim zdaniem i dla mnie Haiku sol 2 gra trochę za miękko i trochę za bardzo powiększa źródła pozorne, taki jest i to nic złego, każdy klamot ma jakiś swój charakter, który można resztą toru szlifować w stronę, która nam się podoba. Masz chyba teraz wypożyczoną hybrydę Haiku i ona też gra mięciutko. Dla każdego coś dobrego ?

Edytowane przez Adam 38

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj słucha Dayens Extasy III, na razie muszę się chyba przyzwyczaić do sposobu grania, ponieważ jest to zupełnie inna prezentacja w stosunku do Yamahy AS2000.Yamaha gra bardziej skrajami i podkreśla dolne rejestry, Dayens gra zaokrąglonym dźwiękiem z dużą ilością powietrza. Powtórzę się zupełnie inaczej.

Odnośnie Sol 2 to u mnie w systemie z Tannoy Precision 6.2 się nie wpasował, grał bezbarwnie, sucho - dziwne (pamiętam dużo sobie po tym wzmacniaczu obiecywałem) i zamiast niego zagrał Yaqin MS30l z updetami. U kolegi z ProAc d1 też nie zagrał. Ale ostateczny kupiec tego wzmacniacza był bardzo zadowolony, tylko nie pamiętam do jakich kolumn go podłączył. Niestety sprzęt trzeba testować i dobrać do siebie. Ja jak moje Focale electra 906 zaniosłem do sąsiada i podłączyliśmy do CA Azur851A to byłem przerażony, jak bym ich posłuchał (jego małe biurkowe Bowersy 656 s2 zagrały dużo ciekawiej) w takiej konfiguracji nigdy bym ich nie kupił a z Yamahą graja dobrze jak i z Dayensem.

Docelowo do Dayensa chcę dokupić Chario Nobile albo Focal Electra 1008BE lub Diapason Adamantes, ale to chyba dopiero pod koniec roku, bo obecnie strach z kasy wypadać. Człowiek posłucha, może jeszcze coś innego oczaruje.

Edytowane przez RobG1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2020 o 11:04, Adam 38 napisał:

No widzisz, a jak bym Ci Paweł powiedział kto ze mną rozmawiał  o Haiku  SOL2 (oczywiście chwalił ten piecyk bo fajny jest) i pierwszy wydał o nim taką opinię to byś się bardzo, bardzo, baaardzo mocno zdziwił ? Jak jesteś ciekaw to pisz na priv. Moim zdaniem i dla mnie Haiku sol 2 gra trochę za miękko i trochę za bardzo powiększa źródła pozorne, taki jest i to nic złego, każdy klamot ma jakiś swój charakter, który można resztą toru szlifować w stronę, która nam się podoba. Masz chyba teraz wypożyczoną hybrydę Haiku i ona też gra mięciutko. Dla każdego coś dobrego ?

Adamie nie muszę się sugerować opiniami innych bo miałem u siebie Sol-a i wiem jak gra ?  Nigdzie nie napisałem , że nie gra miękko, Ma sporo miękkości  (ale nie przesadnie) , ale z ówczesnymi kolumnami zupełnie to nie doskwierało. To dość neutralny wzmacniacz co widać nawet po opinii kolegi wyżej , u którego zagrał bezbarwnie i sucho. U mnie tak nie było choć pamiętam pisałem , że trochę więcej nasycenia by się przydało. Wszystko zależy co czego się go podepnie. Bright mk4 kupiłem sobie używkę z ciekawości . Więcej o tym w odpowiednim klubie. Dayens też jest na moim celowniku i pewnie w końcu uda się posłuchać u siebie. 

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Silver_85 napisał:

Adamie nie muszę się sugerować opiniami innych bo miałem u siebie Sol-a i wiem jak gra ?  Nigdzie nie napisałem , że nie gra miękko, Ma sporo miękkości  (ale nie przesadnie) , ale z ówczesnymi kolumnami zupełnie to nie doskwierało. To dość neutralny wzmacniacz co widać nawet po opinii kolegi wyżej , u którego zagrał bezbarwnie i sucho. U mnie tak nie było choć pamiętam pisałem , że trochę więcej nasycenia by się przydało. Wszystko zależy co czego się go podepnie. Bright mk4 kupiłem sobie używkę z ciekawości . Więcej o tym w odpowiednim klubie. Dayens też jest na moim celowniku i pewnie w końcu uda się posłuchać u siebie. 

Nie uwierzę, że nie zgodziłbyś się z opinią tej osoby, wiesz kogo mam na myśli. Wiedzę i doświadczenie ma ogromne. Gdzie nam do niego.

Co do SOL2 - bardzo przyjemnie gra, wart swojej kasy. Jednak ciężko mi się zgodzić z promowaniem go przez Audio on i Wstereo jako wzmacniacz idealny czyli tzw. "drut ze wzmocnieniem". Posłuchałem go i okazuje się, że ma swój  wyraźny charakter,  zawsze! obecne zmiękczanie, przy kolumnach strojonych na tzw. linijkę będzie też brakowało niskich tonów w wielu gatunkach muzyki,  no i te troszkę przesadnie powiększane źródła pozorne. Za to mikrodynamika świetna, tu np. mój Cyrusek czy Dayens zwyczajnie odstają a zwłaszcza mój Cyrus, bezdyskusyjnie. Ale i tak zawsze z tej trójki najmilej będę wspominał Dayensa Menuetto,  najbardziej trafia w moje upodobania, bardzo, bardzo lubię brzmienie tego małego pudełeczka. Ps. Ciekaw jestem Twojej opinii o hybrydzie Haiku na tle Sol2, który z nich bardziej Ci się spodobał i czy nie czułeś braku prądu słuchając Bright z Arcadami. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słucham już Extasy III drugi tydzień i muszę przyznać, iż coraz bardziej mi się podoba, na dobrych realizacjach super wypełnienie, przestrzenność, za każdym razem powrót do Yamahy wydaje się trudniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię wzmacniacze zrównoważone, grające swobodnie, rozdzielczo, ale też z odpowiednim dociążeniem i głębią, bez cienia suchości. Takie które docenia się po dłuższym odsłuchu, lub po zmianie na inny, gdzie nagle robi się męcząco i natarczywie. Tak miałem przy porównaniu Tucany do Ecstasy IV. Przez jakiś czas miałem oba, ale nie miałem wątpliwości, który zostawić. To jest wprawdzie tylko końcówka mocy, do tego dosyć mizernie wyposażona (brak xlr, brak miękiego startu), ale idealnie się wpasowała w moje preferencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ciszyn11 napisał:

Lubię wzmacniacze zrównoważone, grające swobodnie, rozdzielczo, ale też z odpowiednim dociążeniem i głębią, bez cienia suchości. Takie które docenia się po dłuższym odsłuchu, lub po zmianie na inny, gdzie nagle robi się męcząco i natarczywie. Tak miałem przy porównaniu Tucany do Ecstasy IV. Przez jakiś czas miałem oba, ale nie miałem wątpliwości, który zostawić. To jest wprawdzie tylko końcówka mocy, do tego dosyć mizernie wyposażona (brak xlr, brak miękiego startu), ale idealnie się wpasowała w moje preferencje.

Ile "prundu" katalogowo daje Twoja końcówka mocy od Dayensa? 

Edytowane przez Adam 38

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adam 38 napisał:

Ile "prundu" katalogowo daje Twoja końcówka mocy od Dayensa? 

Widziałem, że szukasz monitorów. Nie myślałeś może o Tannoy? Konkretnie stare Eaton. Są też nowe z serii Legacy, ale ceny wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój M.C właśnie napędza Jean-Marie Reynaud Cantabile. Kilka dni przemyśleń brać czy nie brać, żeby wtopy nie było jak z Gato Fm 15.

Pierwsze widzę małe pudła, potem jak wyjmuję, boże jakie małe głośniczki ? Xt8 to potwory.

Ogólnie wszystko na plus, trochę terminale jakieś dziwne z tymi ich zworkami, moje widły jakoś dziwnie podchodzą, ten meszek wokół faktycznie łapie różne nitki, kolumny basem ścian nie zburzą, ale mają inne zalety:) to kolumny dla konesera ?

Jestem zadowolony.

Moja rekomendacja i Podziękowania dla Audio On za fachową obsługę i wzorowe podejście dla przyszłego nabywcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem, bardziej podchodziła mi barwa Ampino, na testach był M.C i został ? docelowo miał być E.III i nadal to podtrzymuje.

Podobno najlepsze do JMR to lampa.

Słucham dopiero z 4 godziny, więc to takie świeże wszystko.

Wokale, instrumenty, przejrzystość, detaliczność, świeżość, lekkość, kontrola, harmonia grania, to atuty. Więcej  góry.  Niskie też dobre, ale odrobinę mocniejsze żeby były... Bardzo zróżnicowane, jak to napisać, np. w Xt8 bas był jak "e", to tu jest jeszcze bardziej zróżnicowany nie kończy się na "e" tylko "ę" dochodzi ogonek, jakiś smaczek.

Są też muzykalniejsze i skromne wizualnie względem XT8.

Mały trochę pokój mam z prawej strony ta szafa, lepsza scena z lewej strony i za odsłuchem brakuje z 1metr.  Za kolumnami okno grzejnik ?  miodu nie ma. Jak klasnę, to pogłosu nie mam nic, w innych pomieszczeniach mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, obcymars napisał:

Bardzo zróżnicowane, jak to napisać, np. w Xt8 bas był jak "e", to tu jest jeszcze bardziej zróżnicowany nie kończy się na "e" tylko "ę" dochodzi ogonek, jakiś smaczek.

edycja.

Źle napisałem, nie zawsze dodaje ten smaczek, gra często niskimi jak z Tannoy ale czasem jak jest w nagraniu, to oda ten smaczek, Jeśli chodzi o moc, czasem zagra w utworze niskimi z siłą XT8, czasem w innym utworze słabiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Adam38 - mam obecnie Dynaudio Excite X14 w duecie z Dayensem Menuetto. Gra to naprawdę dobrze, ale mam wrażenie że wyższa średnica potrafi być czasami trochę męcząca. Myślę również że te Dynki są jednak trochę za małe do mojego salonu 22m.

Wiem, że w poszukiwaniu monitorów miałeś okazję słuchać YB Bise - czy Twoim zdaniem to byłby dobry partner do Menuetto i czy nie zabrakłoby mu nieco mocy do tych monitorów?

Najbardziej zależy mi na pięknych wokalach, ale z tego co czytałem to właśnie Ci się podobały na tych YB. 

 

Edytowane przez Rusio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Rusio napisał:

Wiem, że w poszukiwaniu monitorów miałeś okazję słuchać YB Bise - czy Twoim zdaniem to byłby dobry partner do Menuetto i czy nie zabrakłoby mu nieco mocy do tych monitorów?

Bise będą łagodniejsze na górnej średnicy od X14 (wyraźnie łagodniejsze). Będzie też mniej wysokich tonów. Muzykalne, przyjemne, ze zdecydowanie  większymi możliwościami w zakresie niskich tonów. Musisz mieć tylko na uwadze, że to bardzo duży monitor, solidne podstawki są obowiązkowe i zachowanie odpowiedniej odległości od tylnej ściany. Bardzo dobry kierunek, jeżeli chcesz zachować nasycenie, gładkość, plastykę średnicy ale mniej tej "agresywności", którą opisujesz a która wynika zarówno z charakteru Menuetto jak i Dynaudio X14, obie te zabawki cechuje bardzo otwarta średnica i lekko zwiększona energia gdzieś na przełomie środka i góry. A żeby nie było, iż tylko chwalę Bise, całościowo uważam wysokie tony z Dynaudio za lepsze. Ale tweetery Dynaudio to klasa sama w sobie i tu ich ograniczeniem są tylko nasze wzmacniacze, Menuetto również nie wyciąga z nich wszystkiego.

 

Godzinę temu, obcymars napisał:

świeżość, lekkość, kontrola,

 

To samo jest z JMR Lucia, góra pokazuje z ogromną lekkością każdy smaczek ale nie kosztem ostrości czy kompresji, wysokie tony są uzależniające. A to wszystko z wyjątkowo dobrze różnicowanymi barwami dającymi poczucie słuchania realnych instrumentów czy wokalistów w swoim pokoju. Niskie tony zwarte, żywe i ustawione na linijkę, zero górki na średnim basie. Widzę z opisu obcegomarsa, że podobnie jak z Lucia, każde JMR potrzebują bardzo dużo swobody po bokach głośników, wymagają bardzo poprawnego ustawienia, dużo wolnej przestrzeni na szerokość. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2020 o 16:36, Adam 38 napisał:

Z Jean Marie Reynaud jest jak z Dayensem, nie można nie doceniać tego grania.

Wiele nie słuchałem, Luci nie miałem, ale widzę, słyszę że JMR  zna się na rzeczy i też trafił w mój gust.

Jest problem gdyż trafiłem na info (przeczytałem) z czym "to"  fajnie gra :)) Ciekawe jakby wypadło starcie między  Dayensami a "tym czymś"

Na początku miałem je ustawione jak Tannoy skręcone na słuchacza, od wczoraj grają prosto, niesamowita przestrzeń i świetna scena nawet u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, GRADO__Fan napisał:

Jak już wielu z nas jest uziemionych w domu to czy ktoś jest chętny na przetestowanie monitorów Dayens Grande Mini i wrzucenie krótkiej/długiej recenzję i foto relacji? 

GrandeMini_1-1.jpg

Co prawda nie mam piecyka Dayensa ale to co mam też jakoś tam plumka, więc ustawiam się grzecznie w kolejce. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ampino Custom jest testowy egzemplarz, widzę E.III nie dojechał?

18 minut temu, GRADO__Fan napisał:

ak już wielu z nas jest uziemionych w domu to czy ktoś jest chętny na przetestowanie monitorów Dayens Grande Mini i wrzucenie krótkiej/długiej recenzję i foto relacji? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2020 o 14:29, Adam 38 napisał:

Co prawda nie mam piecyka Dayensa ale to co mam też jakoś tam plumka, więc ustawiam się grzecznie w kolejce. 

No i super. Szczegóły w wiadomości na priv

Kaucja będzie symboliczna 10% wartości, więc jeśli ktoś się z tego powodu waha to śmiało ? 

W dniu 3.04.2020 o 14:30, obcymars napisał:

Ampino Custom jest testowy egzemplarz, widzę E.III nie dojechał?

 

Ampino Custom to niewiele osób pyta w ogóle. To musi być ktoś świadomy, że nie zależy mu na mocy, a na jakości.
Zdecydowanie więcej zainteresowania jest Menuetto Custom i ten jest. A Ecstasy III była sztuka już pod zamówienie. Taka pośrednia między Custom, bo tylko z terminalami głośnikowymi WBT.

Edytowane przez GRADO__Fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Klubowicze,

Najbliższe dni zapowiadają się bardzo sympatycznie ?

Dayens Menuetto w wersji Custom i Cyrus 8.2 DAC + Cyrus PSXr2 a monitory to  Xavian Perla Esclusiva i Dynaudio Excite X14. Do tego drobiazgi jak kabel zasilający  Entreq i podstawki antywibracyjne. Parę pamiątkowych fotek, zabawki wyjątkowej urody, żadne zdjęcie nie odda tego jak przepięknie Xaviany prezentują się na żywo (wersja ciemny dąb). 

 

IMG_20200411_224308.jpg

IMG_20200411_162311.jpg

IMG_20200411_224049.jpg

IMG_20200411_223731.jpg

IMG_20200411_230407.jpg

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem ciekaw ?Dayens jutro ma dzień na swoje przedstawienie. Umieram z ciekawości. Ale dzisiaj George Michael i Cyrusy z Xavianem. Bardzo, bardzo muzykalnie razem to gra, zdecydowanie ciepło, ciemnawo. Nie dla każdego granie, jak zawsze. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dayens Menuetto Custom już gra i to gra z Xavianem Perla Esclusiva tak jakby został dla nich stworzony albo one dla niego. Domyślałem się (z pamięci a ta w audio bardzo zawodna jest), że Dayens lepiej zgra się z Xavianem ale nie będzie to jak dzień i noc w porównaniu do moich Cyrusków. Niestety Cyrusy zadusiły cały blask góry Xaviana, znikła jej dźwięczność, zabrały świeżość wokalom - robiąc je bardzo, bardzo pogrubionymi!, ciężkimi zarazem dusząc całą górną średnicę a ten pogrubiony dolny środek sprawia jeszcze wrażenie "rozmazanego". Jest mi przykro, że Cyrus nie chce być Dayensem, różnica w barwie między Cyrusem z Xavianem a Dayensem z Xavianem jest bardzo wyraźna, to nie są jakieś tam pomijalne niuanse, wyszukiwanie czegoś na siłę, tu słychać od pierwszej minuty, że jest synergia, że te klamoty są jak jedność. W każdym, dosłownie w każdym elemencie Xavian gra piękniej z Menuetto, nawet góra mimo, iż świeższa to jeszcze bardziej soczysta! i dźwięczna!, pięknie dźwięczna. Dayens na tle Cyrusa wyciąga Xaviany do równowagi w barwie, ożywia muzykę a Cyrus wręcz przeciwnie. Na pocieszenie zostaje mi te kilka dni przepięknego grania. Jak ten niepozorny, praktycznie nikomu nie znany Dayens potrafi tak emocjonalnie, tak pięknie grać wokale, a jakby jeszcze tego było mało wszystko to przyozdobić wyjątkowo dźwięczną, soczystą i świeżą górą. Piękne, piękne granie. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.