Jump to content
Marcin_gps

Najlepszy kabel zasilający do źródła cyfrowego

Recommended Posts

Guest Diogenes

Sondek lp12 jest dobrym źródłem.

Nawet bardzo dobrym .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za porównywalne pieniądze można wręcz kupić coraz gorsze produkty.

Kto pamięta Dali Grand i obecne ich produkty. Kto pamięta Sonus Faber Amati i ich obecny odpowiednik, kto pamięta Chario millenium i ich obecną wydmuszkę. Można tak wymieniać bez końca, Kef, Tannoy, Canton, Paradigm, Audio Physic...

Kolumny coraz droższe a przetworniki, wytłumienie i części zwrotnicy coraz tańsze. Wiele marek to już legendy, a pojawiły się nowe firmy bez doświadczenia które jedynie czyhają na kasę i karmią audiofilii marketingowym bełkotem.

 

Kolega strasznie drobiazgowy, szkoda że w swoich paczkach czyli Focal Aria za 14 000zł nie dostrzega egzotycznego "forniru" z drzewa plastikowego. W wolnej chwili zapraszam na wycieczkę do Francyji znaczy Świdnicy, można tam zwiedzić wytwórnię obudów do... Focala Aria. Zacne przetworniki to już produkt dalekowschodni w cenie circa 10$ za sztukę (jest nawet tytan w sprayu). Także, muszę kolegę zmartwić ale całe jego paczki kosztują w wytworzeniu mniej niż same przyłącza głośnikowe WBT w tri wire do nowych Ethosów. To tyle w temacie wyjaśnienia opłacalności zakupów.

Zapraszam serdecznie z tym wytworem chińsko-polsko-"francuskim" do mnie, porównamy z dali grand diva (kupiłem używane za 3kzł). Kolega posłucha co zostanie z tych winylowych wydmuszek. Całość skrupulatnie opiszemy na forum.

 

Zwrotnica wręcz oszałamia jakością komponentów, całość warta mniej niż jeden rezystor duelunda w Ethosach. Obudowa i wytłumienie z najwyższej półki, kawałek ocieplacza od kurtki za 1zł/m2. Klejenie i jakość montażu prawie jak Sonus Faber. Okablowanie czy to transparent reference czy raczej kabelek od lampki nocnej? Na froncie nie może zabraknąć skóry z plastikowej świni. Istne cacuszko!

 

Twoja ocena Dali Grand zmieniała się na przestrzeni czasowej w zależności od pogody:)

Te, które oceniałeś w tamtym czasie są z tymi śmieciami Bennica i Solakami za 5 zł., okablowaniem Cordiala 3. za 3zł. a mimo to rozjeżdżają Focale.?

 

Trąbiłeś, że spowalniają bas, co okazało się powielaną nieprawdą.

 

 

 

Pass i te Vify tłumaczy brak zauważalnego spowolnienia basu przez Duelundy.

 

Chochla:W zależności od nastroju były raz wolne , raz szybsze. Zdecyduj więc ostatecznie czy te Vify są spowalniające czy nie.

 

jak dobrze że Ciebie tu mamy...;-) ....nie będę przynudzał o Twojej wiedzy technicznej

ale jesteś cholernie osłuchany - masz racje z opisem brzmienia kolumn Dali.(Coupe,Grand).bas faktycznie niedomaga

 

Exposure gra raczej przejrzystym i dość szczupłym dzwiękiem ale za to dynamicznie natomiast Dali(Grand, Coupe) ciepłym barwnym nasyconym (tak w skrócie)...w tych kolumnach bez względu na model zawsze jest dużo basu ;-)

 

W czym nie domaga? W końcu jest ten bas czy go nie ma. Faktura jego nie pasowała? Trzeba było zrobić akustykę pomieszczenia. Więcej stałości w poglądach, chyba że słuch już nie domaga.

 

 

Z tym nie można się nie zgodzić. Tylko jak się mają do tego lakierowane pudełka i sieciówki za dziesiątki tysięcy? Widzę tu brak konsekwencji :)

 

Robiłeś jakiś mod pośredni tych zwrotnic czy od razu na grubo? Jak z opornikami i cewkami?

 

 

O jakie lakierowane pudełka chodzi? Nie posiadam żadnych.

 

Wszystkie elementy nowe które zamieszczałem dawałem zawsze o identycznych parametrach jak konstruktor zaprojektował. Były to kondy, rezystory,cewki Mundorfa , Dappolito, obecnie Duelundy. Oryginalne okablowanie było Cordiala, potem wstawiłem wysokie Cardasa, później jeszcze srebrne PSC, obecnie Siltech LS 180 G5. Za każdym razem transformacja dźwięku była na lepsze więc na bazie tego doświadczenia mogłem pójść po bandzie i włączyć w to porządne Duelundy. W przyszłości wyprowadzę zwrotnicę na zewnątrz bo tak powinno było się zrobić i dam rezystory Duelunda i pewnie coś jeszcze zmienię. To, co robię, traktuję jako zabawę dużego chłopca:)

Edited by chochla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie musisz kupować ołówki Fabera pardon rezystory Duelunda, kolega Rafał już znalazł lepsze cukierki.

 

Jakie?


Muszę przewietrzyć mój system, sprzedam: przetwornik Audio Note DAC4 i Weiss Engineering DAC2/Minerva pod marką WLM Gamma Reference DAC; legendarne, lampowe phono stage EAR 834p (MM/MC, kondensatory Mundorf, step-up Partridge), duzo kabli Transparent i MIT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas z tych Vifek jest najsłabszym punktem tych paczek, do tego spowolniony i mało konturowy(nie myl jakości z ilością).

Jeżeli chodzi o bas, to nie ma najmniejszego spowolnienia. Konturowość jego nie jest perfekcyjna i jest w pełni do zaakceptowania słuchając głównie klasyki. Bas u mnie nigdy nie walił mnie po klacie. Nie jestem miłośnikiem jego łupania i nigdy nie byłem. Nie może go być ponad miarę, i też nie może go być za mało. Duelundy wprowadziły taki porządek, że nie mogę uwierzyć. Równowaga podzakresów ogromna. Dźwięk jest jednym monolitem, może tylko wszystko jest zbyt łagodne i takie zaokrąglone.

 

Nie chcesz chyba powiedzieć, że z tego zestawienia uzyskałeś bas Krella + nacinanego revelatora i przestrzeń elektrostatu.

 

Szymon na Boga co Ty wypisujesz. Przestrzeń elektrostatu jak uzyskać w 23 metrach? Z samych elektrostatów nie uzyska dźwięku elektrostatów. Testowałem już Quady ESL coś tam. Elektrostaty to nie do takich pomieszczeń i nie wiem co by się wstawiło tam tak cudownego i tak takiego czegoś jak przestrzeń elektrostatu się nie uzyska.

 

Niekoniecznie musisz kupować ołówki Fabera pardon rezystory Duelunda, kolega Rafał już znalazł lepsze cukierki.

Jeśli wygładzają dźwięk pozostanę już przy tym co jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chochla.....bas jest i to sporych rozmiarów ale odpowiadając na pytanie będę się posiłkował opinią Szymona

z którą się zgadzam ,, te głośniki nie posiadają wymaganej szybkości, konturu i zdolności odwzorowania

niuansów w tym zakresie,, uważam że nic więcej nie trzeba dopisywać dla mnie jest to oczywiste i nie widzę

w tym żadnej niekonsekwencji. Dali miałem wiele lat temu więc i słuch był lepszy...miło wspominam te paczki

ale są to zamierzchłe czasy....poszły w odstawkę

jeżeli myślisz że ze słuchem u Ciebie jest jak ze starym winem to się grubo mylisz ;-)

 

Vlado, może przenieś te wpisy o kolumnach jak zasugerował Szymon....żeby nie było ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te głośniki nie posiadają wymaganej szybkości, konturu i zdolności odwzorowania

niuansów w tym zakresie,,

 

Tak, tylko że Ty słuchałeś ich z tymi cudownymi elementami wewnątrz które zaakceptował księgowy firmy Dali z 5 złotym za element: Bennic i podobne cudowianki, z drutem ze śmietnika na wsuwki. Zgadza się? O adaptacji akustycznej wówczas to nawet nie marzyłeś:)

Edited by chochla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tylko że Ty słuchałeś ich z tymi cudownymi elementami wewnątrz które zaakceptował księgowy firmy Dali z 5 złotym za element: Bennic i podobne cudowianki, z drutem ze śmietnika na wsuwki. Zgadza się? O adaptacji akustycznej wówczas to nawet nie marzyłeś:)

 

..tak zgadza się....słuchałem z tymi tanimi elementami...

....jak również zgadza się że wtedy nie marzyłem o akustyce....ło Jezu nawet nie chcę opisywać ówczesnych

marzeń ;-)

 

Z tym basem jest jak z tancerkami. Nacinany revelator to primabalerina a wspomniana vifa primabalerona :)

 

ha ha .... dokładnie taki bas jest w Dali Grand ;-) ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... co włażę tu i patrzę na tego primabalerona to nie mogę powstrzymać się od śmiechu ;-) ;-)

.....zdjęcie bardziej wymowne niż 1000 słów.....;-)

 

nigdy nie napisałem do moderacji żadnej skargi

ale teraz jestem tego bliski......te zdjęcie mnie rozwala ;-)

Szymon zrób coś z tym bo napiszę skargę ;-) ;-)

nie mogę przez tego balerona nic w temacie napisać ;-)

Edited by Miroslav1
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym basem jest jak z tancerkami. Nacinany revelator to primabalerina a wspomniana vifa primabalerona :)

 

To Ci sie udało :) Poplułem się ze smiechu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi ostatnio Kolega zrobił zasilacz na trafie R-Core z 240 na 110 na naszych gniazdach - wpiąłem dwa Transparenty Reference MM2X i źródło gra lepiej;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a może i sa jakieś Panie :), nie przebrnąłem jeszcze ani przez ten wątek ani w ogóle przez temat kabli zasilających. Potrzebuje typ w "budżetowym" zakresie cenowy do wzmacniacza i Dac. Chetnie przeczytam doświadczenia z firmami :Audiomica,Cordas, chore, Enner,PS Audio, Solid,Tara, Tellurium, Wire World. Nie pytajcie dlaczego akurat te..


Roksan K3, Audio GD NFB28, YB Audio Huracan, Google Chromecast, IFI SPDIF Ipurifier, IFI Itube2, NAD C541, Tellurium Black, Tellurium Black IC, kondycjoner DB4

Share this post


Link to post
Share on other sites

chore

nie znam takich kabli, tylko takie ceny;-)

Tara jak najbardziej, bardzo dobrze wspominam model Air do wzmacniacza, ale bez próby we własnym systemie trudno wyrokować....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie znam takich kabli, tylko takie ceny;-)

Tara jak najbardziej, bardzo dobrze wspominam model Air do wzmacniacza, ale bez próby we własnym systemie trudno wyrokować....

 

Hehe 4 zł za kabelek do prądu to jeszcze aż tak HiEndowy nie jestem :). Miał być Chord


Roksan K3, Audio GD NFB28, YB Audio Huracan, Google Chromecast, IFI SPDIF Ipurifier, IFI Itube2, NAD C541, Tellurium Black, Tellurium Black IC, kondycjoner DB4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale nie nowy, bo ceny nowych są "chordowe" tylko używka, i to dobrze kupiona, ale zdaję sobie sprawę, że to nie najtańsza propozycja, jednak nie najgorsza;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale nie nowy, bo ceny nowych są "chordowe" tylko używka, i to dobrze kupiona, ale zdaję sobie sprawę, że to nie najtańsza propozycja, jednak nie najgorsza;-)

 

 

Podpisałem cyrograf , jak kupię to tylko Nowy :)) tak bywa , życie


Roksan K3, Audio GD NFB28, YB Audio Huracan, Google Chromecast, IFI SPDIF Ipurifier, IFI Itube2, NAD C541, Tellurium Black, Tellurium Black IC, kondycjoner DB4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Nie wiem czym trzeba się kierować by kupować sprzęt za 50tys zł skandalicznie wykonany, słabo grający, zrobiony chyba przez uczniów w podstawówce na Zajęciach Praktyczno-Technicznych. Aż strach te ich najlepsze na świecie ( buaha....buaha) przewody zasilające podłączać. Do tego standy pogarszające jakość dźwięku. I ta nachalność Dyzmana - ble................, która nota bene robi największą antyreklame tej firmie.

 

No i te kable - co jest że każdy polski producent weźmie do ręki kawałek drutu ze szpulki, lutownice i na imadle w piwnicy robi najlepsze kable świata. Miałem już różne polskie kabelki i w porównaniu ze światową czołówką to są po prostu kpiny jeśli chodzi o jakość dźwięku a często i wykonania.

 

Słowem jeden wielki dramat.

 

A moja rada płynąca z serca - trzeba popracować nad topologią układu elektronicznego, zatrudnić estetete i plastyka, osobę z doświadczeniem odsłuchowym w hi-endzie, człowieka który będzie w stania pod względem technicznym temat ogarnąć, zmienić dostawców podzespołów, rozebrać i podglądnąć z jaką kulturą techniczną są wykonane urządzenia np.Accuphase, Gryphona, itd. Jak do tego dojdzie krytyczne spojrzenie z dystansu na swoje produkty i zawężenie specjalizacji to większa szansa na świetny produkt.

 

Dopiero wtedy - jeśli te urządzonka będą spełniały powyższe - przez okres 10-20 lat a firma dorobi sie odpowiedniego parku maszynowego i pomiarowego zapewniającego pełną powtarzalność produktów - wówczas lutowaczo-sklecacze trawionych w piwinicy płytek drukowanych będą mogli stawać do walki o pas mistrzowski z najlepszymi.

Choć patrząc na dotychczasową działalność Sound Art/Wile - to( nawiązanie walki z mistrzami) im chyba nigdy nie grozi

 

P.S. Przepraszam wszystkich że piszę w tym wątku na temat " superintegry" ale we właściwym wątku kolega Dyzman mnie zbanował - bo tam można pisać tylko laurki.

A tu zglosze moderacji ze dalej bawisz sie w trolowanie i bezpodstawne opluwanie marki i jej wyrobow nie majac z nimi najmnieszego chocby kontaktu. Ba , nie sluuchajac czegokolwiek wiesz jak grają. Oczywiscie do dupy! Wzbudzasz wasc obrzydzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tu zglosze moderacji ze dalej bawisz sie w trolowanie i bezpodstawne opluwanie marki i jej wyrobow nie majac z nimi najmnieszego chocby kontaktu. Ba , nie sluuchajac czegokolwiek wiesz jak grają. Oczywiscie do dupy! Wzbudzasz wasc obrzydzenie.

Dyzman

Zluzuj majty. Nie mam nic do żadnej firmy ale byle jakość i przewalone ceny będę pietnowal bez względu czy to Wile czy Sonus Faber.

 

Prawie 50tys za takie bebechy http://www.hi-fi.com.pl/images/numeryhfim/2015-06/jpg/0407/0407-2015-06-04.jpg

 

Chyba jakieś żarty to są.

 

Poszukaj sobie jak wygląda środek Xindak 600E za 16tys zł. Zobacz jak jest wykonany z jakich elementów, jak wygląda tylna ścianka. I porównaj do Wile Louis.

Edited by babatular
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyzman

Zluzuj majty. Nie mam nic do żadnej firmy ale byle jakość i przewalone ceny będę pietnowal bez względu czy to Wile czy Sonus Faber.

 

Prawie 50tys za takie bebechy http://www.hi-fi.com.pl/images/numeryhfim/2015-06/jpg/0407/0407-2015-06-04.jpg

 

Chyba jakieś żarty to są.

 

Poszukaj sobie jak wygląda środek Xindak 600E za 16tys zł. Zobacz jak jest wykonany z jakich elementów, jak wygląda tylna ścianka. I porównaj do Wile Louis.

A ja bede pietnowal takie zachowanie jak Twoje tutaj. Porownaj sobie jak gra E 600 i jak dalejo mu brzmieniowo do Jazza nie wspominajac o Lousie. Niebawem test u Elberotha ,wiec moze wreszcie skonczysz pier.....te brednie.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja bede pietnowal takie zachowanie jak Twoje tutaj. Porownaj sobie jak gra E 600 i jak dalejo mu brzmieniowo do Jazza nie wspominajac o Lousie. Niebawem test u Elberotha ,wiec moze wreszcie skonczysz pier.....te brednie.

Jestem ciekawy tego porównania? Gdzie można posłuchać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna sobie wypozyczyc i posluchac. Ja tak zrobilem tyle ze wzmacniacza juz nie oddalem z powrotem. Musial juz zostac ;)

A co do testu u Elberotha, czekam az Elb krzyknie kiedy mozemy do niego z Jazzem przyjechac. Sprzet juz wygrzany ,czeka na konfrontacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na czym to będziecie testować ?? na kablu HDMI, nowym gizmo USB, zasilaczu za pare złotych, komputerze, monitorze LCD i lampizatorze, ???

 

Czy może na tym ustrojstwie:

http://www.audiostereo.pl/elberoths-audio-nirvana_32698.html/page__st__10380#entry3999848

 

Czy może na umieszczonym w "HI-Endowych nowościach" czymś takim:

http://www.audiostereo.pl/hi-endowe-nowosci_45030.html/page__st__3270#entry3435044

Edited by babatular
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do obeznanych w japońskich markach kolegów. Czy ktoś orientuje się czy istnieją (a jeśli tak to jakie) różnice pomiędzy kablami Acrolink Mexcel 7N-PC9100 a Esoteric Mexcel 7N-PC9100?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć 

Testował ktoś może Acrolinka 9500 z źródłem Oppo? Szukam kable trochę szybszego niż moja obecna Shunyata Venom i z ładniejszą barwą bo czasami jest trochę za sucho ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy tak na serio z tym rozróżnianiem sieciówek do cyfrowych źródeł od tych do wzmacniaczy i pozostałych :-)) ? Tak się pytam ;-). 

Edited by SynSama
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.04.2019 o 07:16, SynSama napisał:

Wy tak na serio z tym rozróżnianiem sieciówek do cyfrowych źródeł od tych do wzmacniaczy i pozostałych :-)) ? Tak się pytam ;-). 

Jesteś człowiekiem małej wiary. Kabel sieciowy ma decydujący wpływ na brzmienie systemu!

Mam prosty test, po którym sam dojdziesz do tego wniosku. Jest to test dla wszystkich sceptyków kabli sieciowych, na 100% usłyszą oni różnicę. Każdy nawet największy sceptyk przyzna, że słyszy wpływ sieciówek.

Należy wykonać poniższy test w 2 krokach i opisać różnicę.

1. Włączamy system z podpiętymi kablami sieciowymi.

2. Włączamy system bez podpiętych kabli sieciowych.

 

Powyższy test jest uniwersalny dla wszystkich kabli również interkonektów i głośnikowych!

Teraz każdy usłyszy różnicę.

Edited by Szymon
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.