Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha a1020 przestała grać


ceonix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam wzmacniacz Yamaha a1020. Niestety uległ on uszkodzeniu. Przed uszkodzeniem zaobserwowałem takie zjawiska (nie znam się sprzęcie wiec opisuje najlepiej jak moge ;) ):

Przez kilka dni wzmacniacz po podłączeniu wydawał dźwięk w głośnikach tak jakby cichego wiatru (ciężko to inaczej opisać). Dźwięk ten pojawiał się gdy muzyka przestawała grać. Tuż przed awarią, podczas słuchania muzyki z kolumn wydobył się wielki trzask i wtedy wzmacniacz przestał działać. Teraz ze wzmacniacza nie wydobywa się żaden dźwięk. Wcześniej po załączeniu prądu do wzmacniacza było słychać po krótkim czasie pewny klik, tak jakby się wzmacniacz załączał, teraz tego niema.

 

Oddałem sprzed do pewnego serwisu we Wrocławiu, ale polegli oni w jego naprawie. Info od serwisy który sobie nie poradził:

"We wzmacniaczu uszkodzone są obydwa kanały , uszkodzeniu uległ stopień sterujący i stopień końcowy końcówki mocy .

Mimo wymiany uszkodzonych elementów dostępnych na rynku we wzmacniaczu dochodzi do powtórnego uszkodzenia tych elementów."

 

Proszę Was o pomoc w poleceniu dobrego serwisu rtv w okolicach Wrocław - Opole.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"We wzmacniaczu uszkodzone są obydwa kanały , uszkodzeniu uległ stopień sterujący i stopień końcowy końcówki mocy .

Mimo wymiany uszkodzonych elementów dostępnych na rynku we wzmacniaczu dochodzi do powtórnego uszkodzenia tych elementów."

Co to za serwis...naprawa polega najpierw na zdiagnozowaniu przyczyny awarii a dopiero pozniej na naprawie czyli wymianie uszkodzonych elementow.