Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  177 członków

Haiku-Audio Klub
IGNORED

Klub Haiku-Audio


Patryk-1980

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Silver_85 napisał:

Dzisiaj w końcu ściągnąłem pokrywę z Bright-a mk4  i zaczynam "testy" innych lampek niż fabryczne. Jakoś w klubie mało się piszę co w przypadku Haiku wnosi zmiana lamp. Jako , że kilka lat gram na lampie to nie mogłem się powstrzymać ?  Na pierwszy rzut ecc81 RFT. 

H4 RFT.jpg

To jak to było ? Dostałeś Brigtha z jakimi innymi  lampkami że było nie ok. ? potem lepiej kto wymienił ? Teraz dopiero Ty coś próbujesz ?

Ten wzmaniacz Haiku Audio Bright 4 ma a może miała @Rucia1 i zmieniała lampy zapytaj ?

Może coś podpowie ? Na pewno wszystko lub bardzo dużo podpowie P. Tomek z Audio On miłośnik audio i specjalista super sprzedawca .Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bogus18 napisał:

Ten wzmaniacz Haiku Audio Bright 4 ma a może miała @Rucia1 i zmieniała lampy zapytaj ?

Kupiłem go od Niej. Super kontakt i wzmacniacz zgodny z opisem. Zawsze wole kupować od ludzi z forum.  W temacie lampek ciut wiem i coś mi nie zgadzało także brzmieniowo. Wsadziłem szybko fabryczne. Napisałem kontrolnie do Pana Wiktora żeby rozwiać wątpliwości. Były tam wsadzone ecc83 gold liony (dostałem też fabryczne osobno). W zasadzie nie powinno się ich tam aplikować nie wdając się w szczegóły. Rucia kupiła ten wzmacniacz w AudioOn w zestawie z tymi ecc83. Ktoś tam się trochę omsknął. Generalnie po rozmowie z Panem Wiktorem ustaliłem, że można zamiennie wsadzić lampi ecc81 lub ecc82.  Może podobne nazewnictwo lamp ECC832 (fabryczne) i ECC83 mogło kogoś zmylić.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kupilam wzmacniacz z oryginalnymi lampami, a po miesiacu dokupilam w AudioOn Ganalex Gold Lion. Na moje ucho z tymi lampami Bright zagral bardziej przejrzyscie, nie bylo takiej gestosci jak na oryginalach.

Lucarto Audio Ferro IA40 ; Maraim Welese 3.2, Hegel HD25, Raspberry PI4 + Allo digione Signature, Cambridge Audio 752BD, Lucarto Audio Albero

Miałam: Audio Academy Hyperion IV Plus, Haiku Audio Bright MK4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Rucia1 napisał:

Kupilam wzmacniacz z oryginalnymi lampami, a po miesiacu dokupilam w AudioOn Ganalex Gold Lion. Na moje ucho z tymi lampami Bright zagral bardziej przejrzyscie, nie bylo takiej gestosci jak na oryginalach.

Było na pewno dynamiczniej, jaśniej i nie tak gęsto u mnie oczywiście.  Jednak jak głośniej pograłem dla mnie było trochę "chaotycznie" na scenie. Znam Gold Liony bo u siebie w lampie wsadzałem ecc83 GL .Miałem  i mam taką parę w szufladzie (teraz dwie) . Pewnie dla porównania kupię GL ale ecc81 lub 82. 

Reasumując. Uważam , że warto poeksperymentować z lampami w bright mk4. Wsadzając najpierw RFT miałem świadomość jaka to lampa (stoi raczej w opozycji do fabrycznej) . Dla mnie mega analityczna , jasna na górze niekoniecznie wyrafinowana. Taka lampa w Haiku całkiem dobrze się sprawdza. Brzmienie przyśpiesza, dynamika się polepsza. Góry jest więcej, przestrzeń zyskuje. Basu jest trochę mniej, średnica jest żywsza. Głębia sceny na tym cierpi. Coś za coś. Zobaczymy jak o będzie jak dłużej posłucham. Następne wsadzę ecc81 tungsola. 

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
16 godzin temu, Silver_85 napisał:

Jednak jak głośniej pograłem dla mnie było trochę "chaotycznie" na scenie.

Tu masz racje było chaotycznie , rozmawiałam o tym z Panem Wiktorem na AVS 2019 polecał mi sola na tą przypadłosć, nie wpadłam na to, że wninnowajcą są lampy.

Lucarto Audio Ferro IA40 ; Maraim Welese 3.2, Hegel HD25, Raspberry PI4 + Allo digione Signature, Cambridge Audio 752BD, Lucarto Audio Albero

Miałam: Audio Academy Hyperion IV Plus, Haiku Audio Bright MK4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Klubowiczów ? ..Posiadam Harbeth P3ESR  , szukając do nich mocnego wzmaka , który w moim założeniu ma je wysterować ( P3 lubią prąd ) i wydobyć to co najlepsze z tych maleństw ..trafiłem na recenzje w Audio ,Bright mk5 ..Mam na testach obecnie ten piecyk ..Zacznę od obudowy ..Klasa , duża klasa obudowa solidna , stal , aluminium eleganckie wykończenia i gałki które poruszają się oleiście ? ..mocny i duży , przeraził aparycją mój obecny piecyk AMC 3050a...oki...Haiku jest cichutki i nie strzela w glośnikach przy starcie ..do tego położenie potencjometru daje duże pole do popisu na nocne słuchanie ..Brzmienie ..ktoś już wcześniej napisał że Bright mk4 gra jak ze szczypcami na jajach w kwestii basu ...Potwierdzam że w mk5 jest tak samo ..niestety ,,brak w nim ciepła i mięsa na basie oraz niższej średnicy .brak body ...za to jest mnóstwa klarowności na wysokich i powietrza ..przestrzeń szeroka ..no szkoda , ponieważ liczyłem że ten piecyk podkreśli zalety moich P3 a nie pozbawi ich tego czaru i muzykalności ..szukam dalej .Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2020 o 16:47, Rucia1 napisał:

Tu masz racje było chaotycznie , rozmawiałam o tym z Panem Wiktorem na AVS 2019 polecał mi sola na tą przypadłosć, nie wpadłam na to, że wninnowajcą są lampy.

Dla mnie lampy tu miały dużo do powiedzenia. Po zmianie u mnie wiele w tej kwasji się poprawiło. Wiadomo dochodzi  kwestia zgrania z resztą toru. Gra cały system. Sol-a znam II i to świetny wzmacniacz , graj bardziej precyzyjnie , lekko, szybciej powiedzmy bardziej neutralnie. 

W dniu 11.04.2020 o 19:00, Mikael3 napisał:

Brzmienie ..ktoś już wcześniej napisał że Bright mk4 gra jak ze szczypcami na jajach w kwestii basu ...Potwierdzam że w mk5 jest tak samo ..niestety ,,brak w nim ciepła i mięsa na basie oraz niższej średnicy .brak body ...za to jest mnóstwa klarowności na wysokich i powietrza ..przestrzeń szeroka ..no szkoda , ponieważ liczyłem że ten piecyk podkreśli zalety moich P3 a nie pozbawi ich tego czaru i muzykalności ..szukam dalej .Pozdrawiam 

W takim układzie mk5 gra zupełnie inaczej niż mk4 bo ten ma mocno dociążona średnicę na fabrycznej lampie. Jest ciepło i szczyćcie na średnicy i basie. Nie ma mowy żeby brakło body. Prędzej może braknąć przejrzystości , wybrzmień, ale na pewno nie masy , czy barwy. Jeśli tak jest to reszta toru w tej kwestii mocno kuleje.    

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Łukasz napisał:

Origami 6550 SE Black. Trudno powiedzieć co piękniejsze, czy sam wzmacniacz czy dźwięk , który wydobywał się z niego podczas testów z moimi Spendorami A2 ?

DSC01056.JPG

Kupiłeś czy na razie test . Znam i słuchałem tego wzmacniacza w wersji bez SE  .

Dla mnie przepiękne granie i aż nie wyobrażam sobie jak może grać ta wersja na lepszych selekcjonowanych komponentach . Dobry wybór ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie kupiłem. Tylko test, z wielkim żalem go dzisiaj odsyłałem. Zaraz wkleję relację w klubie Spendora, a jeżeli nie będziecie mieli nic na przeciw to i tutaj w klubie mogę go wrzucić. Zachwycił mnie ten wzmacniacz zupełnie. To niewiarygodne że te 15 watów tak gra. Mój Naim ( choć cały czas uważam że to świetny uniwersalny piec ) wisi już w Ogłoszeniach i jak tylko zbiorę budżet to wracam po Blacka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalszy ciąg męczenia różnymi lampami bright mk4. Dzielnie to znosi. Po całkiem owocnych ecc81 rft zaaplikowałem ecc81 tungsola i jakoś szybko wyleciały. Dwa dni posłuchałem. Coś i nie pasowało, momentami to brzmienie było męczące, spłaszczone. Dziś włożyłem nosy ecc82 z logiem conn czarne anody produkowane przez rca i muzyka wróciła ?  Z tego co zauważyłem te lampy grają ciszej jest chyba mniejsze wzmocnienie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2020 o 16:09, Łukasz napisał:

Origami 6550 SE Black. Trudno powiedzieć co piękniejsze, czy sam wzmacniacz czy dźwięk , który wydobywał się z niego podczas testów z moimi Spendorami A2 ?

DSC01056.JPG

Witam ja mam Haiku Origami 6550SE  czym ta wersja różni się od wersji black?

20200418_154407.jpg

Edytowane przez Rober3448
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Rober3448 napisał:

Witam ja mam Haiku Origami 6550SE  czym ta wersja różni się od wersji black?

20200418_154407.jpg

Black ma obudowę i wszystkie elementy w kolorze czarnym, trzy wejścia zamiast dwóch i kondensatory Miflex. Czy przekłada się to na różnice w brzmieniu ? Nie porównywałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2020 o 18:49, David_65062 napisał:

Ciekawe czy Haiku planuje SOL5? Jakis przetwornik tez by sie przydal... 

kup Lumin D2 (i sprzedaj bluesound ) albo Chord Qutest i będziesz miał taki skok jakosciowy, że prędko o sol5 ani czymkolwiek innym nie pomyslisz ? 

www.wieczorzanalogiem.pl - moj dziennik przygód audio, dużo lamp, troche vintage'u, ale nie tylko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatnio odsłuchiwałem SOL2 i Brighta mk5 (lepszy wydał mi się SOL) i zauważyłem takie pykanie co jakich czas na kolumnach. Było to na obydwu wzmacniaczach. Co może być tego powodem? Reszta toru to Qutest, laptop i Harbethy spięte Tellurium Black 2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
33 minuty temu, hasos napisał:

Co może być tego powodem?

obstawiam laptop z windowsem

Lucarto Audio Ferro IA40 ; Maraim Welese 3.2, Hegel HD25, Raspberry PI4 + Allo digione Signature, Cambridge Audio 752BD, Lucarto Audio Albero

Miałam: Audio Academy Hyperion IV Plus, Haiku Audio Bright MK4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 15.04.2020 o 12:44, Silver_85 napisał:

Daj znać jak wypadnie mk4 w porównaniu do mk5. Jest ciekaw. 

Czesc ?  W Korisie nie mają B4 ..tylko 5 .Po rozmowie z Wiktorem , konstruktor polecił żebym wziął B5 i ..lampy od Bright 4 ..Pozwoli mi to bezpiecznie modyfikować brzmienie i stwierdzić które lampy wybrać i zostawić w piecyku bez potrzeby przerzucania samymi klockami ..ale to dopiero za jakiś tam czas ..trochę żółwie mam tempo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę inne granie. Sol4 jest jak petarda. Energiczny, dynamiczny i mocny. Raczej nie wysłuchałem w nim klimatycznego flow. Jeśli większość repertuaru jaki słuchasz to rock, to koniecznie posłuchaj. Jeśli Twoimi klimatami jest jazz, soul, blues, to odsłuchaj z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości panów Tomka z Audio ON i Wiktora z Haiku Audio wzmacniacz Origami 6550 Black gości ponownie od poniedziałku u mnie  i tym razem zostaje na stałe. Po wyjęciu z pudła okazało się , że lampy sterujące to nie Electroharmonix jakie były w testowym egzemplarzu ale JJ ECC802s. Pograłem na nich ok 30 godzin, brzmienie było spójne i gładkie, przypominało mi to bardzo Naima XS2. W połączeniu ze Spendorami było tu jednak za dużo ciepła i gdzieś ginęły wybrzmienia, przestrzeń. Zaaplikowałem więc w miejsce JJ Electroharmonix i magia wróciła ? To fenomenalny wzmacniacz i w połączeniu z barwnymi Spendorami tworzy piękne połączenie. Na pewno spróbuję w przyszłości lamp sterujących od Genalexa lub Psvane ale na razie gram i słucham bo jest bardzo bardzo dobrze. Swoją drogą to niesamowite jak bardzo dźwięk można modelować samą wymianą lampek sterujących.

20200521-DSC02033.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Kilka wzmacniaczy udało mi się odsłuchać między innymi haiku bridge mk5. Chciałbym odsłuchać mk4 ale ten model jest nie dostępny w sprzedaży dlatego szukam z okolicy Piły kto by mógł wypożyczyć albo podjechać z bridge mk4 abym mógł posłuchać tego modelu. Narazie jeden model wzmacniacza brzmieniowo mi się podoba to vincent sv227mk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ekipie z Audio-On (nad wyraz cierpliwej, co w moim przypadku istotne), miałem okazję przetestować Selenę EL34, Sola 2 Sig., Qutesta i tonę kabli (został zestaw Chord Clearway, głośnikowe i rca,). Za co bardzo, bardzo dziękuję.

W pierwszej kolejności pod moje Harbethy 30.1 i Usbridge sig. podłączony został wzmacniacz Selene EL34. Byłem bardzo ciekawy, jak zagra lampa z Harbethami, bo wiele się mówi, że wymagają mocnego wzmacniacza.

Dźwięk z Selene jest bardzo mięsisty, dociążony, gęsty, ale jednocześnie przejrzysty. Scena z Harbethami bardzo mocno układała się w głąb, co mi akurat pasuje, bo mam ustawienie w bliskim polu, a w ten sposób odsunięty był ode mnie pierwszy plan, a do tego pojawiła się całkiem fajna scena. Jak na ustawienie kolumn niemal przy ścianie, było naprawdę super.

Moc, jak wiadomo, 25W. Wystarczająca moim zdaniem do tych kolumn. Przy gęstej muzyce słuchanej dość głośno robiło się gęściej, no ale to są ograniczenia mocy. W normalnym użytku, do dość głośnych poziomów, jest bezproblemowo. Kilka razy słuchałem z nimi Lebena 300f i jednak te 25W względem 15W robi różnicę. Leben grał ładnie, ale jeśli chodzi o scenę i przestrzeń, to było czuć jego niewielką moc. Przy Selene to uczucie pojawia się duużo później. No i nie ma w ogóle wrażenia, że przestrzeń jest zbyt mała lub ograniczona mocą. Każdy rodzaj muzyki brzmiał świetnie, zwłaszcza taka niezbyt dopracowana w studiu, typu lata 80. Wszystkiego słuchało się z przyjemnością i drajwem. Po cichu też brzmi świetnie, nic nie ucieka. 

Nie wybrałem jednak lampy z jednego powodu: w moim pokoju te kilka lamp robiło taką saunę, że nie dałbym rady słuchać ich po ok. 7-8 godzin dziennie, a tyle gra u mnie sprzęt każdego dnia. No ale to kwestia każdej lampy, zwłaszcza w klasie A. Pewnie z AB byłoby lepiej pod tym względem.

Drugi wzmacniacz to Sol 2 Sig., który już u mnie został :) Granie bardziej zwiewne, bez harmonicznych, wiadomo, których troszkę mi brakuje – ale coś za coś. Sol dodał jednak do Harbethów większy wgląd w nagranie, większą konturowość, niższe zejście na basie i większą różnorodność wybrzmień. Gdyby tak dodać do niego ciut więcej masy z Selene, byłby to wzmacniacz idealny. W międzyczasie testowałem też Denona PMA 2500, Lebena 300f, Brighta MK5 i ostatecznie stanęło na Solu.

Bas jest bardziej konturowy i wieloraki względem Selene, schodzi niżej, średnie bardziej przejrzyste z większym wglądem w nagranie i głębszą sceną, z większą różnorodnością planów. Góra delikatna, ładnie wybrzmiewa, bez ostrości. Generalnie świetne granie. Wiadomo, nie ma czaru lampy, ale jak pisałem, coś za coś. Choć trzeba zastrzec, że to nie suchotnik. Gra swoje bardzo gładko, miło, mięsiście nawet. Wszystko zależy od nagrania. Tu nie ma ani grama ujednolicenia. Jak gra barok, to klawesyn nie ma ciężaru fortepianu, ale jak walą bębny, to walą konkretnie. Z Qutestem tworzy fajne połączenie. Jest dużo miejsca między instrumentami, jest przestrzeń, detal.  

Niezdecydowanym polecam odsłuch i kontakt z Audio-On. Kilka wymian paczek kurierskich ze wzmacniaczami, kablami i dac to dla nich nie problem (na szczęście). No i warunki wiadomo jakie – też bardzo dobre ;).

Dzięki raz jeszcze!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hasos napisał:

Dzięki ekipie z Audio-On (nad wyraz cierpliwej, co w moim przypadku istotne), miałem okazję przetestować Selenę EL34, Sola 2 Sig., Qutesta i tonę kabli (został zestaw Chord Clearway, głośnikowe i rca,). Za co bardzo, bardzo dziękuję.

W pierwszej kolejności pod moje Harbethy 30.1 i Usbridge sig. podłączony został wzmacniacz Selene EL34. Byłem bardzo ciekawy, jak zagra lampa z Harbethami, bo wiele się mówi, że wymagają mocnego wzmacniacza.

Dźwięk z Selene jest bardzo mięsisty, dociążony, gęsty, ale jednocześnie przejrzysty. Scena z Harbethami bardzo mocno układała się w głąb, co mi akurat pasuje, bo mam ustawienie w bliskim polu, a w ten sposób odsunięty był ode mnie pierwszy plan, a do tego pojawiła się całkiem fajna scena. Jak na ustawienie kolumn niemal przy ścianie, było naprawdę super.

Moc, jak wiadomo, 25W. Wystarczająca moim zdaniem do tych kolumn. Przy gęstej muzyce słuchanej dość głośno robiło się gęściej, no ale to są ograniczenia mocy. W normalnym użytku, do dość głośnych poziomów, jest bezproblemowo. Kilka razy słuchałem z nimi Lebena 300f i jednak te 25W względem 15W robi różnicę. Leben grał ładnie, ale jeśli chodzi o scenę i przestrzeń, to było czuć jego niewielką moc. Przy Selene to uczucie pojawia się duużo później. No i nie ma w ogóle wrażenia, że przestrzeń jest zbyt mała lub ograniczona mocą. Każdy rodzaj muzyki brzmiał świetnie, zwłaszcza taka niezbyt dopracowana w studiu, typu lata 80. Wszystkiego słuchało się z przyjemnością i drajwem. Po cichu też brzmi świetnie, nic nie ucieka. 

Nie wybrałem jednak lampy z jednego powodu: w moim pokoju te kilka lamp robiło taką saunę, że nie dałbym rady słuchać ich po ok. 7-8 godzin dziennie, a tyle gra u mnie sprzęt każdego dnia. No ale to kwestia każdej lampy, zwłaszcza w klasie A. Pewnie z AB byłoby lepiej pod tym względem.

Drugi wzmacniacz to Sol 2 Sig., który już u mnie został ? Granie bardziej zwiewne, bez harmonicznych, wiadomo, których troszkę mi brakuje – ale coś za coś. Sol dodał jednak do Harbethów większy wgląd w nagranie, większą konturowość, niższe zejście na basie i większą różnorodność wybrzmień. Gdyby tak dodać do niego ciut więcej masy z Selene, byłby to wzmacniacz idealny. W międzyczasie testowałem też Denona PMA 2500, Lebena 300f, Brighta MK5 i ostatecznie stanęło na Solu.

Bas jest bardziej konturowy i wieloraki względem Selene, schodzi niżej, średnie bardziej przejrzyste z większym wglądem w nagranie i głębszą sceną, z większą różnorodnością planów. Góra delikatna, ładnie wybrzmiewa, bez ostrości. Generalnie świetne granie. Wiadomo, nie ma czaru lampy, ale jak pisałem, coś za coś. Choć trzeba zastrzec, że to nie suchotnik. Gra swoje bardzo gładko, miło, mięsiście nawet. Wszystko zależy od nagrania. Tu nie ma ani grama ujednolicenia. Jak gra barok, to klawesyn nie ma ciężaru fortepianu, ale jak walą bębny, to walą konkretnie. Z Qutestem tworzy fajne połączenie. Jest dużo miejsca między instrumentami, jest przestrzeń, detal.  

Niezdecydowanym polecam odsłuch i kontakt z Audio-On. Kilka wymian paczek kurierskich ze wzmacniaczami, kablami i dac to dla nich nie problem (na szczęście). No i warunki wiadomo jakie – też bardzo dobre ;).

Dzięki raz jeszcze!

 

Mógłbyś króciutki porównać Denona pma2500 z solI? Czy sol gra dużo szczuplejszym, wolniejszym dźwiękiem? Który wzmacniacz można uznać za bardziej uniwersalny, tzn. sprawdzający się dobrze zarówno w spokojniejszych klimatach jak i muzyce typu rock?

Edytowane przez Kasz76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.