Skocz do zawartości
IGNORED

Co kupić za 2500 zł (nie znam się:) ??

adamm84

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do wydania około 2500zl na :

- DVD wazne zeby obsługiwało DVD+/-WR, DivX i MP3

- amplituner

- głośniki, nie muszą mieć duzej mocy,raczej postawił bym na czystość dźwięku

To wszystko ma być podłączone do cyfry+, pierwszy model pioneera

Z góry dzięki za pomoc

Słuchałem tego zestawu. Sprzedawcy podkręcili na maksa sobrany i bassy zeby był efekt. Dałem się nawet na to złapać słysząc jak dynamicznie gra ten zestawik. Ale z tego zestawu polecałbym tylko DVD i kolumienki. Ampli nie różni się jakością i mocą dzwięku od marketowych kombajnów. Dołorzyć lepiej i kupić Y450. To już jest jakaś podstawa.

zobacz też tu

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nie kupuj amplitunera poniżej modelu 450

Ukryta Zawartość

zaoszczedz na dvd które jest naj mniej wazne i kup np mante 001 za około 250zł i np ode mnie lepsze ampli:) mam do sprzedania własnie Yamahe 640 za 1450zł.Sian idealny jak nowyJesli jestes zainteresowany to pisz na gg 4542486,albo [email protected] tego np jakies Kody albo Wharfedale na poczatek wystarcza Ci 2 sztuki puzniej bys dokupił reszte.I w ten oto sposób masz nie porównywalnie lespzy zestaw niż w/w.

Pozdr

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

opłaca sie za te pieniądze ??

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

ok juz prawie sie zdecydowałem :)

Ukryta Zawartość

jak sie dodzwonie to kupie od tego pana :)

narazie :

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) +

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) albo

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) (który lepiej, a moze Y505)

tylko problem z głośnikami (koło 1000zł)

chyba zostaje mi koda,ale jaka 702 czy 707 moze inna, sw najwyzej dokupie pozniej

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość