Skocz do zawartości
IGNORED

Audio do Muzyki Trance.

ILUVATAR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Odrazu mówię, że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie odtwarzaczy dźwięku, głośników, itp..

Jestem Miłośnikiem Muzyki Trance i poszukuję jakichś bardzo dobrych głośników lub systemu audio (wieży stereo), które podpiąłbym sobie do telewizora a to z takiego powodu, że tylko na nim jestem w stanie odtworzyć swoje ulubione radio Trance. Na kompie z jakiejś przyczyny radio to nie odtwarza muzyki w ogóle.

W telewizorze zaś, mam aplikację vTuner, w której mogę odtworzyć muzykę z tego i wielu innych radyjek internetowych.

Wiem, że chciałbym, żeby wszystkie dźwięki były na tym audio odgrywane z najznakomitszą dokładnością i pieczołowitością, gdyż w Muzyce Trance, jak w żadnej innej, jest to bardzo ważne by wszystkie detale były idealnie odegrane.

Chyba nie muszę mówić, iż Basy w Trance są bardzo szybkie i energiczne.

Dodam, że chciałbym aby dźwięk był przejrzysty i detaliczny ale nie przytłaczający, natarczywy i krzykliwy (nie lubię krzykliwej góry). Szeroka scena i bardzo mocny, wyraźny bas mile widziane.

Apropos wyraźnego basu, chciałbym aby pasmo przenoszenia do spółki z innymi ważnymi parametrami, (których nazw nawet nie wymienię z tego prostego powodu, że jestem laikiem w dziedzinie audio) które są odpowiedzialne za moc i wyrazistość basów były w tych głośnikach/systemie najlepsze jak tylko się da (w ramach rozsądnego budżetu).

Jeśli chodzi o rozsądny budżet to myślę o 2700£.

Mieszkam w UK.

Myślę, że bez technologii Bass-Reflex się nie obędzie. Nawet na pewno. Poszukuję głośników które mają tę technologię.

Mój pokój ma powierzchnię około 12 metrów kwadratowych.

Pozdrawiam,

ILUVATAR.

https://www.audiostereo.pl/topic/129112-audio-do-muzyki-trance/