Jump to content
IGNORED

Zestaw stereo do 6.000 zł (Dynaudio Emit M20 + Marantz PM7005?)

Thompson M1928A1

Recommended Posts

Witam,

W temacie audio jestem początkujący. Planuję zakup zestawu stereo do pokoju o powierzchni 16 m2 (schemat w załączeniu), w budżecie do 6.000 zł, do źródła w postaci plików flac odtwarzanych z laptopa, z gatunku metal i pochodne. Zależy mi także na podłączeniu tv za pomocą kabla optycznego i na używaniu słuchawek, których zakup również aktualnie planuję, do kwoty 600 zł.

Dotychczas przesłuchałem kolumny:

Dali Zensor 3,

Monitor Audio Silver 1,

Chario Piccolo Star Satellite + Rel T-Zero,

Bowers & Wilkins 685 S2,

PSB Speakers Imagine XB,

Tannoy Mercury 7.2,

Focal Chorus 706,

Definitive Technology SM55,

Acoustic Energy Radiance One,

Dynaudio Emit M20.

Spośród w/w Dynaudio zrobiły na mnie najlepsze wrażenie. Przesłuchałem je z Onkyo TX-8150, Advance Acoustic X-i50BT, Marantz PM7005 i Primare I22 (w kontekście poszukiwania egzemplarza używanego). W przypadkach wzmacniaczy bez sekcji cyfrowej podpinany był dac Asus Xonar Essence STU. Dwie ostatnie konfiguracje zabrzmiały najlepiej, ale pomiędzy nimi nie dostrzegłem zauważalnej różnicy i dlatego też póki co skłaniam się ku Marantzowi.