Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Opera Loudspeakers


Adam901

Rekomendowane odpowiedzi

Firma Opera Loudspeakers powstała w 1989 roku, ale jej początki sięgają 1980 roku, kiedy to doszło do niezwykłej, ale bardzo owocnej synergii między dwoma audiofilami. Jeden z nich był Włochem, drugi Anglikiem. Pierwszy głośnik, aby mógł przynależeć do linii produktów Opera nazwano Caruso. Był on prekursorem serii nazwanej na cześć legendarnych głosów operowych. Callas, Operette i Divina powstały wkrótce potem, uzyskując szybko entuzjastyczne uznanie na rynkach audio na całym świecie.

 

Głośniki Opera od początku łączyły tradycyjne włoskie rzemiosło stolarskie z jego legendarnym designem z najbardziej zaawansowanymi technologiami akustycznymi. Wszystkie konstrukcje, od najtańszych modeli do najdroższych, zawierały sprawdzoną filozofię projektowania: stosowanie najwyższej jakości materiałów z jednoczesnym przestrzeganiem podstawowych zasad sztuki akustycznej. Dzisiaj nasze głośniki znalazły uznanie na całym świecie. Naszym celem jest tworzenie pełnej gamy produktów najwyższej jakości. Produktów o pięknym dźwięku oraz pięknym wyglądzie.

 

www.operaloudspeakers.pl

post-61854-0-83250400-1483138481_thumb.jpg

post-61854-0-88044500-1483138494_thumb.jpg

post-61854-0-12834500-1483138504_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość

(Konto usunięte)

No może klub się poszerzy, bo nikt nie pisał, u Nas były prawie w ogóle nie znane, a przewyższają inne względem wykonania i stolarki i dźwięku, za niższe o wiele kwoty, jakby była nazwa inna, jakiejś znanej firmy,to by kosztowały minimum dwa razy więcej ! Wiem że jest coraz więcej osób teraz które je posiada i będzie Nas tu coraz więcej,  ponieważ jest teraz więcej posiadaczy kolumn tej marki- niniejszym dołączam do klubu,zamówiłem  Grand Mezza,  będą u mnie w czwartek bo koloru wiśnia nie mieli na stanie i z magazynu muszą dostarczyć ? jestem oszołomiony ich graniem i dość niską ceną, za to co prezentują dźwiękową klasą, jak i wizualną - po prostu Bella ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Gość

(Konto usunięte)

Jest tak- to są kolumny dla dojrzałych melomanów, a nie dla gowniarzy z graniem do kotleta, lub basem rozlewajacym się po podłodze, to od tego zacznijmy :-) to jest dojrzale granie ze smaczkami tak zwanymi audiofilskimi, góra jest wyrazista i szczegółowa, ale nie piaszczysta i nie męcząca, średnica wypchnieta bardzo wyrazista i też detaliczna, basowe nie dudni nic, bas precyzyjny dokładny naturalny, jest tam gdzie jest , a nie jest tam gdzie go nie ma, kolumny grają naturalnie i dokładnie i swobodnie, łatwe do napedzenia, raczej charakter brzmienia neutralny lekko w stronę ciepłego, stolarka doskonała; skóra i lakier, pokrowiec na każdą kolumnę, biją na głowę inne w cenach dwa razy wyższych lub trzy razy; sam się dziwię czemu tak tanio za takie kolumny, są to kolumny podłogowe do małych i średnich pomieszczeń, są to kolumny na lata,wciąż czymś zaskakują, nie nudzą się, prezentacja dźwięku jest naturalna krystaliczna nie męcząca, wciągają inne kolumny nosem, tylko ludzie o tym nie wiedzą i ja tez o tym nie wiedziałem i wciąż do znudzenia pojawiają się w propozycjach te same propozycje,śmiać mi się z tego chce :-) aha do tego wypełnienie kolumn i okablowanie w środku i zwrotnica, to możesz sam sobie o tym przeczytać, wszystko jest najwyższej jakości!!! Cena kolumn jest niższa o wiele niz ta na stronach internetowych.Samemu trzeba chodzić na odsłuchy, bo na forach jest często marketingowa lub subiektywna papka- Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

W ogóle jeżeli chodzi o kolumny Opera, jest to wysoka jakość i kultura brzmienia i wykonania, czy to podłogowe czy monitory, tylko przeważnie kupuje się kolumny tych znanych firm, a w realu okazuje się przy porównaniu że to kompletnie inna liga, ale ludzie o tym nie wiedzą i nie chcą wiedzieć bo kto mniej wie, ten ponoć dłużej śpi :-) większość idzie na byle  jaką łatwiznę , za własne ciężko zarobione pieniądze, w tych kolumnach usłyszysz to czego nigdy nie słyszałeś, w utworach które znasz, wszystko co było ukryte, objawi się, ale także źle nagrane utwory,także objawia swoje wszystkie niedoskonałości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nic dodac nic ujac. Zglaszam swoje czlonkostwo w klubie.

Z czystej ciekawosci zakupilem OPERA SECONDA. Wczesniej sprzedajac Sonus Faber Venere 2.5 ktore graly u mnie z NAD S300 I S 500 jako drugi system. 

Secondy mam od wczoraj i ....na subiektywna opinie jest jeszcze czas ale ... co napisano wyzej jest swieta prawda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie.

Tak jak obiecalem opisze krotko pierwsze wrazenia z odsluchow Opera SECONDA MK1.

Na pierwszy ogien podlaczylem Opery do NAD S 300 I S500. 

Kable uzyte to 

Audioquest Niagara xlr 2x1m.

Glosnikowe QED Genesis 2x3m.

Kimber Tonic XLR 

xlr QED reference evolution

pokoj 20metrow zwykly nie zagracony.

A wiec..... na wstepie jezeli ktos uwaza ze w Operach zbraknie basu to odrazu torpeduje takie stwierdzenie( jezeli chodzi o mnie) bas jest i go nie brakuje bardzo sprezysty schodzacy dosc nisko ale zarazem subtelny. Nie taki smolisty jak np w Monitor Audio gs60.

Wysokie tony bardzo wyraziste ale nie wrzeszcza i nie katuja uszu. Srednica na miejscu. Ogolnie Opery lubia dobrze zagrac w skali szkolnej wyrozniajaco. Wokale to naprwde sa najwyzszych lotow. Jak pisano wyzej opery potrafia zostawic za soba wiele szanowanych konstrukcji. Wczesniej z Nadem u mnie graly Monitor Audio Gs 60 oraz Sonus Faber Venere 2.5 i naprawde nie zaluje tego eksperymentu. Secondy wtopily sie w pokoj muzyka oderwana od glosnikow sluchajac MIKE OLDFIELD : SONGS OF DISTANT EARTH poprostu odlecialem muzyka przeniosla mnie w inne miejsce. Wiem ze to moze byc zabawne ale takie mialem odczucie byla muzyka i tylko muzyka. 

Nastepna plyta to Krall Diana / Live in Paris I tutaj tez siedzialem w klubie nie w pokoju .

Brzmienie Oper moge z czystym sumieniem sklasyfikowac jak bardzo naturalne poukladane oraz wyraziste. 

Pewnie moze byc jeszcze lepiej z inna elektronika ale to temat na pozniej.

Opery nie boja sie grac Pink Floyd czy The Doors bardzo dobrze daly sobie rade z Iron Maiden oraz Acdc ale juz z muzyka powazna to juz naprawde klasa Franz Liszt: Franz Liszt/Angela Hewitt: Piano Sonata .

W zasadzie Kolumny Opera Seconda to naprawde dobre kolumny, ktore potrafia wiele za niewiele. 

Nastepnym razem opisze co sie dzieje jak wepne Opery do mojego systemu Electrocompanieta. 

Pozdrawiam 

ps. przepraszam za brak polskich znakow ale jestem w pracy a ze mieszkam w uk to sami wiecie ?

Bylo wiecej muzyki oczywiscie ale nie bede opisywal kazdego odczucia osobno.

W dniu 20.10.2019 o 22:33, Grutka napisał:

Witam w klubie  kolego ? mało  nas niestety,  klub ogólnie martwy, bo mało znane kolumny w naszym kraju, klub ogólnie mógłby być połączony  z klubem Unison research 

Mam ogromna nadzieje ze klub sie powiekszy. 

Tylko trzeba na to wiecej czasu. 

Rynek audio jest jaki jest czesto dzieje sie tak ze jak ktos kupi jako pierwsze kolumny np Dali i jest zadowolony to przy wymianie na pierwszy ogien idzie Dali itp itd..... pozatym szczegolnie w Polsce wieksza ilosc ludzi nie ryzykuje lub idzie tropem znajomych powielajac wybory. Obowiajac sie samodzielnych decyzji oraz ryzyka a moze pionierskiego podejscia do tematu. Oprocz oper mam jeszcze sonus faber olimpica ....ale kusi mnie przyjrzec sie ofercie opery np linia callas a w tedy mozliwe ze pozycja sonus moze sie zmienic ?

Pozdrawiam Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Ludzie kupują przeważnie sprzęt popularny, znany, żeby potem mogli go  odsprzedać łatwiej i szybciej, bo grunt że  marka znana, a że gra średnio, to już inna bajka,mają  za mało porównań, biorą to co na przykład  znajomi im podpowiedzą, oraz branża czyli masło maślane w kółko to samo. Zapewne jest więcej osób  które mają Opery, tylko się nie ujawniają, bo co tu pisać? Kolumny grają przepięknie, w każdym paśmie naturalnie, równo  i czarują, więc tu nie będzie  tak  temat żył jak w innych klubach, że co zrobić bo za dużo basu, że za mało średnicy czy sopranu,  że za bardzo dźwięk  przymulony lub za ostry, w Operach takie coś nie występuje, wszystko brzmi promieniście, więc i nie ma o czym pisać i dywagować prosząc o pomoc innych, ja także napisałem opisałem brzmienie Oper i więcej nic do dodania nie mam, żadnych problemów brzmieniowych po prostu ? interesują mnie kolego jakbyś mógł porównać  Opery do tych Sonus Faber, za i przeciw Opery versus Sonus ? bo i cenowo jest wielka różnica ? pozdrawiam kolegę  i czekam  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec jak opisalem to i opisze co mnie spotkalo po podlaczeniu Oper do systemu 

Electrocompaniet ECC-1 CD Player 

ELECTROCOMPANIET AV180  

Electrocompaniet EC4.7

QED GENESIS 2x2m,  

Audioquest niagara XLR.

Na pierwszy ogien poszedl album ANNIHILATOR SUISIDE SOCIETY .

I co mnie spotkalo. Sciana gitar ktora byla poukladana tak jak bym stal przed ekipa na koncercie. Basu niebrakowalo choc w niektorych momentach odnosilem wrazenie ze bas panikuje...ale to byly sekundy. w dwoch kawalkach. Srednica i wokal poezja nawet lepiej jak Olimpica 3 wysokie tony coz jak pisalem wczesniej wyrozniajace nie krzycza sa poprostu mile w odbiorze nawet jakby ocieplone.NiC wspolnego ze skalpelem ktorY tnie uszy doprawadzajac do krwotoku.

Nastepny album to Slayer i SEASONS IN THE ABYSS.

I kolejna sciana gitar choc tu lepiej zrealizowana plyta. Kerry king i Jeff heineman pokazali naprawde technike gry na gitarach i opery pokazaly naprwde wielka klase. Bas a znim Tom Araya biegali po pomieszczeniu czysty dynamiczny gleboki ale nie meczacy. Bardzo dobrze wyeksponowany ale nie dominujacy. Wokal jak zawsze w wypadku Oper genialny tam gdzie powinien byc. Wysokie tony jak wyzej nie meczace szybkie i aksamitne. ogolnie scena zbudowana w bardzo dobry sposob. Odbior plyty jakby grana bylaby na prywatnym koncerciku.

A teraz troche inny repertuar pierwsze plyty Trash metalowe poszly dlatego ze bardzo lubie i electrocompaniety  je uwielbiaja.

a wiec Loreena Mckennit BOOKS OF SECRETS.

Co tu wiecej pisac stereofonia stoi na wysokim bardzo wysokim poziomie. Scena wygenerowana przez opery i electrocompanieta jest powiedzmy prawie perfekcyjna. Muzyka  oderwana od kolumn wypelnia pomieszczenia w kazdym calu. Zadnej klotni wysokich czestoliwosci z niskimi. Srednica lekko w przodzie ale potrafi zaskoczyc i sie wycofac... jak to sie dzieje nie mam pojecia ale to naprawde wielkie przyjemnie granie. 

nastepnie Mike Oldfield I CRISES Tutaj opery pokazly klase nawet wyzsza od olimpica 3 poprostu byla muzyka i tylko muzyka a ja w samym epicentrum.  Scena jest naprawde poukladana bardzo dobrze nie bede pisal ze wzorowo ale dla mnie.... perfect. 

Moze i mozna lepiej ale zapewne za duuuuzo wiecej. Wiec powiem ze moge sie narazic tym stwierdzeniem ale chetnie w przyszlosci wymienie Olimpici3 na GRAND CALLASY OPERY. Jezeli zagraja klase lepej od seconda to naprawde warte rozpatrzenia. 

Moim zdaniem Opera Seconda to swietne kolumny ktore w swoim przedziale cenowym bija na glowe wiele szanowanych konstrukcji . Zaryzykuje opinie ze Secony graja dwa razy drozej jak mozna je dostac. W okresie swiatecZnym beda biwakowac u mnie mono bloki Manley Mahi. Kumpel z rodzina jedzie do Kraju na swieta i zawsze podrzuca mi swoje skarby na przechowanie. Nawet nie wybrazacie sobie co jest narodowym sportem w Angli... nie pilka nozna tylko wlamania do mieszkan itp ? 

Wiec Secondy pograja z Manleyem i ....mam nadzieje ze i tu zaprezentuja sie jak przystalo na OPERA SECONDA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

No i byłem w pokoju Opery, niestety żadne Opery nie grały wczoraj, tylko kolumny bratniej firmy Unison Research.Ale porozmawiałem z sympatycznym przedstawicielem E.I.C. Nie podłączyli  Oper Grand Callas, bo w pokoju była mega skopana akustyka, nie mogli ustawić kolumn,by tylne głośniki wysoko tonowe pokazały swoje możliwości, były na stanie  Grand Callas,Callas Diva, Prima i chyba Seconda, ogólnie szkoła grania Oper mówił mi, jest taka sama, różni się między modelami mocą i zejsciem na basie, są różnice w brzmieniu poszczególnych modeli, ale nie aż jakieś wielkie, są to minimalne różnice,  na przykład właśnie wydzwieki odbicia przestrzenne tonów  wysokich, z głośników tylnych,ale trzeba je bardzo dobrze ustawić, by pokazały swoje możliwości,  bo tak to nie pokażą swoich możliwości i nie usłyszymy aż tak tego.Oczywiscie stolarka jak na włoskie kolumny przystało, na mega wysokim poziomie. 1890628853_20191110_1543513-439x955.thumb.jpg.50274c32b7991796345b556c447aafb4.jpg

20191110_154338~2.jpg

20191110_154325~2-2402x2119-1801x1589.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczne śliczności . U mnie trochę będzie zmian! A wiec Sonus Faber Olimpica 3 zmienia właściciela w sobotę! Za uzyskane $$$ zamierzam zakupić Grand Callas! I w związku z tym zaczynam polowanie?. Słuchałem Grand Callasy w ostatnią sobotę dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionego salonu audio w Watford. I.... nie mam wyboru Grand Callas przyjadą do mnie pewnie szybciej niż pozniej. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nissio100 napisał:

Śliczne śliczności . U mnie trochę będzie zmian! A wiec Sonus Faber Olimpica 3 zmienia właściciela w sobotę! Za uzyskane $$$ zamierzam zakupić Grand Callas! I w związku z tym zaczynam polowanie?. Słuchałem Grand Callasy w ostatnią sobotę dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionego salonu audio w Watford. I.... nie mam wyboru Grand Callas przyjadą do mnie pewnie szybciej niż pozniej. Pozdrawiam.

Przyglądam się tej marce i zainteresowały mnie po Waszych opiniach. Czy te Grand Callas to raczej do dużych pomieszczeń? U mnie jest 20m2 z małym okładem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak widziałem na sharku. Ale co do Rumuni to byłbym ostrożny i to bardzo. Dlaczego?? Pracuje z kilkoma Rumunami ...... reszta na priv. Co do kolumn to może Seconda SE ? W 20 metrach na bank nie wysadza pokoju ... Dobra cena a grają jak milion dolarów! 

Edytowane przez nissio100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Cieszyn musisz iść koniecznie na odsłuch, przesłuchać  i grand callas i quinta i Seconda i nawet moje grand mezza, 20 metrów to nie dużo, trzeba z basem uważać,  idź przesłuchać i zobacz,  znaczy usłysz i porównaj,  miło by było gdybyś tak zrobił w sklepie gdzie mają Opery, a trochę ich jest i napisał doświadczenia i różnice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec Opera GRAND CALLAS!!! Pokoj odsluchowy bez udziwnien 35 metrow

Wielkie i piekne granie!

Na poczatek wpielismy Opery do mojego systemu electrocompanieta. Ktory zatargalem do zaprzyjaznionego salonu Audio w Watford. 

...i sie zaczelo 6 godzin ogromnej przyjemnosci. Sluchajac Van Halen Jump przenieslismy sie na stadion ? ..... dynamika ogromna wokal jak to w operach zawsze na swoim miejscu scena przeogromna jak byla potrzena zmniejszala sie usadowienie instrumentow perfekcyjne. Wysokie tony bardzo dokladne ale nie skalpel wrecz muzykalnie doskonale (tak powinno byc ale ja jestem gluchy) srednica pasma jak najbardziej docelowa..... bas aksamitny nie lepki jak np w Ma PL300 nie wiem jak to opisac ale wrazenie podczas odsluchu moge opisac jako maksymalnie wciagajace i nie meczoce. Nie ma nawet mowy o braku basu. Podczas sluchania plyty BISHOP BRIGSS CHAMPION moge zaryzykowac ze jej wokal byl naprawde idealny. Tak samo bylo w wypadku Loreeny McKennit czy Enya. Grand Callasy musza byc odstawione od sciany i tu nie ma zadnej dyskusji. 

Po godzinie wpielismy do systemu zamiast moich monoblokow Electrocompanieta Aw180 Elecrocompaniety AW600 Nemo i wtedy kopary nam zjechaly do ziemi. Pokazalo sie cos wiecej w brzmieniu. Kosmiczna wrecz energia dzwieku i to jaka. Dzwiek stal sie bardziej aksamitny ale potwornie(na plus)(nie meczacy) potezny Mike Oldfield Tubular bells 2  Vangelis ASK THE MONTAINS  odebralem te plyty jednym wielkim wow. Przeogromna przestrzen wypelnienie w kazdym calu. Pozniej bylo pieknie z DIANA KRALL I Louisem Armstrongiem i Ella Fitzgerald.

Na koniec wpiety zostal potwor od T+A CZYLI model MP3100HV I T+A PA3100HV.I bylo bardzo fajnie choc nie jestem fanem niemieckich urzadzen moge powiedziec ze T+A to naprawde dobry sprzet a Grand callasy daly pokaz swoich wielkich mozliwosci.

Podsumujmy moje wypociny....

Grand Callasy graja przepieknym aksamitnym i poteznym dzwiekiem. Moge zaryzykowac stwierdzenie ze w 100% High end 

Jak pisalem Gora pasma gra bardzo wysoko ale nie wysyla do laryngologa jest to mix aksamitu z njaczystrzym diamentem.

Srednica to juz klasa sama dla siebie bardzo podobnie jak seconda lecz szczegolow wiecej tak jakby. 

Bas szybki zdecydowany szybko sie wycofujacy wiec na dyskoteki sie nie nadaje. Nie jest smolisty nie klei sie do podlogi i ne napada swoja brutalnosci. Mysle ze bardzo neutralny ale potrafi porzadnie kopnac. 

Grand Callas hm..... Bardzo dobre kolumny ktore potrafia zagrac z wielkimi piecami ale i z mniejszymi konstrukcjami. Na chwile podpielismy monobloki Denona POA6600A i szybko je wypielismy. Basu bylo za duzo i w sumie to firmowe granie Denka nie bardzo tu bylo porzadane. 

Krotko i zwiezle napisze ze Grand Callasy to sa wspaniale kolumny (oczywiscie dla mnie) Wykonanie to poziom Sonus Fabera a dzwiek....???/Powiem tak sprzedalem swoje SF Olimpica3 i juz nie dlugo przyjada do mnie kolejne Opery. Tym razem Grand Callasy i beda graly z Electrocompanietem.? z tym ze Secondy zostaja i na pewno ich nie oddam za nic na swiecie.Dla Second jest Nad s 300 i s 500 ale plan jest taki ze dostana Gryphona.... ? Opery pieknie graja ale elektronika jest bardzo wazna im lepsza tym lepiej dla Oper. Jestem pewien ze inwestycja w dobra i lepsza z czasem jeszcze lepsza elektronike pozwala pokazac OPERA bez wzgledu na model  swoja klase.

Edytowane przez nissio100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

No kolego piękny i szczegółowy i prawdziwy opis ? gratulujemy zakupu  ? u mnie także te wysokie są  takie jak u Ciebie i średnica także i bas też,  czyli jak pisaliśmy wcześniej, różne modele Oper, grają podobnie do siebie ? za Twoim doradztwem, spróbuje  wypożyczyć  jakieś inne wzmacniacze i porównać różnice, za i przeciw  ? ja mam mniejsze kolumny, więc nie muszę mieć takich pieców ogromnych jak Ty masz ? zresztą nie za bardzo stać mnie na nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry, merytoryczny opis nissio100. Sprawdziłem te Grand Callas z Rumunii. Mają 5 lat i ze zdjęć wyglądają na trochę sfatygowane, więc chyba odpuszczę. Bywam w Bukareszcie od czasu do czasu, więc sama lokalizacja nie byłaby problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni,

Który wzmacniacz polecacie do Quinta SE :

Caspian M2

M6si

H190

Inny - musi mieć wejście na końcówkę mody do KD

Pokój 25m2, muzyka - wszystko oprócz Jazzu i metalu

Źródło CD + spotify + pliki (DAC M2Tech HiFace)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bladelius?

W dniu 25.11.2019 o 11:08, Mickey Mickey napisał:

Szanowni,

Który wzmacniacz polecacie do Quinta SE :

Caspian M2

M6si

H190

Inny - musi mieć wejście na końcówkę mody do KD

Pokój 25m2, muzyka - wszystko oprócz Jazzu i metalu

Źródło CD + spotify + pliki (DAC M2Tech HiFace)

Jaka kwota wchodzi w gre?

 

Edytowane przez nissio100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 13

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.