Skocz do zawartości
IGNORED

Pomoc przy wyborze kina domowego 5.1 lub zestawu stereo do salonu 36m2

WXKX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich odwiedzających to forum i proszę już na samym wstępie o wyrozumiałość, gdyż jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

Chciałbym kupić sobie do swojego salonu ok.36m2 zestaw audio.Myślałem przeznaczyć na ten cel ok.3-4 tyś.

Nie jestem audiofilem ale szukam czegoś co będzie fajnie grało.Chodzi mi o czysty mocny dźwięk do muzyki (klasyka rocka,pop,muzyka współczesna oraz do odtwarzania stacji radiowych).Zestaw musi być wyposażony w radio internetowe oraz wifi. Chciałbym mieć również możliwość podłączenia go do telewizora.(filmy oglądam sporadycznie ale jednak).Mam pewien typ jeśli chodzi o amplituner (Onkyo TX8150) ale nie mam pojęcia z jakimi kolumnami głośnikowymi można go podłączyć i czy w ogóle to dobry typ?Kolumny mogą być używane aby zmieścić się w budżecie.Pozwoliłem sobie wkleić obrazowy kształt mojego salonu.

Z góry dziękuję za pomoc.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

• Moderatorzy

Jeśli masz możliwość to odsłuchaj z tym ONKYO:

Tannoy Eclipse 3

Pylon Pearl 25

STX Electrino 250

Polk Audio T50

Lucarto Audio Ferro IA40 ; Maraim Welese 3.2, Hegel HD25, Raspberry PI4 + Allo digione Signature, Cambridge Audio 752BD, Lucarto Audio Albero

Miałam: Audio Academy Hyperion IV Plus, Haiku Audio Bright MK4

Witam wszystkich odwiedzających to forum i proszę już na samym wstępie o wyrozumiałość, gdyż jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

Chciałbym kupić sobie do swojego salonu ok.36m2 zestaw audio.Myślałem przeznaczyć na ten cel ok.3-4 tyś.