Skocz do zawartości
IGNORED

Nad c326bee jako końcówka mocy

tyfoon

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie dzięki forum nabyłem swój pierwszy zestaw audio

Komputer (foobar sterowany buble upnp - tidal)

Dac asus xonar essence one

Nad c326bee

Heco Music style 900

Mając ochotę nowych doznań, trochę czytając forum lub inne materialy ZacZąłem kombinowac, Asusa podłączyłem brzposrednio do końcówki mocy w Nad.

Nie mam wielkiego doświadczenia, ale dźwięk wydaje mi sie mniej efekciarski a bardziej efektywny, uporzadkowany. Do tej pory słuchanie głośniej potrafiło szybko zmęczyć.wysokie dzięki bywały aż za ostre.

Prośbą o rade czy to autosugestia tylko i preamp w asusie nie mógł być lepszy.

Idąc dalej ku eksperymentom co polecicie może z lampowych preampow ? Do tego nada a w przyszlosci do czegoś klasę wyżej.

Kupiłem to nowego jakos niecały rok temu.I nie bardzo chce tracić przy odsprzedaży.

Będę wdzięczny za każdy głos w dyskusji.

Dopiero się uczę swojego dźwięku

Różnica w dźwięku jest jak najbardziej normalna, przedwzmacniacz NAD-a narzuca swój charakter. Nie da się ukryć.

Ja mam inne zdanie i ja bym wymienił asusa na dac-a nadowskiego :-) Natomiast połowa forum uważa, że lepiej ominąć przedwzmacniacz NAD-a i wpiąć się właśnie w końcówkę. Pewnie też mają rację bo zagra pod ich gust.

W skrócie, jeżeli jest lepiej to dobrze. Możesz kombinować z lampowym pre, może warto zainteresować się akustyką... ot całe audio to zabawa, ino często drogawa :-)

Musica curat cor meum et animam meam delenit

Zgadzam się z kolegą cygaret że trzeba trafić w swój gust a to czasem trwa :-) Sam pisałeś że dopiero szukasz swojego brzmienia więc może warto zamiast preampu poszukać po prostu innego wzmaka. Połazić po sklepach i posłuchać innych modeli albo jak jesteś ze Śląska to zapraszam do mnie. U mnie gra Nad c356bee po modyfikacji :-)

Wysokie tony ostre w Heco 900 i NAD 326?

Nie pamiętam dobrze brzmienia tego DACa ale nie wierze żeby on tak zmieniał charakterystykę.