Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz Diora WS 502

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Byłem zmuszony pozbyć się części mojego zestawu i obecnie jestem na etapie poszukiwania wzmacniacza a że miałem na wsi moją Diore postanowiłem ją tymczasowo podłaczyć ;) Na miejscu okazało się że ma do wymiany gniazda głośnikowe co nie jest problem ale pomyślałem, iż mógłbym z sentymentu zainwestować parę złotych i zrobić mojej Diorze mały tuning z sentymentu, gdyż jest ze mną od nowości już 25lat ;) Pierwsze co mi wpadło do głowy to trafo wymienić na toroidalne ale nie wiem czy to opłacalne ;) Ogólnie nie znam się na tym i chciałbym abyście mi doradzili co i jak... PS. Nie oczekuję cudów i Bóg wie jakiego dźwięku bo zdaję sobie sprawę jaki to sprzęt ale chciałbym aby lepiej zagrał i po tylu latach myślę że na to zaslużył ;) Pozdrawiam Jacek

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/131561-wzmacniacz-diora-ws-502/

Było poszukać, zanim założyłeś wątek, bo już było:

Ukryta Zawartość

może coś Ci się przyda...

Poza tym jest uncle Google i tam jest i DIY i Elektroda itp...

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez audioburak

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Czytałem jednak myślałem,że ktoś coś innego jeszcze jest w stanie polecić może ciut droższego a zdecydowanie lepszego. Jeśli nie uzyskam tu odpowiedzi skasuję temat i powrócę do tamtej.

polecić może ciut droższego a zdecydowanie lepszego.

Dużo lepsza była Diora WS504/704. Miałem obie. Stosunek cena/jakość bardzo dobry.

Obecnie może być jednak pewien problem ze zdobyciem egzemplarza w dobrym stanie technicznym.