Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner oraz Kolumny - ale jakie ?

Cobik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... przymierzam się do zakupu amplitunera do kina domowego oraz kolumn. ponieważ kompletnie się na tym nie znam, a nie chcę kupić totalnego szmelcu, stąd moja prośba o pomoc w wyborze.

Nie jestem ani audiofilem, ani żadnym innym "dziwakiem". Chcę, żeby mi to dobrze grało.

Wszystko będzie stało w pomieszczeniu ok 18m2.

Zarówno na amplituner, oraz na kolumny chciałbym wydać po ok. 1500 zł (czyli w sumie jakieś 3000). Więc nie będzie to nic super, ale jak mówię - moje wymagania (i możliwości) też nie są specjalnie wyniosłe...

Będę wdzięczny za pomoc...

P.S.

W tej cenie doradzono mi amplituner SONY STR-DE597 lub SONY STR-DE697 oraz zestaw kolumn 5.0 (subwoofer na raznie nie musi być) COMFORT firmy.... BELLWOOD...

Nie znam się więc nie mam pojęcia czy to jest coś sensownego, czy nie...

https://www.audiostereo.pl/topic/13166-amplituner-oraz-kolumny-ale-jakie/

Nie - chwilowo mam Philipsa, ale docelowo chcę podłączyć pod to jakąś nagrywarkę. Nie jestem w stanie kupić sobie wszystkiego od razu.

I jak macie wypisywać tu jakieś uszczypliwe uwagi, to lepiej nie piszcie wcale.

Zainteresuj się głośnikami Wharfidale Moviestar 70+ - całkiem niezłe, zwłaszcza sub. Komplet w MM kosztuje ok 1500 zet. Mają impedancję 4 Ohmy, więc poszukaj ampli, który to pociągnie (np Harman Cardon) ale pewnie koledzy z forum Ci podpowiedzą.

Denon AVR 1804 + Wharfedale Diamond 8.3 lub 8.4

Denon AVR 1905 + Wharfedale Diamond 8.3 lub 8.4 lub zestaw 5.0 Wharfedale Diamond 2(Diamond 8.3, 8.1, Center), coś z Yamahy ale 640 lub 650 ewentualnie coś z Kody

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się