Skocz do zawartości
IGNORED

zacinanie płyt - wina lasera czy płyt?


rooster85

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim!

 

Od kilku miesięcy mam problem ze swoim odtwarzaczem CD (albo płytami) NAD C 516BEE. Otóż na niektórych płytach, z odtwarzaniem których do tej pory nie było problemów zaczęły się zacinki. Wykluczam jakiekolwiek nowe zabrudzenia/rysy na samych płytach, bo raczej o nie dbam, odkładam do pudełek, nikt oprócz mnie ich nie rusza itd. Przy czym muszę zaznaczyć, że większość płyt, które kupuję jest używana, więc mają drobne lub większe ryski, ale jak wspomniałem, do tej pory nie było problemu. Wczoraj niestety zacinanie pojawiło się na płycie dopiero co kupionej ze sklepu, więc... Zacinanie czy przeskakiwanie zawsze jest w tym samym miejscu danej płyty, zwykle na przedostatnim lub ostatnim numerze - generalnie przy końcu krążka. Generalnie jestem laikiem i wolałbym sam nie czyścić lasera, zwłaszcza dopóki nie mam pewności czy to właśnie laser czy jednak coś z płytami cd.

 

Pomocy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem wszystkim!