Skocz do zawartości
IGNORED

Vienna Acoustics Mozart Grand SE i...

Robespierre

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, z jakim zestawem stereo warto posłuchać kolumn austriackiego producenta? Myślałem o Marantz, bo gdzie czytałem o teście wskazanych kolumn z Marantzem. A inne zestawy składające się z wzmacniacza i odtwarzacza CD? Słucham głównie muzyki rockowej z lat 60-70-80-90. Do tego muzyka klasyczna i jazz. Czego szukam w brzmieniu? Powiem szczerze, nie mam doświadczenia z audio i trudno mi określić. Musiałbym posłuchać kilku różnych zestawów i wtedy będę w stanie określić, czego poszukuje. Dysponuje funduszem 15.000 na zestaw stereo oraz kolumny w cenie porównywalnej z Vienna. Ma to być zestaw na długie lata, wiec wole czasowo odsłuchać aż trafie na właściwy zestaw, bo w najbliższych 10latach nie będę w stanie wymienić zestawu.

https://www.audiostereo.pl/topic/132981-vienna-acoustics-mozart-grand-se-i/

Jako użytkownik VA BBG polecam Peachtree Audio. Jest wszystko co potrzeba, szybkość barwa dynamika, selektywność i bardzo dobry kontrolowany bas. I przede wszystkim za normalną jeszcze kasę

Lepiej tego posłuchaj kolego , bo na płytach z lat krtóre wymieniłeś w rocku gitary są tak wypchane do przodu że na tak neutralnych kolumnach brzmią jak piła elektryczna

Ból głowy po jednej płycie , niemal pewny

” jak sobie wygracie wybory to będziecie mogli przegłosować sobie co chcecie, a teraz my mamy większość, cisza……”

Lepiej tego posłuchaj kolego , bo na płytach z lat krtóre wymieniłeś w rocku gitary są tak wypchane do przodu że na tak neutralnych kolumnach brzmią jak piła elektryczna

Ból głowy po jednej płycie , niemal pewny

Tylko, że te kolumny nie są neutralne.

To bardzo dobre kolumny - gładko grające z dobrą średnicą ale z jednym zastrzeżeniem mają podbity bas - konstruktor chciał uzyskać dźwięk pełnopasmowej kolumny z 2 14-15cm miekkich membran i w dużym stopniu mu się udało właśnie przez podbicie basu.