Jump to content
xede0r

Zestaw 2+ ew. 1 - 5000zł max - amplituner sieciowy

Recommended Posts

Gratuluje zakupu.


Stereo: WBA + Yamaha MX-1000; CDX-1060 ; K-1020; TX-1000; Yp-701, Sony STR-V5 , ;kolumny: Dali Grand, ProAc Response One S. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; Oppo BDP-103; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki, teraz pytanie czy wnioskując z doświadczenia może ktoś podpowiedzieć który z tych wzmacniaczy będzie lepszy czy raczej jest to kwestia gustu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowsze Onkyo i nowsze Yamahy na pewno odpadają.

To kolumny wymagające wzmacniacza raczej ciepłego osadzonego w środku i dolnych rejestrach: NAD 326 BEE, NAD 370, 375, wzmacniacze Musical Fidelity oraz Teac.

 

Pozdrawiam


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze NAD wyglada dla mnie słabo i nie ma srebrnego ale jeszcze troche czasu zostało, zobaczę co da radę wymyśleć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli patrzysz na wygląd zapewne spodoba ci się Denon lub marantz w srebrnym lub szampańskim kolorze.


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodzi o to ze nie chcialbym czarnego, ale jesli nie mialbym wyboru bo inne wzmacniacze slabo sie zgraja to wybiore czarnego NAD'a

Share this post


Link to post
Share on other sites

PM7005 to nieco dziwny wzmacniacz. Jak widzisz jego cena szybko zmalała z 4000 do 3000 zł. Gra nieco tylko lepiej od PM6006. Ale fakt ma dołożony DAC USB i to jego największy plus.

Dopiero model PM8005 przejawia dużo wyższy poziom.

Sub zawsze możesz zakupić z wejściem wysokopoziomowym i każdy wzmak podejdzie :)


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma wyjscia na suba

Wyjście na suba jest wygodne, ale we wzmacniaczu stereo zwykle nie daje nic więcej niż podłączenie wysokonapięciowe - równolegle do głośników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

obecnie posiadam juz toche leciwy subwoofer i nie mam pewnosci czy bedzie mozna go podlaczyc, jak to zweryfikowac przed zakupem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec zdecydowalem sie jednak na amplituner sieciowy onkio tx-8270, podoba mi sie jego funkcjonalnosc a jako ze nie potrzebuje az tak wiernego odsluchu w polaczeniu z moimi glosnikami powinno byc ok

chyba ze jeszcze ktos cos moze dorzucic od siebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiec zdecydowalem sie jednak na amplituner sieciowy onkio tx-8270, podoba mi sie jego funkcjonalnosc a jako ze nie potrzebuje az tak wiernego odsluchu w polaczeniu z moimi glosnikami powinno byc ok

chyba ze jeszcze ktos cos moze dorzucic od siebie?

To weź sobie 8150, bez sensu przepłacać tysiąc za prawie to samo.


Rotel RA-980BX + Wharfedale Crystal SONY F550ES + Emit [email protected] Wolf2 - Solid Core audio cable set

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec zdecydowalem sie jednak na amplituner sieciowy onkio tx-8270, podoba mi sie jego funkcjonalnosc a jako ze nie potrzebuje az tak wiernego odsluchu w polaczeniu z moimi glosnikami powinno byc ok

chyba ze jeszcze ktos cos moze dorzucic od siebie?

Jaki to sub to mogę Ci podpowiedzieć.

Napisz do mnie to przygotuję Ci lepszą cenę na 8270.

To weź sobie 8150, bez sensu przepłacać tysiąc za prawie to samo.

Ostatnia szansa. Myślę że do końca wakacji możemy zapomnieć o tym modelu.


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

obecnie sub to mivoc sw1500 bodajrze ale moge wymienic go w przyszlosci na cos ciekawszego

 

i zalezy mi na hdmi wiec raczej wole nowsza wersje pomimo ze drozsza, akcja z 8270 jeszcze przede mna wiec na pewno napisze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego suba nie znam. Niestety.

Wygląda że ma klasyczne wejście liniowe wiec do 8270 go podlaczysz bez problemu.


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Dali jest dobrze,

Chcesz go sprawdzić?


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Dali jest dobrze,

Chcesz go sprawdzić?

Na razie nie zamierzam zmieniać kolumn,ale posłuchałbym z Melodikami,czy jakieś zmiany w dźwięku są w stosunku do TX8150

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zapraszam do wypożyczenia lub podjechania na odsłuch :)


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zapraszam do wypożyczenia lub podjechania na odsłuch :)

Podjadę,ale zaczekam jeszcze na Yamahę RN-803.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Kup wzmacniacz stereo i dokup jakas kostke do sreemu i optyka do tv bo skoro twoja dama lubi disco polo to zakladam ze lubi to sluchac z tv ogladajac teledyski. Smieci w stylu 8150 zostaw i nie biez nawet za darmo,kazdy powtarzam Kazdy wzmak zagra lepiej,wiem bo mialem obolale 8150 i magnat ma600 nie zostawil na nim suchej nitki a mozna go wyrwac ponizej 2 tysi. Mialem i lektor 8 z dali i potrzebuja jasniej grajacego wzmaka a do ikonow juz nie musi byc tak mocny. Wzmakiem z BT i optykiem na dzien dobry jest NAD C368 ktorego dostaniesz ponizej 3500. Jezeli kupisz uzywke to jakas yamaha as1000 czy rotel. Czuje ze gdyby nie onkyo 8150 zapaskudzilo mi polaczenie z lektorami graly by do dzis a tak to sprzedalem polroczne za 3 tysie ktore do ww gatunkow byly by jak znalazl. Pamietaj AMPLI STEREO BLEEE WZMACNIACZ STEREO CACY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjadę,ale zaczekam jeszcze na Yamahę RN-803.

Oki doki

 

Subfan będzie moja pierwsza osoba z forum zaproszona do sprawdzenia czy rn803 to faktycznie dźwiękowo as701. :)


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ja pobieram c368 ,kasy sporo zostaje i nie testuje tylko biere sie za system w aucie. Napisalem moje "doznania" na przylkadzie padaczki 8150 i w zyciu nie wroce do ampli ,z reszta po co skoro coraz wiecej wzmakow ma bt czy optyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha no widzisz!

I tu jest pies pogrzebany.

Coraz więcej wzmakow staje się amplitunerami.

Kiedy słowo amplituner świadczyło o tym że urządzenie miał tuner FM. Teraz i tak zniego nikt nie korzysta. Wejście obrazu? I tak zniego nikt nie korzysta. Wyjątek 8270.

Więc współczesny amplituner stereo ma mieć sieć wejścia cyfrowe Wi-Fi i Bt. Czyli to co ma coraz więcej wzmacniaczy:)

Paradoks


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha no widzisz!

I tu jest pies pogrzebany.

Coraz więcej wzmakow staje się amplitunerami.

Kiedy słowo amplituner świadczyło o tym że urządzenie miał tuner FM. Teraz i tak zniego nikt nie korzysta. Wejście obrazu? I tak zniego nikt nie korzysta. Wyjątek 8270.

Więc współczesny amplituner stereo ma mieć sieć wejścia cyfrowe Wi-Fi i Bt. Czyli to co ma coraz więcej wzmacniaczy:)

Paradoks

Dla mnie to też nie pojęte,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkiej filozofia tu nie ma. Rynek tak działa. Jest podaż jest popyt.

Gra jeszcze lepiej, ale to kwestia czasu.

70 procent ludzi obstawia funkcje nie dźwięk.

Historia nikogo nie nauczyła, wcześniej to samo było w TV przecież


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogolnie to nie zakupilem ale mysle ze wybiore sie na odsluch z swoimi glosnikami zeby nie wozic tego wszystiego, chce posluchac co najlepiej bedzie dzialac w sklepie i w domu mysle ze bede zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawie.

Powinieneś najpierw posłuchać w sklepie aby dokonać wstępnej selekcji, następnie wziąć dany sprzęt na testy do domu.

Akustyka robi olbrzymią różnice. Pomieszczenie może mieć większy wpływ na brzmienie niż wzmacniacz.


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.

Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym. Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.