Skocz do zawartości
IGNORED

ONKYO TX-8150 dziwne dźwięki


foka79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam w/w amplituner stereofoniczny który po kilku minutach wydaje z siebie dźwięk tzw. cyknięcie - identyczne jak przy włączaniu lub wyłączaniu urządzenia. Raz mi się całkowicie wyłączył i ponownie włączył podczas słuchania. Czy wspomniane cyknięcie to norma jak mi powiedział sprzedawca w salonie, czy powód do niepokoju? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Sprzęt jest zepsuty i wymaga naprawy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Ja mam podobnie w Onkyo TX-8270. Dzieje się tak podczas użytkowania i to obojętne jakie źródło jest akurat włączone. Cyka od czasu do czasu. Ale nie zauważyłem tego w trybie Standby. Rzeczywiście jest to powód do niepokoju? (Może warto zasięgnąć informacji u EIC??)

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Nie masz co pisać.

Jeśli tak sie dzieje w trybie Stand By to na pewno coś jest nie tak!

Po prostu go reklamuj.

Natomiast w trakcie użytkowania niektórzy to mają niektórzy nie.

Jeśli masz prawidłowo zapewnione oddychanie wzmacniacza to wyłączenie i ponowne włączenie samoistne także nie jest normalne!!

Jakie kolumny masz podpięte do Onkyo ? Być może ich impedancja jest byt niska i włącza się zabezpieczenie amplitunera. Dla pewności ustaw impedancję / setup - 3.hardware - 4 Ohm/ w Onkyo na 4 Ohm i testuj ;)

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

Mam Klipsch RP 260f

 

EIC napisał: "Podany numer seryjny urządzenia nie widnieje w bazie sprzętu sprowadzonego przez firmę EIC w związku z tym nie posiada wsparcia w naszym serwisie.". To skąd sprowadził sklep w Gnieźnie ( HiFi Exclusive Gniezno ul. Łunińskiego 11) z Nigerii?

EIC napisał: "Podany numer seryjny urządzenia nie widnieje w bazie sprzętu sprowadzonego przez firmę EIC w związku z tym nie posiada wsparcia w naszym serwisie.". To skąd sprowadził sklep w Gnieźnie ( HiFi Exclusive Gniezno ul. Łunińskiego 11) z Nigerii?

 

Bardzo ciekawe zagadnienie poruszył kolega.

Najprawdopodobniej sklep, w którym dokonałeś zakupu miał towar z niepolskiej dystrybucji. Gdyby towar pochodził z polskiej dystrybucji to miałbyś odpowiednią kartę gwarancyjną wystawioną przez polskiego dystrybutora.

W obecnej sytuacji masz problem niestety.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

 

W obecnej sytuacji masz problem niestety.

Może nie jest aż tak źle. Skontaktuj się ze sklepem, raczej nie powinni robić problemu ;)

Czy amplituner nadal się wyłącza, czy jest to regularne , czy był to jednorazowy "wybryk" ?

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

Od pierwszego postu nie wyłącza się- chyba się wystraszył reklamacji :-) Ale "cykanie" jest cały czas - po ustawieniu impedancji na 4 ohmy - kolumny są 8 ohmowe, jest bez zmian.

Jakie kolumny masz podpięte do Onkyo ? Być może ich impedancja jest byt niska i włącza się zabezpieczenie amplitunera. Dla pewności ustaw impedancję / setup - 3.hardware - 4 Ohm/ w Onkyo na 4 Ohm i testuj ;)

Może tak być ale nie pykal by przy stand by

 

Mam Klipsch RP 260fEIC napisał: "Podany numer seryjny urządzenia nie widnieje w bazie sprzętu sprowadzonego przez firmę EIC w związku z tym nie posiada wsparcia w naszym serwisie.". To skąd sprowadził sklep w Gnieźnie ( HiFi Exclusive Gniezno ul. Łunińskiego 11) z Nigerii?

Normalna sprawa. Dystrybucja z Niemiec czy uk. No to będzie teraz problem. Trzeba było nas pytać o cenę i mieć polska gwarancję

 

Może nie jest aż tak źle. Skontaktuj się ze sklepem, raczej nie powinni robić problemu ;)

Czy amplituner nadal się wyłącza, czy jest to regularne , czy był to jednorazowy "wybryk" ?

Tylko muszą go odsyłać tam skąd go wzięli. A to na pewno potrwa. Chyba że jakimś dziwnym trafem saki naprawiają.

Ostatni mój zakup w tym sklepie. Przez taką nie miłą przygodę na pewno nikomu go nie polecę!! Jutro dopiero będę mógł udać się do sklepu..

Trochę dziwna sprawa z tą gwarancją. Sklep w którym kupiłeś Onkyo TX 8150 jest na liście firmy E.I.C.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...a co do "cykania" tego amplitunera mój też tak ma. Potrafi "cyknąć" po wyłączeniu i w czasie pracy. W żaden sposób nie wpływa to na jego działanie. " Cyknięcie" przekaźnika w /stanby/ to zapewne przejście w stan oszczędzania zużycia energii , które może być aktywne lub nieaktywne ( wi-fi on/off , bluetooth on/off).

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

Tą listę EIC także sprawdziłem, tym bardziej sklep stracił wiele w mej ocenie. Jeśli chodzi o cyknięcie, rozumiem gdyby tak było raz, powiedzmy po 5-10 minutach. W takim razie Twoja hipoteza odnośnie przechodzenia w stan oszczędzania byłaby racjonalna, lecz to cyka co jakiś czas i nie ustaje..

Pracownik sklepu zapewnia, że na sprzęt na 100% jest z polskiej dystrybucji i w razie potrzeby w ciągu 14 dni będzie naprawiony lub wymieniony ( może jeszcze wcześniej). Narazie mam ustawić urządzenie do ustawień fabrycznych, jeśli nie pomoże do reklamacja.

Być może ściągają sobie dodatkowo.

Może raz cyknąc jak wzmak się chłodzi. Ciągłe cykanie nie jest normalne - powtarzam.

Ostatni mój zakup w tym sklepie. Przez taką nie miłą przygodę na pewno nikomu go nie polecę!!

A powiedzieli już coś?

 

Na pewno nie pomoże.

Skoro tak uważają to oddaj im, a czy oni to odeślą do niemiec, belgi czy EIC to bedzie już ich sprawa.

Po przywróceniu ustawień fabrycznych (rada pracownika sklepu) narazie cisza. Nic nie "cyka" - potestuję jeszcze i zobaczymy. Jeśli moje problemy się powtórzą oddam na gwarancję.

  • 4 tygodnie później...

Czyli cykanie ustąpiło na chwilę po restarcie a później wróciło?

Nie jest im to obce gdyż kinowe modele też to mają. Może warto wysłać zapytanie do serwisu w Europie. ?

Możemy napisać razem. Bo sprawa też mnie ciekawi i jak mówię dotyczy nie tylko urządzenia tego konkretnie.

Początkowo myślałem że to dekoder się przelacza ale porzuciłem myśł kiedy pierwszy raz usłyszałem że to samo jest w stereo.

Nie chcę martwić, ale musisz dochodzić swoich racji u przedstawiciela w Polsce. Miałem kiedyś podobne doświadczenie i obsługa europejska odesłała mnie do sieci serwisowej w Polsce.

Nie było to co prawda audio Onkyo, ale z mechanizmy w każdej branży są podobne.

Jeśli w tym przypadku będzie inaczej to chylę czoła...

Sklep w którym nabyłem moje ONKYO bardzo chwali ten serwis - zobaczmy co wyjdzie w "praniu". We wtorek oddaje wszystko wraz z nagraniem i moim szczegółowym opisem problemu.

No i jak?

Bo to samo jest w 656,676 i wychodzi że także w rotelu a12 lub a14 nie pamiętam, pisał dzisiaj kolega na forum.

Informuj na bieżąco.

Moim zdaniem tu serwis polski nie wyjaśni sprawy.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.