Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner Onkyo TX SR 577 subwoofer pasywny?

Grzegorz Moqm Mamok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie dodam iż jestem laikiem w kwestii sprzętu HI-FI. A niestety mam problem. Kupiłem okazyjnie subwoofer pasywny marki INFINITY i spotkałem się już z problemem na etapie próby podłączenia. Czy w ogóle podłącze do ww modelu amp. subwoofer pasywny? Czytam że są takie możliwości. Będę wdzięczny za pomoc w temacie.

podłączasz go wtedy jak do zwykłego wzmacniacza stereo

najpierw kable z ampli do suba, a potem z suba do glosnikow

Jeżeli sub jest pasywny, to mała szansa, że to zadziała. Musiałby mieć wbudowaną zwrotnicę pasującą do kolumn i podobną efektywność jak kolumny. Ale może będzie coś słychać, zakładając, że nie przeciąży wzmacniacza.

Jaki to model subwoofera? Trudno doradzać, jeżeli nie wiadomo czego chcesz użyć.

popej jesli nie jest to sub z maści CAR AUDIO - to powinien zagrać, bo lata temu były suby pasywne i aktywne do domowego audio

ale ja jestem starej daty - a zaczynalem 20 lat temu w fachu audio - i kilka rzeczy jeszcze pamiętam :)

Sam mam 2 pasywne suby, z czego jeden jako nieskończony projekt zagracający mi pracownie :)

Podtrzymuje: to co proponujesz to loteria. Nawet nie wiemy czy sub ma wejście stereo.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.