Jump to content
kondziu930

Acoustic Energy Aegis Evo One - z czym to zjeść ?

Recommended Posts

Witam.

Jako, że po części urządziłem sobie swoje cztery ściany postanowiłem, że czas na jakiś sprzęcik stereo. Posiadam monitory Acoustic Energy Aegis Evo One, które dostałem w prezencie parę dni temu. Przejdę do sedna sprawy. Potrzebuję pomocy w wyborze amplitunera stereo do tych monitorów, ewentualnie wzmacniacz lecz z wejsciem optycznym(zależy mi na połączeniu zestawu z TV). Dodam również, że jestem początkującym więc audiofilem nie jestem ale lubię się położyć na kanapie i w spokoju posłuchać muzyki, bądź też obejrzeć film(stąd mój wymóg na wejście optyczne). Prosiłbym o wszelkie propozycje. Co do funduszy na ampli/wzmac, to może szału nie ma do 1000zł ewentualnie +200zł. Jestem bardziej nastawiony na używany sprzęt w tej kwocie ale nie wykluczam nowych. Z góry dziękuję za pomoc.

Wpadł mi w oko amplituner Onkyo tx8050, lecz sprzedawca mnie poinformował, że one mają wadę z procesorem dsp co się objawia brakiem dźwięku. Przyznał się, że odsyłał do serwisu w celu wymiany i teraz jest ok. Jest również rok gwarancji na ten procesor. Mam mętlik w głowie, prosiłbym o pomoc, może jest co innego na co warto zwrócić uwagę ?

Edited by kondziu930

...ewentualnie wzmacniacz lecz z wejsciem optycznym (zależy mi na połączeniu zestawu z TV).

Ograniczajac sie do wzmacniaczy z wejsciem optycznym dosc mocno ograniczasz wybor. Na Twoim miejscu rozwazalbym tez zwykly wzmacniacz i DAC.

Napisz jeszcze: jakie masz zrodlo muzyki?

Edited by szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Witam.