Skocz do zawartości
IGNORED

Tani używany amplituner stereo + głośniki

Grzeslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatku pragnę się przywitać. Dobry wieczòr ;)

Proszę o pomoc w dobraniu grajka i głośnikòw do pomieszczenia ok 30m2. Zależy mi na zintegrowanym urządzeniu, amplitunerze. Ģłòwnie do długich wielogodzinnych odsłuchòw radia, czasem muzyka z kompa/film. Szukam czegoś grającego spokojnie, nienachalnie, miękko i relaksująco ale w miare wyraźnie w wokalach (mam obniżony poziom analizy słuchowej). Głośność odsłuchu niska do maks sredniej, żadnych imprez ;) Znajomy mi podpowiedział, że szukam angielskiej szkoły grania, być może...zależy mi na tym aby w razie czego sprzęt był serwisowalny (w przypadku prod.jap. problemu chyba nie ma, nie wiem jak z innymi).

Jeśli jest opcja to proszę konkretne modele.

Uwaga, budzik i obsługa z pilota to absolutny mus więc vintage odpada, chyba że naprawdę warto.

Do tego kolumny, ròwnież używki, tu już jestem kompletnie zielony, rozmiar nie ma znaczenia.

Całość maks 800 zł. Da się coś poskładać?

W jakim sensie albo rybki albo alwarium? Widzę na Allegro wisi sporo amplitunèròw Denona/Yamahy/Onkyo w kwocie 300-400 zl, kosztujace gdy byly nowe pewnie te stadardowe kwoty od tysiaczka w gorę. Chcesz powiedzieć, że to nie gra po prostu, czy gra inaczej niż to co planuje. Z angielszczyzny czego warto szukać?

Nadmienie ze ostatnie lata intensywnie używalem słuchaweczki Denona D5000. Potrzebuje przesiąść się na zestaw "głośnomòwiący". Nie szukam brzmienia identycznego i rozumiem, że w podanej kwocie ciężko byłoby o podobną jakość a i z racji ogolnej roznicy charakteròw sluchawek i glosnikòw

rozdzwięk brzmieniowy byłby spory. Zastanawia mnie jednak jak taki np. model Denona dra385rd ma się do charakterystyki ww. słuchawek. Chciałbym jednak coś ze spokojniejszą gòrą i mniejsza iloscią dołu zeby duży - głośnikowy dzwięk był strawny nie tylko dla mnie ale i innych ;)