Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  166 członków

XiangSheng Klub
IGNORED

Klub XiangSheng


venom200

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym wysyłaniem Panowie to nie bardzo. To jest aktualnie moje jedyne źródło, chciałbym się jeszcze nim trochę pobawić i co chyba najważniejsze nie ufam dostarczycielom przesyłek. Jeśli ktoś z Was jest z Warszawy, wtedy można by się zgadać.

 

Staccato generalnie jest super, ale jeszcze ważne z czym chce się je łączyć. Z 2X muse8820 Staccato też fajnie grało, trochę żywiej niż z 2X LME49860, ale nie było takiej przestrzeni. Z 2X burson vivid 6 było wszystko, ale aż za dużo i po 2 godzinach słuchanie męczyło. W weekend zrobię jeszcze taki set, że będzie Staccato i 2X burson classic 6, które wyjmę z końcówki mocy, a w ich miejsce włożę 2X burson vivid 6. W ten sposób modyfikują też brzmienie końcówki mocy, a nie tylko źródła, ale z moich obserwacji wynika, że końcówka mocy, którą mam nie jest bardzo wrażliwa na wymianę opampów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie modelu 05a - przeczytałem tu kilka razy wcześniej, że za tor rca odpowiadają jedynie ic 9,11,12 i 13. Otwórz z powodu problemów jakie miałem ze swoim egzemplarzem muszę temu zaprzeczyć. O ile nie mam wątpliwości, że 12 i 13 to tylko rca to wygląda na to, że ic 9 i 11 mają wpływ na oba wyjścia.

Z roztargnienia, jak tylko dac przyszedł to go otworzyłem, zanim sprawdziłem czy działa... I po tym jak go odpaliłem zaczął się dramat bo przy włączaniu i wyłączaniu strzela z głośników na lewym kanale zarówno po XLR jak i rca, oraz w trakcie pracy słychać ciche trzaski bez względu czy dostaje sygnał czy nie. Załamka, ale otworzyłem go i pod napieciem i z podłączonym głośnikiem zacząłem pukać wszystkie elementy na pcb, jednak bez rezultatu. Potem zamieniłem ic8 z Ic10, a i 9 z ic11 i trzaski powędrowały na kanał prawy! Następnie zamieniłem z powrotem ic9 z ic11 i trzaski wróciły na lewy, tak więc mamy wadliwego opka... Żeby móc używać chociaż XLR zamieniłem ic11 z ic13 i teraz po XLR kompletna cisza. Czyli wadliwy siedzi teraz w ic13.

Na tygodniu przyjdą dwa muses 8820 i wrzucę je na ic12 i 13.

 

Pytanie do tych co się bawili się opkami w tym dac - mam dość analityczne i delikatne na basie kolumny, które będą podłączone po rca - jakie opki i gdzie polecacie, tak żeby dodać ciepła na średnicy i basu? Kolumny mają obudowę zamkniętą, więc nie boję się, że kosztem wzrostu ilości bas się poluźni.

 

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie modelu 05a - przeczytałem tu kilka razy wcześniej, że za tor rca odpowiadają jedynie ic 9,11,12 i 13. Otwórz z powodu problemów jakie miałem ze swoim egzemplarzem muszę temu zaprzeczyć. O ile nie mam wątpliwości, że 12 i 13 to tylko rca to wygląda na to, że ic 9 i 11 mają wpływ na oba wyjścia.

Z roztargnienia, jak tylko dac przyszedł to go otworzyłem, zanim sprawdziłem czy działa... I po tym jak go odpaliłem zaczął się dramat bo przy włączaniu i wyłączaniu strzela z głośników na lewym kanale zarówno po XLR jak i rca, oraz w trakcie pracy słychać ciche trzaski bez względu czy dostaje sygnał czy nie. Załamka, ale otworzyłem go i pod napieciem i z podłączonym głośnikiem zacząłem pukać wszystkie elementy na pcb, jednak bez rezultatu. Potem zamieniłem ic8 z Ic10, a i 9 z ic11 i trzaski powędrowały na kanał prawy! Następnie zamieniłem z powrotem ic9 z ic11 i trzaski wróciły na lewy, tak więc mamy wadliwego opka... Żeby móc używać chociaż XLR zamieniłem ic11 z ic13 i teraz po XLR kompletna cisza. Czyli wadliwy siedzi teraz w ic13.

Na tygodniu przyjdą dwa muses 8820 i wrzucę je na ic12 i 13.

 

Pytanie do tych co się bawili się opkami w tym dac - mam dość analityczne i delikatne na basie kolumny, które będą podłączone po rca - jakie opki i gdzie polecacie, tak żeby dodać ciepła na średnicy i basu? Kolumny mają obudowę zamkniętą, więc nie boję się, że kosztem wzrostu ilości bas się poluźni.

 

Z góry dzięki!

Miałem wcześniej wersje A i próbowałem różne opampy. Mam też podobnie do Twoich grające kolumny. U mnie, jeśli chodzi o podbicie basu i żeby nie było za bardzo krzykliwie, to sprawdziło się na pewno 2XOPA2111 (na 9 i 11) i AD825 (na 12 i 13). Najlepsze połączenie w kategoriach ogólnych to było zamiast OPA2111 LME49860, AD825 tak jak wcześniej. Dało to, z tego co pamiętam, trochę mniej basu (ale dalej całkiem sporo), natomiast muzykalność była genialna, dynamika też super. Muses 8820 też są bardzo fajne, grube, nasycone brzmienie, do chudych kolumn się sprawdzają, popróbuj i z nimi.

Edytowane przez meloman_123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Miałem wcześniej wersje A i próbowałem różne opampy. Mam też podobnie do Twoich grające kolumny. U mnie, jeśli chodzi o podbicie basu i żeby nie było za bardzo krzykliwie, to sprawdziło się na pewno 2XOPA2111 (na 9 i 11) i AD825 (na 12 i 13). Najlepsze połączenie w kategoriach ogólnych to było zamiast OPA2111 LME49860, AD825 tak jak wcześniej. Dało to, z tego co pamiętam, trochę mniej basu (ale dalej całkiem sporo), natomiast muzykalność była genialna, dynamika też super. Muses 8820 też są bardzo fajne, grube, nasycone brzmienie, do chudych kolumn się sprawdzają, popróbuj i z nimi.

 

Wielkie dzięki!

Rozumiem, że te muses polecasz na ic 12 i 13. Natomiast co do reszty 2111 na bas, 49860 na muzykalność. Natomiast trochę dziwi mnie, że tylko w miejsce 9 i 11. Próbowałeś podmienić też te w 8 i 10? Bo z moich obserwacji, które tu opisałem wynika, że ic9 i 11 wpływają na oba wejścia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzaski w lewym.

Ciekawe doświadczenie. Ale to potwierdza co pisał mi Chińczyk jak chciałem poprawić brzmienie na XLR. Poczytaj jedne z moich pierwszych postów. Co do jakiejś dużej różnicy w nasyceniu basu się nie spodziewaj, te zmiany są raczej delikatne. Tyle samo zrobią ci kabeli leżące po "ciemnej" stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe doświadczenie. Ale to potwierdza co pisał mi Chińczyk jak chciałem poprawić brzmienie na XLR. Poczytaj jedne z moich pierwszych postów. Co do jakiejś dużej różnicy w nasyceniu basu się nie spodziewaj, te zmiany są raczej delikatne. Tyle samo zrobią ci kabeli leżące po "ciemnej" stronie.

Czytałem chyba wszystkie Twoje posty w tym temacie i wiem, że szedłeś w kierunku większej muzykalności. Z tego co pamiętam to na i/u masz te 'zębatki' natomiast te dwa od XLR to były v6 vivid? Dobrze pamiętam?

 

Jeżeli piszesz, że basu to poprawi tyle co kabelki to chyba mogę sobie zabawę w tym kierunku darować, a iść w muzykalność i ciepło na średnicy. W przeciwieństwie do Ciebie mój "high end" będzie grał po rca, bo po XLR to tylko codzienne radia internetowe do aktywnych monitorów... więc w zasadzie chciałbym się skupić tylko na obwodach zasilającym rca.

Edytowane przez Lolomanolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zmiany do opampów są dużo większe niż zmiany powodowane przez jakiekolwiek kable. Może to zależy od systemu. Pozycji 8 i 10 nie próbowałem, gdyż panowała opinia, że odpowiadają one tylko za XLR. Myślę, że warto wypróbować muse8820 w różnych konfiguracjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem chyba wszystkie Twoje posty w tym temacie i wiem, że szedłeś w kierunku większej muzykalności. Z tego co pamiętam to na i/u masz te 'zębatki' natomiast te dwa od XLR to były v6 vivid? Dobrze pamiętam?

 

Jeżeli piszesz, że basu to poprawi tyle co kabelki to chyba mogę sobie zabawę w tym kierunku darować, a iść w muzykalność i ciepło na średnicy. W przeciwieństwie do Ciebie mój "high end" będzie grał po rca, bo po XLR to tylko codzienne radia internetowe do aktywnych monitorów... więc w zasadzie chciałbym się skupić tylko na obwodach zasilającym rca.

 

idę w kierunku muzykalności i dociążenia na dole. Różnica w kabelka i opampach jest podobna, i wiem co piszę. Z tą drobną różnicą że dobry kabelek kosztuje od 5-10 razy tyle co opamp np. V6. Mówię o wszelkich połączeniach od IC po zasilający. Wszystkie musisz dobrać pod kątem przesunięcia równowagi tonalnej. Jedne ponadto są "szybkie" tzn. szybko narasta dźwięk a przy innych wolno. Podobnie w opampach. Te moje 4x opampy (zębatki) spowodowały niezwykłą szczegółowość. Nie pamiętam co zrobiły z dołem, ale na pewno nie zwiększyły go, jedynie bas stał się bardziej zróżnicowany i szczegółowy. Wcześniej zamiast V6 miałem Musesy 8820. V6 dodały trochę na dole i ogólnie dźwięk stał się bardziej wyrafinowany i gładki. Jednak z tego co pamiętam to te oryginalne opampy 2604 grały najcieplej, miękko i dobrze basem ( chyba najlepiej ). Były trochę misowate. Jak ktoś zmierza w określonym kierunku to należy każdy element toru udoskonalać. Nie mówiłem, że zamiast opampów zmieniać kable. Trzeba zmieniać wszystko co się da. Kropelka do kropli .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam V6 vivid, wyczytałem że mają więcej dołu i są bardziej "kolorowe". Klasyków nie próbowałem jak również muses 01 - lepsze od 8820 - podobno

 

 

Sprawę dociążenia dźwięku ( zwłaszcza przy cichszych odsłuchach ), przestrzeni i wypełnienia muzyką całego pokoju załatwiła u minie druga para kolumn i wzmacniacz. Tzn z dwóch systemów zrobiłem jeden a sygnał brany jest z Xianga - po XLR i RCA. Niskie częstotliwości z kolumn ( podstawkowych ) się wzmacniają i efekt niesamowity.

Edytowane przez Jargier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według Bursona classic mają więcej koloru kosztem transparentnosci i sceny w stosunku do vivid. No nic, może da się je gdzieś wypożyczyć w stolicy...

 

Jeszcze raz dzięki!

Edytowane przez Lolomanolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypożyczyć nie, ale może jakaś chwilowa wymiana.
Bardzo chętnie, z tym że na tą chwilę mogę się wymienić tylko za bilety NBP, albo muses 8820, które przyjdą w tym tygodniu, bo rozumiem, że seryjne Cię nie interesują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszło dzisiaj digione. Teraz chinol jedzie po coax zamiast USB i pewnie dla Was nic nowego, ale mi się trochę załamał światopogląd...

Lepsza scena, separacja, holografia, dynamika itp, itd. Jest więcej basu i to takiego sprężystego z pełną kontrolą, w zasadzie ogromna poprawa w każdym aspekcie, jakbym innego daca połączył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszło dzisiaj digione. Teraz chinol jedzie po coax zamiast USB i pewnie dla Was nic nowego, ale mi się trochę załamał światopogląd...

Lepsza scena, separacja, holografia, dynamika itp, itd. Jest więcej basu i to takiego sprężystego z pełną kontrolą, w zasadzie ogromna poprawa w każdym aspekcie, jakbym innego daca połączył...

Akurat Xiangsheng gra po Coaxial czy po BNC lepiej niż po USB.

Właśnie brakuje głębi sceny i separacji.

Dźwięk po USB jest mocno zgaszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Ja porównywałem do malinowego USB, który uchodzi za bardzo słaby na potrzeby audio.
Też sporo w tym prawdy

Ale ja testowałem z Android Box który grał lepiej niż PC a między Android Box a Allo była przepaść

Edytowane przez venom200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Xiangsheng gra po Coaxial czy po BNC lepiej niż po USB.

Właśnie brakuje głębi sceny i separacji.

Dźwięk po USB jest mocno zgaszony.

 

To zależy z jakiego urządzenia bierzesz sygnał - jak z PC lub laptopa z Win to może tak być. Te urządzenia nie nadają się jako źródło po USB. To ogólnie wiadomo dlaczego. Stąd pojawiły się mini PC na malinie. Znacznie lepiej jest ze sprzętów Apple i nie jest to reklama. Tak samo jak i do grafiki, niestety Apple wygrywa z Win. Ja sprawę rozwiązałem dyskiem sieciowym NAS. Chociaż nie słucham po USB tylko po Coax to czasami z nudów przełączam na USB i puszczam standardowym Playerem wgranym na dysk NAS. Nie zauważyłem, żadnych z tych w.wym. objawów a czasami to wydaje mi się, że nawet jest lepiej. Pomimo, że nie jest to amanero I2S - zbędne jak ktoś nie słucha DSD. Grunt to dobrej jakości pliki w PCM. A Jak ktoś chce bardzo dobre brzmienie po USB to jest specjalny wątek w Hi-Endzie. I nie kupuje Xianga do systemu za 100k :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do perfekcji w przełączaniu wejścia między coax I bnc, tak że nie ma słyszalnej przerwy w dźwięku i nie potrafię wychwycić różnic...

Może to kwestia niskiego poziomu głośności bo junior już śpi...

 

Po coax/bnc i XLR ten dac to prawdziwy dynamit! Słucham pierwszej płyty ratm i co chwilę ściskam bo przez tą ogromną dynamikę ciągle mi się daje, że jest za głośno :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 20

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.