Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner + kolulmy do 3500 zł

Colt

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm wszystkich.

To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość;)

Jestem początkujący w temacie audio i chciałem rozpocząć tworzenie swojego zestawu kina domowego.

Budżet mam ograniczony- 3500 zł dlatego chce zacząć od kupna amplitunera i kolumn stojących a w przyszłości dokupić resztę głośników i sub. Sprzęt użytkowany będzie pół na pół do słuchania muzyki i oglądania filmów. Moje pomieszczenie ma wymiary 5x5 metrów + otwarty aneks kuchenny z boku.

Proszę o pomoc w wyborze amplitunera. Moja uwaga skupia się na:

Onkyo tx-nr676

Yamaha rx-v686

Jak oceniacie różnice między tymi sprzetami?

Jakie kolumny polecicie w zależności od wyboru amplitunera (by się zgrywaly ze sobą) oraz żeby cena kompletu zamieściła się w 3500zl? Zależy mi żeby kolumny miały bass reflex z przodu oraz były dostępne w kolorze czarnym.

Słuchałem w sklepie onkyo z kolumnami quadral quintas 6650 i bardzo podobało mi się to brzmienie (niestety nie produkuja koloru czarnego).

Będę wdzięczny za wszelkie propozycje i sugestie:)

https://www.audiostereo.pl/topic/136841-amplituner-kolulmy-do-3500-z%C5%82/

Znalazłem też taką opcję:

Onkyo tx-nr676 - 2100 zl

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zestaw 5.0 Taga hormony tav 606 v3 - 1300 zl

Ukryta Zawartość

Gdybym skomponowal taki zestaw to zmieściłbym się w limicie cenowym a miałbym już pełne 5.0, zostanie mi tylko sub na przyszłość.

Co sądzicie o takim zestawie? Da się tego słuchać? ;) z tego co czytałem to taga ma nie najgorsze opinie... myślicie że brzmienie będzie podobne do quadral quintas 6650?

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nam się ma podobać, czy Tobie ?

Podobało się kupuj,

Masz możliwość wypożyczenia i przesłuchania w swoim pokoju - zrób tak. Kupujesz sprzęt na parę lat.