Skocz do zawartości
IGNORED

"ESA Speakers" and "Hi End Corner" problems. Bad experience.


huelequealimonti

Rekomendowane odpowiedzi

Większość zgrzytów na linii sprzedawca-konsument wiąże się się ze słabą wiedzą techniczną związaną z zagadnieniami audio-hobby. Za dużo jest w audio hobby voodoo za mało rzetelnej informacji technicznej opartej o naukę, ale cóż takie czasy. Może za jakiś czas się to zmieni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje trzy grosze. Zacznę od dwóch frazesów:

- klient ma zawsze rację,

- prawda leży po środku.

 

Ad. pierwsze primo - wśród klientów zdarzają się takie same cwaniaki jak wśród sprzedawców. Ba! Większe i jest ich więcej. Z prostej przyczyny. Sprzedawca, gdy chce utrzymać się na rynku, musi dbać o swój wizerunek. Klient może opinię o sobie mieć gdzieś, bo przecież opinia o nim jako o kliencie nie wypłynie nigdzie w formie gwiazdek. No chyba, że na allegro, gdzie często w opisie transakcji widać cwaniactwo kupujących, ale i tak mu to nie zaszkodzi – kupi gdzie indziej. Czytając ten wątek nabrałem dość oczywistego przekonania jak się sprawy mają w tym przypadku i tutaj przechodzę do...

 

Ad. drugie primo - prawda nie leży po środku – prawda leży tam gdzie leży. I w tej dyskusji zdecydowanie bardziej zawierzam sklepowi i dystrybutorowi niż klientowi. Bo sklep znam od zarania dziejów z kontaktów bezpośrednich. Z kilku napraw mojego sprzętu, z doradztwa, kupna nowych klocków i użytkowania (sic!) kolumn ESA Vivace, które też w Hi-End Corner kupiłem. Zawsze byłem rzetelnie i uczciwie obsłużony, nawet gdy przyszedł na 30 minut pogaduch, gdy nic nie kupiłem. Przy konieczności naprawy CD nikt nie wciskał mi konieczności wymiany całego napędu, co przecież było proste i zyskowne, ale zaczęli od czyszczenia i regulacji. Robili to uporczywie do momentu gdy zadziałało. To oczywiście moje osobiste doświadczenia – kto inny ma swoje, może zupełnie inne.

 

Grosz trzeci:

Warto mieć w pamięci, że jako klient nie tylko „płacę i wymagam”, ale też oczekując rzetelności i uczciwości sprzedawcy czy dystrybutora, powinienem odpowiadać tym samym. Ci ludzie (za firmą stoją ludzie) to nas klientów partnerzy w transakcji i mamy wobec nich zarówno prawa jak i zobowiązania. Zwykłej uczciwości. Ile razy ktoś walnął sprzętem w trakcie imprezy czy transportu, pojawił się w sklepie i stwierdził, że mimo „normalnego” użytkowania sprzęt nagle się zepsuł? Mimo, że sprzedawca mógł poznać się na rzeczy to przyjął do naprawy, bo rynek Hi-Fi już nie ten co 25 lat temu i dziś utrzymać się dużo trudniej. Ile razy dzieciak wsadzi paluch w kopułkę, a tata-klient leci do sprzedawcy, że mu sprzedał sprzęt uszkodzony z ekspozycji? Myślę, że wielu może na ten temat historie opowiadać. Dlatego ferowane wyroki na początku posta uważam za przedwczesne i nie fair. Każda relacja klient-sprzedawca, ba – każda transakcja tej samej pary to oddzielna historia.

Miłego odsłuchu.

 

You defend the store and you don't believe in me.

Why doesn't Hiend Corner send me the purchase invoice for ESA Triton 1 and Cocktail Audio X30 ?, something as simple as that, just that. I've been waiting the invoice for months and months (I need that invoice).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

You defend the store and you don't believe in me.

Yes, and I wrote You why - me experiences are completely different than yours. That's why. I know this shop for over 20 years. I bought there all of my hi-fi blocs and also ESA Vivace loudspeakers in this shop, I use them lots of years with no problems at all, with pleasre and satisfaction. So you expect me to share your point of view? Why? I don’t know You. I don' t know how did You use this equipment. Should I relay on your words, even I don’t know you, or should I believe in people I know? If you expect that everyone on the forum will share your opinion you don’ understand the forum idea. Each of us have his own experience and opinion. Mine is oposite to yours. That's it.

 

Why doesn't Hiend Corner send me the purchase invoice for ESA Triton 1 and Cocktail Audio X30 ?, something as simple as that, just that. I've been waiting the invoice for months and months (I need that invoice).

I don't know. Did you use loudspeakers properly? Maybe You used the equipment the way you shouldn't? From the shop information we could see that in the beginning you were satisfied, and suddenly you've changed your mind. Maybe you want to much? This is the case between You and the shop, so don’t look forward for solution from other people and don’t expect that everyone will share your private opinion end experience. Be honest and of course demanding, but demand especially on yourself.

 

Regards.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yes, and I wrote You why - me experiences are completely different than yours. That's why. I know this shop for over 20 years. I bought there all of my hi-fi blocs and also ESA Vivace loudspeakers in this shop, I use them lots of years with no problems at all, with pleasre and satisfaction. So you expect me to share your point of view? Why? I don’t know You. I don' t know how did You use this equipment. Should I relay on your words, even I don’t know you, or should I believe in people I know? If you expect that everyone on the forum will share your opinion you don’ understand the forum idea. Each of us have his own experience and opinion. Mine is oposite to yours. That's it.

 

 

I don't know. Did you use loudspeakers properly? Maybe You used the equipment the way you shouldn't? From the shop information we could see that in the beginning you were satisfied, and suddenly you've changed your mind. Maybe you want to much? This is the case between You and the shop, so don’t look forward for solution from other people and don’t expect that everyone will share your private opinion end experience. Be honest and of course demanding, but demand especially on yourself.

 

Regards.

Daj spokój, kogo bronisz? tego typa?

Why doesn't Hiend Corner send me the purchase invoice for ESA Triton 1 and Cocktail Audio X30 ?

Dlaczego nie wysłał faktury skoro otrzymał kasę? W tym momencie nie ma mowy o żadnym argumencie na korzyść sprzedawcy. Nawet strajk kolejarzy we Francji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój, kogo bronisz? tego typa?

Ale mogę mieć własną opnię, na podstawie własnego doświadczenia? Czy mam koniecznie jechać po "typie" wierząc ślepo tej drugiej stronie?

EOT

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mogę mieć własną opnię, na podstawie własnego doświadczenia? Czy mam koniecznie jechać po "typie" wierząc ślepo tej drugiej stronie?

EOT

 

I understand and respect your opinion, you have been luckier than me in the purchase. I just want no one to suffer the same as I have suffered with these "companies", I don't wish it to anyone (I've had a really bad time).

 

I am aware that "Hiend corner" and "ESA speakers" are not going to solve this (they are very unprofessional), they haven't replied emails or whastsapp for months, and they don't want to know anything about this issue, they have not given me explanations and they are not going to pay the money (repair of the woofers). If I had waited for the repair, I would still have the woofer damaged. But I want and demand the purchase invoice (they are obliged to send me the purchase invoice), 9 months after the purchase I am still waiting for the invoice.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusyjna może być tylko sprawa kto ma rację, czy klient, który według sklepu przesadnie maltretował kolumny czy klient, który kwestionował konstrukcję kolumn lub jakąś wadę fabryczną. Tak czy inaczej - jeśli kolumny były zbyt słabe dla jego potrzeb, to na siłę nie powinien grać na granicy ich możliwości, tylko kupić coś innego. Po przesłaniu filmików niejako sam się wkopał, pokazał jak je użytkuje i sklep miał prawo uznać to za niewłaściwe i nie honorować gwarancji przy kolejnych awariach. Może nie wszystkie fakty znamy, ale w tej sytuacji, z tego co do tej pory zostało tu opisane, jestem zdecydowanie po stronie sklepu. Natomiast działanie sklepu, który nie chce przesłać faktury za zakup, jest chyba niezgodne z prawem. Klient ma z pewnością jakiś dowód zakupu w postaci przelewu czy innej formy zapłaty i może na tej podstawie iść do sądu, jeśli chce mieć szansę coś wyegzekwować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po pierwszym poście można wyczuć nadwrażliwość kolegi z Barcelony.

 

huelequealimonti show as the movie on youtube, where we can see defect.

The movie that you send do Hi end corner ofc.

 

A brak faktury to ja rozumiem, w imię obrony przed szaleńcem co się do komisji europejskich wybiera.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Musica curat cor meum et animam meam delenit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po pierwszym poście można wyczuć nadwrażliwość kolegi z Barcelony.

 

huelequealimonti show as the movie on youtube, where we can see defect.

The movie that you send do Hi end corner ofc.

 

A brak faktury to ja rozumiem, w imię obrony przed szaleńcem co się do komisji europejskich wybiera.

 

I recorded the movie with my phone, some time ago I deleted the movie from my mobile phone, the movie had very poor audio and video quality. I've been contacting "Hi End Corner" for days and they don't send me a purchase invoice, it's not a legit company. Thanks for all your support.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę wchodzić w nacjonalizm ale tzw, ''południowcy " to nieźli kombinatorzy , nawet lepsi od Polaków

2. gdyby było wiele problemów z dystrybutorem myślę że Pan Andrzej Zawada by zareagował chyba że już nie podchodzi do swojej działalności tak osobiście jak kiedyś ,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I recorded the movie with my phone, some time ago I deleted the movie from my mobile phone, the movie had very poor audio and video quality. I've been contacting "Hi End Corner" for days and they don't send me a purchase invoice, it's not a legit company. Thanks for all your support.

 

I understand situation, could you show as invoice? from repair of this concrete driver.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Musica curat cor meum et animam meam delenit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I understand situation, could you show as invoice? from repair of this concrete driver.

 

Hello, I bought the peerless speakers drivers (attach the purchase invoice), because ESA company and Hi End Corner refused to repair it or solve the problem. Once repaired, the speakers sound perfectly until today.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

post-67709-0-12541500-1525643190_thumb.jpg

 

post-67709-0-36805000-1525643268_thumb.jpg

 

post-67709-0-94696300-1525643740_thumb.jpg

 

post-67709-0-81030600-1525643782_thumb.jpg

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-67709-0-54842200-1525644585_thumb.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę nie na temat ale na powyższym zdjęciu jest pokazana zwrotnica tych kolumn w tym gorszym wykonaniu to znaczy nie na grubym PCB.

Kiedyś miałem używki ESA, nie było się do czego przyczepić a fakturę otrzymałem bez problemu ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Tak trochę nie na temat ale na powyższym zdjęciu jest pokazana zwrotnica tych kolumn w tym gorszym wykonaniu to znaczy nie na grubym PCB.

Kiedyś miałem używki ESA, nie było się do czego przyczepić a fakturę otrzymałem bez problemu ;-)

 

I think you would be luckier than me ;)

What ESA model did you have?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...

Due to the number of unresolved incidents and the lack of seriousness of the brand, the spanish importer of ESA Speakers has stopped distributing the brand in the Spanish market.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę nie na temat ale na powyższym zdjęciu jest pokazana zwrotnica tych kolumn w tym gorszym wykonaniu to znaczy nie na grubym PCB.

 

A miała być na PCB? W jednym z nr Audio z lat 90 były testowane ESA Ostainato^ 2. Pamiętam ,że Kisiel chwalił okablowanie tych kolumn Kimberem bodajże 4PR. Kilka lat później ten model trafił do mnie i jakież było moje zdziwienie (niemiłe) kiedy zobaczyłem zwykłe druty zamiast plecionki Kimbera :(

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miała być na PCB? W jednym z nr Audio z lat 90 były testowane ESA Ostainato^ 2. Pamiętam ,że Kisiel chwalił okablowanie tych kolumn Kimberem bodajże 4PR. Kilka lat później ten model trafił do mnie i jakież było moje zdziwienie (niemiłe) kiedy zobaczyłem zwykłe druty zamiast plecionki Kimbera :(

 

Correct, the current ESA Speakers have worse quality. My new ESA Triton 1 has standard cable of lower quality than ESA Triton 1 model that I had years ago, even the wood thickness of the enclosure is lower (cost savings). I don't know why this changes are, I would like an explanation of the manufacturer, which doesn't respond.

 

Here you can see the difference cables between my new ESA Triton and the old one

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-67709-0-80181800-1539897592_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.