Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  242 członków

Cyrus Klub
IGNORED

Cyrus Klub


Luk77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli generalnie gra u Was. Ja zrobiłem jeszcze taki test że wpiąłem odtwarzacz Cdi po chinchu i jako transport czyli po kablu cyfrowym do Pre2dac. Efekt taki sam jak ze streamerem. Dźwięk po analogu normalny, po cyfrze tragedia. Muszę sprawdzić czy ta sekcja dac w moim Pre nie jest uszkodzona albo chińczyk się spieszył na śniadanie i coś mu nie poszło🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Sławoj napisał:

Czyli generalnie gra u Was. Ja zrobiłem jeszcze taki test że wpiąłem odtwarzacz Cdi po chinchu i jako transport czyli po kablu cyfrowym do Pre2dac. Efekt taki sam jak ze streamerem. Dźwięk po analogu normalny, po cyfrze tragedia. Muszę sprawdzić czy ta sekcja dac w moim Pre nie jest uszkodzona albo chińczyk się spieszył na śniadanie i coś mu nie poszło🙂

Nie, ona taka jest 🙄 spróbuj dobrego daca z pre. U mnie różnica między Cyrus 8,2 a Rme Adi jako pre jak pisałem jest spora na korzyść Adi. Podsumowując Adi jako Dac gra o niebo lepiej od daca Cyrusa a jako Dac i pre jeszcze trochę lepiej. Dobrze że chociaż końcówka się udała Cyrusowi 😉

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wychodzi z Cyrusa CD T coaxialem do M-DAC+ i gra super. Naprawdę jest to bardzo dobry DAC na ESS Sabre - ES9018. Co prawda to stara kość z ok. 2010 r., ale jest bardzo dobra. Nie ma nic z metaliczności, przejaskrawień. Gra to naprawdę przyjemnie. Pożycz gdzieś dobry DAC i wypróbuj oba połączenia. U mnie np. Yamaha WXC-50 lepiej gra przez zewnętrznego M-DAC+ niż ze swoim wewnętrznym ESS Sabre 9006AS.

Wypożycz i przeprowadź testy dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T oznacza transport. Ja mam Cyrusa CD T. Wersja Cyrusa CD XT jest wg opisu lepsza, ale nie słuchałem. Wersja CD T to 4.999 zł, a wersja CD XT Signature to 9.999 zł czyli 5 tys. zł.  Jest jeszcze lepsza wersja CDT-XR za 11.699 zł. Ale to wszystko są transporty. Odtwarzacz Cyrusa z DAC ma oznaczenie CDI za 6.299 zł. Dla mnie ta wersja CD T całkiem wystarcza. Gra to naprawdę świetnie. Ale musisz dobrać sprzęt do reszty toru. Pójdź do salonu i posłuchaj wszystkich 4 szt.

 

Ale weź pod uwagę, że napęd Cyrusa to rzecz bardzo wrażliwa na zarysowane i źle zrobione płyty. Ja wiele starych zarysowanych płyt wywaliłem i w ich miejsce kupiłem nowe. Na razie nie ma ani jednego zacięcia płyty, ale niektórzy to zgłaszali. Raczej to problem płyt i ich nagrania oraz stanu technicznego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, g88 napisał:

Cześć, szukam odtwarzacza CD i wpadł mi w oko Cyrrus, dokłanie model: Cyrus CD Xt
Czy on posiada DAC czy to tylko transport ? 

Dzień dobry,

Tak jak podano wyżej to czysty transport.  Jeśli chodzi o odtwarzacze CD Cyrusa to jest CDi i CDi-XR.

Pozdrawiam,

Michał

Zapraszamy na odsłuchy i do wypożyczeń - www.natemataudio.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, hlary napisał:

Raczej to problem płyt i ich nagrania oraz stanu technicznego.

Tu bym się nie zgodził, gdyż stare odtwarzacze Cyrusa bez problemu radzą sobie  z mocno porysowanymi płytami  oraz tymi rzekomo nie trzymającymi standardu cd red book. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, baltfan napisał:

Tu bym się nie zgodził, gdyż stare odtwarzacze Cyrusa bez problemu radzą sobie  z mocno porysowanymi płytami  oraz tymi rzekomo nie trzymającymi standardu cd red book. 

 

 

 

 

 

 

 

 

To było w starych. Aktualnie Cyrus ma Servo Evolution z minimalną korekcją błędów.Laser z DVD.Więc może być "wybredny".

Cytat ze stronki:

Servo Evolution – pierwsza platforma CD w standardzie audiofilskim. Podczas gdy prawie każdy inny odtwarzacz CD korzysta ze standardowej, gotowej platformy do odczytu płyt z naciskiem na sekcję DAC, Cyrus wykonał unikalny ruch stworzenia czegoś lepszego: naszej własnej technologii odczytu płyt.

Zaletą technologii Cyrus Servo Evolution jest możliwość pobrania większej ilości danych z dysku za pierwszym razem, zamiast polegania na korekcji błędów w celu uzupełnienia brakujących luk w danych.

Zapewnia to przetwornikowi cyfrowo-analogowemu do 20% więcej informacji niż w przypadku konwencjonalnej konstrukcji i wyjaśnia wyższą rozdzielczość, jaką są w stanie wyprodukować wszystkie odtwarzacze CD firmy Cyrus.

Wszystkie nasze odtwarzacze CD używają teraz naszego oprogramowania układowego serwo trzeciej generacji, które zapewnia słyszalną poprawę odczytu płyt CD.

Korzyści z Servo Evolution obejmują:
• Pobiera więcej danych z płyty niż typowe systemy odczytu płyt
• Do 5 razy mniej błędów danych
• Odczytuje więcej danych „właściwie za pierwszym razem” niż jakikolwiek inny system CD
• Mniej zależny od korekcji błędów
• Niższy poziom hałasu zakłócenia
• Poprawiona dokładność sterowania optycznego

Standardowy napęd CD-ROM jest zoptymalizowany pod kątem szybkiego pobierania danych. Nie jest to najlepsze narzędzie do odczytywania płyt CD audio w wysokiej rozdzielczości. Inne zastrzeżone dyski są zazwyczaj niedrogimi, wysokonakładowymi konstrukcjami, które wymagają nieuniknionych kompromisów na wczesnych etapach procesu odzyskiwania danych. Aby uzyskać idealną replikację dźwięku, do której dążymy, po prostu nie wystarczy pobrać dane z płyty CD, przesłać je do przetwornika cyfrowo-analogowego i oczekiwać najlepszej możliwej jakości dźwięku. Powszechnie nie rozumie się, że pobieranie danych z płyt CD jest cyfrowe, a zatem zawsze doskonałe. Światło laserowe odbite od powierzchni CD zamieniane jest na sygnał elektryczny, który w rzeczywistości jest sygnałem analogowym. Jakość tego sygnału analogowego jest bezpośrednio związana z liczbą błędów w późniejszym procesie digitalizacji. Dobry analogowy sygnał świetlny jest całkowicie zależny od zdolności systemów serwo do kontrolowania skupienia plamki światła lasera, zapewniając płynne śledzenie danych umieszczonych na dysku. System zaprojektowany przez Cyrusa, w przeciwieństwie do gotowych systemów serwo używanych przez prawie każdego innego producenta, jest zoptymalizowany pod kątem wyszukiwania danych audio – czego dowodem jest dźwięk.

Oceniając nasze odtwarzacze CD, upewnij się, że używasz oryginalnych płyt CD do oceny wydajności, a nie kopii oryginalnych (CD-R), ponieważ silniki wypalania w większości nagrywarek CD umniejszają korzyści uzyskane przez naszą inżynierię SE. Nie wszystkie nagrywarki CD dobrze sobie radzą z tworzeniem kopii z oryginalnej płyty i szkoda narażać na szwank doskonałej inżynierii, która sprawia, że nasze odtwarzacze brzmią tak cennie, od samego początku karmiąc je skompromitowanymi informacjami.

Cyrus opracował sprzęt i oprogramowanie układowe Servo Evolution, aby spróbować rozwiązać problem utraty danych podczas odczytu dysku. Nazywamy ten pakiet inżynieryjny „silnikiem” CD, ponieważ obejmuje on zbiór inżynierii sprzętu i oprogramowania, często zbyt skomplikowany, by zainteresować zwykłego czytelnika.

Problem:
Producenci Hi-Fi na ogół nie mają specjalistycznego doświadczenia w zakresie oprogramowania układowego serwomechanizmów ani budżetu inwestycyjnego, aby używać czegokolwiek innego niż gotowe zestawy napędów CD (OEM) opracowane do masowej produkcji (ładowarka CD, laser, mechanizm sanek i oprogramowanie układowe do napędzać ten zestaw części). Inżynieria zapewniająca niezawodne działanie części mechanicznych w zamierzonym środowisku jest złożona i wyrafinowana, a zatem kosztowna w opracowaniu. Ekonomia oznacza, że zestawy OEM są opracowywane dla największych klientów, takich jak rynki motoryzacyjne. Ponieważ napędy dysków zawierają małe, złożone i produkowane masowo części, wymagają one zaawansowanego oprogramowania układowego, aby utrzymać części mechaniczne na spirali danych na płycie CD. Jeszcze bardziej problematyczne jest to, że duzi klienci potrzebują tego, gdy na przykład samochód uderza w pionowe przyspieszenie 1,5 g nad wybojem!

Odpowiedzią jest zoptymalizowanie kodu serwo pod kątem trudnego środowiska i buforowanie danych wyjściowych w potężnym systemie uśredniania lub korektorze błędów, aby zapewnić nieprzerwany strumień danych, gdy samochód podjeżdża. Wynikowe wyjście będzie odtwarzane, ale będzie zawierało wysokie „bitowe stopy błędów”, które wymagają błędów lub luk w danych, wypełniając aproksymacją danych/muzyki. Oczywiście jest to rozwiązanie obejściowe w trudnych warunkach samochodowych, ale nie idealne dla standardów jakości dźwięku systemu HiFi o wysokiej rozdzielczości w Twoim salonie. Jednak komercyjnie sprawdza się w wielu zastosowaniach na rynku masowym, w których subtelne informacje o krawędzi natarcia, które podniosłyby włosy na karku w domu, prawdopodobnie nie zostaną pominięte przy prędkości 50 mil na godzinę i hałasie otoczenia 80 db w samochodzie.

Dla porównania, hi-fi to niewielki rynek pod względem wielkości i dlatego oferowanie specjalnego systemu przez dużych producentów napędów nie jest atrakcyjne. Cyrus chciał mieć napęd dyskowy, który mógłby odczytywać dane „właściwie za pierwszym razem” bez naprawiania luk z przybliżeniami za pomocą algorytmów korekcji błędów.

Rozwiązanie:
Ponieważ potrzeby samochodowego zestawu CD bardzo różnią się od potrzeb domowego sprzętu hi-fi, Cyrus musiał zdecydować, czy CD ma wystarczająco długi okres eksploatacji, aby ta znaczna inwestycja była opłacalna. Decyzja została podjęta i przez 12 miesięcy trzech inżynierów pracowało nad ukończeniem naszej unikalnej platformy SE (Servo Evolution). Rezultatem był silnik CD o najwyższej na świecie rozdzielczości. Nasz silnik CD bardzo różni się od zestawów OEM, ponieważ obsługuje dysk z prędkością 1x (nie 50x w przypadku napędu PC), co oznacza, że możemy zoptymalizować silniki kontrolera, aby działały znacznie dokładniej, a nie tylko szybko. Wymagamy raczej dokładności niż szybkości i tutaj nasz system SE tak bardzo różni się od zestawów CD. Więc jak dobre jest najnowsze oprogramowanie i sprzęt SE? Dla porównania, bitowa stopa błędów Cyrusa zapewnia wyjście z 20% mniejszą liczbą błędów niż kolejny najlepszy system. W kategoriach danych CD, to ogromny wzrost rozdzielczości. Poświęć chwilę, aby zastanowić się, ile wysiłku wkłada się w uzyskanie 5% poprawy szumu wzmacniacza lub zniekształceń. 20% poprawa wskaźnika błędów oznacza, że korekcja błędów działa rzadko, silniki rzadko są teraz proszone o przeciągnięcie sań laserowych z powrotem w celu ponownego odczytania danych, a dokładność ogniskowania jest utrzymywana przez większość czasu. Wynikiem całej tej inżynierii jest źródło danych o większej subtelności i rozdzielczości, ponieważ uzyskuje więcej danych z dysku „właściwie za pierwszym razem”.

Tradycyjnie projektanci hi-fi próbowali poprawić wydajność, skupiając się na opcjach post-serwo, ponieważ ich jakość danych jest ustalana przez potrzeby rynku masowego. Cyrus był zmotywowany do opracowania SE, ponieważ wierzyliśmy, że uzyskanie danych z większą dokładnością jest właściwą drogą inżynieryjną, w przeciwieństwie do próby naprawienia błędów retrospektywnie. Ponieważ mamy mniej błędów, dane są pobierane „właściwie za pierwszym razem”, a zatem mamy znacznie mniejszą potrzebę korekcji błędów, więc cały system jest spokojniejszy, a hałas silnika w naszych płaszczyznach uziemienia i zasilania jest znacznie zmniejszony. Oczywiście niewymagająca korekcji błędów prawie tak często oznacza, że nasz dźwięk jest bliższym odwzorowaniem danych na CD, ponieważ jest mniej „poprawiony”, a sekcja DAC odtwarzacza nie jest wrażliwa na szumy zasilania silników w sąsiednich płaszczyznach uziemienia. Ważne jest również rozróżnienie tych producentów, którzy sprzedają „specjalny” system buforowania lub korekcji. To nie są serwosystemy wysokiej rozdzielczości; są one próbą ulepszenia ogólnie dostępnych, masowo produkowanych ofert OEM, przeznaczonych na rynek masowy, a te zestawy są ograniczone przez wyjście serwomechanizmów o niższej rozdzielczości.

Edytowane przez Nikonman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''Napęd został zaprojektowany specjalnie dla płyt CD, to nie jest CD-ROM ani DVD-Rom, chociaż sam moduł optyki zapożyczono z odtwarzaczy DVD, charakteryzujących się lepszą precyzją odczytu, niezbędną przy płytach, w których pity i landy są wielokrotnie mniejsze niż w CD. Główny zegar taktujący ma częstotliwość pracy charakterystyczną dla CD (16,934 MHz); w napędach DVD największą bolączką jest potrzeba syntezowania tej częstotliwości z zegara o zupełnie innych parametrach.''

 

''Firmy audio korzystają w większości z gotowych mechanizmów, modyfikując ewentualnie ich oprogramowanie. Inżynierowie Cyrusa przez kilka lat pracowali nad własnym projektem, który nazwali Servo Evolution. "Optykę" (a więc wózek i układ soczewki wraz z serwo) zapożyczono z mechanizmów DVD, ponieważ - jak twierdzą w Cyrusie - są one znacznie dokładniejsze, co pozwoliło tu pięciokrotnie zmniejszyć błędy odczytu.''

Edytowane przez Nikonman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Nikonman napisał:

jak twierdzą w Cyrusie

Nie ma sensu polemizować z marketingowymi sloganami.To jak kopanie się z koniem.

Jeżeli przekonują kogoś takie argumenty ,to jego sprawa.

Ja nie mam zamiaru pozbywać się starych płyt .Dlatego pozostaję przy starym Cyrusie 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Na Temat Audio napisał:

Tak jak podano wyżej to czysty transport.  Jeśli chodzi o odtwarzacze CD Cyrusa to jest CDi i CDi-XR.

Dzięki za informacje. Niestety widzę tylko same nowe i ceny są wysokie. 
A starsze modele też miały takie oznaczenia ? Bo widzę np. CD8X albo CCD8X 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tę różnicę poczujesz jak będziesz miał lepszego DAC niż w Marantzu. Bo nie tylko Cyrus więcej danych ściągnie, ale i DAC musi je dobrze przekonwertować. 

Problem DAC jest podobny do problemów z Cyrusem. Wydaje się, że sprzęt audio to takie proste i nic więcej. A tu się okazuje, że nawet implementacja np. chipa w DACU to problem mający wpływ na brzmienie. Stąd się biorą te różnice w cenach sprzętu audio.  

Tu tłumaczenie wypowiedzi na https://audiophilestyle.com/forums/topic/8975-ess-sabre-9018-vs-wolfson-wm8741/

Pokazuje, że sam chip DAC-a nie gra i najważniejsze  jest otoczenie i implementacja. A zatem w zdecydowane większości DAC-i zewnętrzne będą lepsze niż te wbudowane. Te wbudowane już muszą być w uproszczonym środowisku.

Ja mam zewnętrznego M-DAC+  i wolę przez niego słuchać niż przez wbudowanego DAC-a w Yamaha WXC-50. Dżwięk jest lepszy.

"Nie jest to łatwe do wyjaśnienia, ale spróbuję podać kilka przykładów: Układ ESS 9018 jest bardzo wrażliwy na implementację zasilania, naprawdę potrzebuje bardzo dobrych zasilaczy, aby działać jak najlepiej. Dodatkowo, aby działał w trybie wyjścia prądowego (gdzie zapewnia najlepszą wydajność), musi być sprzężony ze stopniem wyjściowym, który oferuje bardzo niską impedancję wejściową (<1 om). Każdy układ DAC ma inne wymagania dotyczące otaczających go obwodów, więc nie można po prostu włożyć chipa DAC do tego samego obwodu, aby wysłuchać różnic: obwód musi być zoptymalizowany, aby pasował do wymagań każdego pojedynczego układu. Wolfson 8741 to układ wyjściowy napięcia, z wbudowaną konwersją prądu na napięcie (I / V), ESS 9018, w połączeniu ze stopniem wyjściowym o niskiej impedancji, jest konstrukcją wyjściową prądu i sposobem wykonania następującego stopnia I / V będzie miał duży wpływ na dźwięk. Ponieważ 8741 wykonuje I / V na samym chipie, projektant nie może zaimplementować własnego stopnia I / V dla najlepszej optymalizacji. OK, przykłady z moim przetwornikiem cyfrowo-analogowym: układ ESS 9018 DAC wykorzystuje lokalny zegar główny i 4 lokalne, oddzielne zasilacze: dwa zasilacze, które zasilają wyjścia analogowe chipa, oraz dwa zasilacze, które zasilają cyfrowe sekcje chipa, dodatkowo, Piąty lokalny zasilacz jest potrzebny do zasilania lokalnego zegara głównego. Większość projektów będzie realizować te dostawy z lokalnymi regulatorami napięcia opartymi na układach scalonych. Te regulatory są dobre, ale nie świetne. Twisted Pear Audio Buffalo DAC wykorzystuje pięć indywidualnych, dyskretnych, bocznikowych regulatorów do tych zasilaczy. Regulatory bocznikowe mają niższy poziom szumów i znacznie niższą impedancję wyjściową (w szerszym paśmie) niż zwykłe regulatory IC. Użycie regulatorów bocznikowych skutkuje znacznie lepszą wydajnością dźwiękową, prawdopodobnie głównie z powodu ich niskiej impedancji wyjściowej, która zapobiega modulowaniu poszczególnych zasilaczy przez siebie (lepsza izolacja między zasilaniem). W moim przetworniku cyfrowo-analogowym idę o krok dalej - płyta DAC (z 5 wbudowanymi regulatorami bocznikowymi) jest zasilana innym regulatorem bocznikowym, działającym jako regulator wstępny. Ten pre-reg jest zasilany z własnego uzwojenia transformatora, aby całkowicie odizolować go od innych zasilaczy (które są trzema innymi bocznikami, jednym dla odbiornika USB i dwoma dla zasilaczy wyjściowych +/- 15 VDC). TPA zapewnia również bardzo, bardzo dobry masterclock na przetworniku cyfrowo-analogowym Buffalo (seria Crystek CCHD), zegar ten jest znacznie lepszy niż zegary używane w większości komercyjnych przetworników cyfrowo-analogowych. Dodatkowo The Twisted Pear Audio oferuje dwa stopnie wyjściowe (I / V) zaprojektowane specjalnie dla przetwornika cyfrowo-analogowego Buffalo. Używam Legato II (teraz jest wersja III), który jest dyskretnym bipolarnym wyjściem MOSFET bez globalnego sprzężenia zwrotnego. Ten stopień wyjściowy zapewnia mniej niż 1 om obciążenie dla ESS 9018, a to niskie obciążenie pozwala na pracę wyjścia ESS w trybie prądowym, zapewniając najlepszą możliwą wydajność. Powyższe pokazuje, że to, aby przetwornik DAC działał naprawdę dobrze, to o wiele więcej niż wybór chipów. Nie jestem inżynierem i jestem pewien, że jeśli któryś z nich to czyta, prawdopodobnie uznają moje przykłady za zbyt uproszczone i prawdopodobnie mogą wskazać wiele innych obszarów wdrożeń, które mają znaczenie dla wydajności."

Edytowane przez hlary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
8 godzin temu, Adam 38 napisał:

Ciepło, gładko, zawsze przyjemnie. A jak dodasz psxa to poprawi się przestrzeń, dynamika oraz jakość niskich i wysokich tonów. Fajne, bezpieczne połączenie chociaż namawiałbym bardziej na Audio Physic C3 do Cyrusa 8.2 DAC. 

dzięki z odpowiedź. AP przewijają się niemal wszędzie wśród polecanych do Cyrusa. Z jednej strony zastanawiające, a z drugiej.. coś w tym musi być. Chyba pora spróbować. Może wypożyczę jakieś demo na odsłuch. Z drugiej strony takie C3 mają znacznie mniejszą pojemność, jestem ciekaw różnicy w charakterze niskich i średnich tonów.

 

8 godzin temu, marcinmarcin napisał:

Drugi biegun IMHO

Dzięki! Nie miałem styczności z Dynaudio jeszcze i nie wiedziałem jak je pozycjonować.

 

Są jakieś ogólnie przyjęte 'porady' czy 'zasady' na dobór kolumn pod elektronikę Cyrusa? 

Na razie miałem 3 pary kolumn z kopułkami metalowymi (MA, Focal, JMLab) i chyba muszę spróbować jakiejś 'bardziej miękkiej'. 

Electry nie mają (na razie nie zauważyłem) tej przypadłości co poprzednie (MA i Focale) - w pewnych sytuacjach robił się jakby jazgot, skumulowanie wysokich częstotliwości = krew z uszu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Arkadiusz_50002 napisał:

Electry nie mają (na razie nie zauważyłem) tej przypadłości co poprzednie (MA i Focale) - w pewnych sytuacjach robił się jakby jazgot, skumulowanie wysokich częstotliwości = krew z uszu. 

Coś w tym jest. Miałem MA i kłuły, znajomy ma Focale i to samo. Męczą dość szybko. 

Edytowane przez marcinmarcin

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Sławoj napisał:

Jak pisał Adam: miło, przyjemnie i muzykalnie  Ja przeszedłem z Dynaudio na PMC z Cyrusem i w moim odczuciu nigdy bym nie wrócił z tym piecem do Dynek. Inny rodzaj grania ale dla mnie dużo atrakcyjniejszy. Nie znam natomiast serii Excite.

Jak tam Stereo 200, dalej jesteś zadowolony? 

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, marcinmarcin napisał:

Jak tam Stereo 200, dalej jesteś zadowolony? 

Baardzo. Ogólnie bardzo lubię Cyrusa za muzykalność, przestrzeń i detale przede wszystkim. Ale niestety biblioteka płytowa brutalnie zostaje zweryfikowana pod kątem jakości nagrań. Stereo 200 jest jeszcze bardziej detaliczna co mi bardzo odpowiada. Polecam szczerze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Sławoj napisał:

Dzięki. Jestem z Warszawy ale mogę wysłać. Jeśli możesz to daj proszę namiar na majstrów. 

W takim razie MULTISERWIS Lublin ul. Kunickiego. Polecam, kilka razy tam coś naprawiałem i zawsze było bez zarzutu. Tutaj link z namiarem https://www.multiserwis.com/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.