Skocz do zawartości
IGNORED

Western Digital My Cloud Mirror

m4ris

Rekomendowane odpowiedzi

Towarzysze doradźcie czy warto wchodzić w takie coś Western Digital My Cloud Mirror? Czy bez wodotrysków spełni to funkcję przechowywacza muzyki i filmów? czy jak to zepnę kablem ethernet z routerem i/tudzież USB z lapkiem czy mini PC będzie to służyło, czy może lepiej jest wejść np. w Synology DS216se? Niby ten drugi jest bardziej polecany ale ma słabszy procek i pamięć. Zaznaczę, że nie znam się na obsłudze serwerów, dysków sieciowych NAS. Chcę żeby było łatwo i przyjemnie:-)

https://www.audiostereo.pl/topic/137585-western-digital-my-cloud-mirror/

Chcę żeby było łatwo i przyjemnie:-)

Hej mam wcześniejszą wersję czyli Western Digital My Cloud ( wersja jedno dyskowa ) , wydaje mi się że do Twoich potrzeb będzie ok.

Ale mam swoje uwagi co do tego sprzętu a więc :

dostajesz gotowe zamknięte urządzenie z dedykowanym softem i to tyle , jest łatwe w obsłudze ,

czy intuicyjne nie wiem, ale trzeba się przyzwyczaić .

nie masz przynajmniej w moim modelu dostępu do dysku np. jak byś chciał wymienić dysk na inny albo tymczasowo podmienić , wiąże się to z ingerencją w urządzenie i pewnie stratą gwarancji .

soft potrafi się niemiłosiernie ślimaczyć , przy dodaniu np. jednej płyty potrafi indeksować cały dysk przez parę dni co wiąże się z szumem pracy dysku a nawet jakimś chrobotaniem . nie jest to bezgłośne urządzenie .

znany problem tych dysków że nagle bez żadnego powodu zaczynają pracować i mielić mimo że w tym czasie się ich nie używa , mają również problemy żeby wejść w tryb standby .

nie masz szans na zmianę systemu jeżeli coś Ci będzie po jakimś czasie przeszkadzać lub czegoś brakować to jesteś tylko skazany na oficjalny soft WD , ja swojego dysku używam 5 rok i aktualizacje jedynie co wprowadziły to zmianę interfejsu z koloru czarnego na biały , przez ten cały czas nie dodali jakiejkolwiek funkcji .