Skocz do zawartości
IGNORED

Obraz branży na forum


InsideTheReactor

Rekomendowane odpowiedzi

MOIM ZDANIEM - Branża dobrze jak się udziela na forum ,najważniejsze aby doradzać uczciwie ,wtedy można wyrobić sobie autorytet ,ktoś musi zająć się sprzedażą , dodam że w dzisiejszych czasach nie jest łatwo praktycznie w każdej działalności , mam też jedną markę w dystrybucji , staram się dużo rozmawiać z klientami , przy okazji dowiadując się z jakimi kolumnami zgrywa się np. wzmacniacz i zaraz sam staram się to sprawdzić .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Branża nie doradza uczciwie,nie raz i się zdarzy,albo nakreceni klienci myślą że im dobrze doradzili,przewaznie branża wciska to,z czego ma największy profit dany przez producenta czy importera

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

TopHifi dla mnie to żenada, byłem w Poznaniu nie raz i wciskali mi to na czym maja największa marże nie mówiąc już o chwaleniu swoich marek ale tak muszą robić pracownicy, trudno.

 

 

Witaj Borixon , daj znać kiedy byłeś w salonie naszej sieci, dużo się zmieniło w ostatnich latach.

Co do marży to bardzo zaskakujący osąd, bo zarówno kierownictwo i pracownicy nie znają marży na produkty.

Sprzedaż żadnej konkretnej marki nie oznacza dla nas profitów więc nie wiem skąd takie pomysły.

Chyba pomyliłeś nas z jakimś salonem dealerskim.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak to wyglądało, może się mylę. Byłem w waszym salonie w tym roku właśnie w Posnani. Nie pamiętam imienia pracownika lecz wiedzy posiadał chyba nie wiele. Sala odsłuchowa tragiczna. Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z wad personelu (przeważnie młodego wiekiem) pracującego w takich sklepach jest protekcjonalne podejście do klienta, w przypadku statystycznego słuchacza może taka metoda się sprawdza, ale w stosunku do tych co już coś tam słyszeli i wiedzą czego chcą - to już niekoniecznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Skąpski idzie na ambasadora, wysiada, rozumiesz? A jak on poleci, to poleci Korszul, poleci też Broński i zgadnij kto po nich poleci? Po nich polecę ja! To znaczy ja bym poleciał, gdyby nie Kazik i to dozorostwo."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Branża nie doradza uczciwie,nie raz i się zdarzy,albo nakreceni klienci myślą że im dobrze doradzili,przewaznie branża wciska to,z czego ma największy profit dany przez producenta czy importera

Z moich doświadczeń (dobrych) wynika, że dużo zależy, czy trafimy do takiego salonu, gdzie jest coś co może spełnić nasze oczekiwania. Nie mniej ważne aby wywiązała się rozmowa, z której wyniknie jakie są nasze oczekiwania. Ja to nazywam badaniem potrzeb.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym rozwiązaniem pójścia do salonu jest to, aby podczas rozmowy nie pokazywać sprzedawcy że co się wie.Wystarczy go słuchać i wyciągać wnioski.

Chodząc od salonu do salonu można łatwo zauważyć że każdy chwali swoje a co najlepsze neguje sprzęt wskazany przez poprzedni salon.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia znalezienia "dobrego" salonu, gdzie sprzedawca jest nastawiony na relacje wieloletnie. Będziemy zadowoleni, będziemy wracać. Bez wchodzenia w szczegóły, ja tak mam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, aby dobrze doradzić w audio musi się kogoś trochę znać, wiedzieć czego słucha, jakie ma preferencje brzmieniowe ale wymaga to jeszcze zweryfikowania odsłuchem konkretnych urządzeń i omówieniu różnych aspektów, a na to potrzeba czasu. Jedna czy dwie wizyty mogą nie wystarczyć by wszystkiego się dowiedzieć i dokonać trafnego wyboru.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

♪ ♪ ♫  ♪  Najważniejsza jest muzyka i przyjemność jej słuchania  ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps39 trafiles w dziesiatke. Od siebie polece Planete Dzwieku. Bardzo tez cenie sobie konwersacje z Goliatem z Q21, czy szefem Audio Mix Konin, swietni fachowcy i bardzo mili ludzie. Omijam Top HiFi....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna czy dwie wizyty mogą nie wystarczyć by wszystkiego się dowiedzieć i dokonać trafnego wyboru.

 

Hmmmm, tak to prawda ... ludzie tutaj na forum dowiadują się i dokonują wyboru (zazwyczaj złego) przez WIELE LAT i nadal nie są pewni co mają kupić. Także nic nie da 1000 wizyt w jakimkolwiek salonie i zaprzyjaźnienie się z wszystkimi w branży jeśli ... klient nie ma pieniędzy. Przynajmniej ludzie na tym forum powinni być uczciwi i walczyć z hipokryzją a wygląda ona tak : chcę od miłego znajomego sprzedawcy z branży z dobrego salonu za ułamek kwoty wyjątkowo dobry sprzęt.

Przecież każdy wie co powinien kupić (jak nie wie to niech się w końcu dowie), a że nie ma na to pieniędzy i szuka "lepszych zamienników" to nie jest wina branży, salonu, pokoju odsłuchowego czy wiedzy i zapału sprzedawcy. Branża stara się żeby każdy miał sprzęt na jaki go stać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Tyle że kwestia dorady może być skopana na wejściu przez powielanie stereotypów i nie opartych na doświadczeniu osądów. Prosty przykład do dziś powielany przez pewnie połowę sklepów i doradców-" wzmacniacze stereo yamahy grają skrajami i nie łączyć z jasnym kolumnami ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego trzeba dodać że odsłuch różni się w salonie od tego w domu,a mało jest salonów które wypozyczaja i co wtedy?kupimy i w domu może okazać się dramat,same kłopoty na Się sprowadzamy naszą audiofilską pasją

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel teraz kazdy salon ma jeden egz. ekspozycyjny i zazwyczaj jego wysylaja na odsluchy w naszych domach. Tylko trzeba uprzedzic, ze chcemu demowke na odsluch, zeby nie rozbebeszac dla salonu oryginalnie zamknietych klamotow a potem takie odsylac... Jeszcze zaden salon audio nie odmowil mi wysylki demowki za kaucja, a i sa salony, ktore gdy juz znaja dluzej swoich klientow to i bez kaucji potrafia wyslac sprzet np. na weekend do odsluchu. Pod tym wzgledem jestesmy teraz rozpieszczani heh. Ps. Pomylka, Top HiFi jest wyjatkiem od tego co wyzej napisalem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Nie bardzo tzn nie wiem skąd tak chętnie Ci wysłali bo jak ja dzwoniłem i pytałem to większość odpowiadała "panie wiesz ile to kasy żeby każdego po sztuce na prube zostawiać?" Wiem bo trochę tego "kupiłem " a w jednym saloniku tak się rozwścieczyli odesłaniem że wysłali mi na meila porysowane zdjęcia innego kompletu twierdząc " patrz Pan coś narobił,płacisz czy wracają?" Tyle że właśnie jeżeli pod tym kątem zamawiam coś to nie ma opcji porysowania bo z kartonu leciały na podstawki i po tyg znowu do kartonu po wcześniejszym przeglądzie. Niestety nie miałem dowodów na niewinność i 200 poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie,kolega ma rację kolega Subfan,jak się tu ładnie podliżesz S4 lub q21 to może Ci wyślą,ja pisałem z q21 i odpowiedź była pozytywnie odmowna

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do s4home nie trzeba się podlizywać aby wysłał sprzęt na testy.

Sprawa jest prosta, płacisz za kolumny i one jadą do Ciebie.

Jak oddajesz kolumny to płacisz jedynie za przesyłkę

Gdy się zdecydujesz, kurier przywozi nowki, a testowane zbiera.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Wzmacniacze trochę inny gips myślę. Ciężkie przeważnie i bardziej skomplikowana budowa niż kolumny więc na pierwszy rzut oka nie wylapiesz czy kurierem targały wichry namiętności czy obchodził się jak należy z paczką. Może ulec uszkodzeniu jakaś funkcja itp której działanie wyjdzie na którymś odsłuchu i szukaj winowajcy. Kolumny wzrokowo szybko ocenisz i wątpię żeby ktoś bebechy zamieniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo tzn nie wiem skąd tak chętnie Ci wysłali bo jak ja dzwoniłem i pytałem to większość odpowiadała "panie wiesz ile to kasy żeby każdego po sztuce na prube zostawiać?" Wiem bo trochę tego "kupiłem " a w jednym saloniku tak się rozwścieczyli odesłaniem że wysłali mi na meila porysowane zdjęcia innego kompletu twierdząc " patrz Pan coś narobił,płacisz czy wracają?" Tyle że właśnie jeżeli pod tym kątem zamawiam coś to nie ma opcji porysowania bo z kartonu leciały na podstawki i po tyg znowu do kartonu po wcześniejszym przeglądzie. Niestety nie miałem dowodów na niewinność i 200 poszło.

Podaj nazwę salonu dla potomnych :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zaden salon audio nie odmowil mi wysylki demowki za kaucja, a i sa salony, ktore gdy juz znaja dluzej swoich klientow to i bez kaucji potrafia wyslac sprzet np. na weekend do odsluchu.

Właśnie tak mam, ale dodam, że w tych salonach to coś kupuję, a nie tylko pożyczam do odsłuchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subfan, moją intencją jest aby każdy znalazł taki salon i właśnie tak się w nim czuł. To może zaowocować stworzeniem swojego idealnego systemu. Oczywiście podstawą jest dobre nastawienie, poznanie własnych oczekiwań i przygotowanie się na to finansowo. Dla mnie punktem wyjścia do oceny jest dobra relacja a ona zależy w połowie ode mnie a w połowie od handlowca z którym się spotykam. To tak w uproszczeniu ale tak bym do tego podszedł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.