Skocz do zawartości
IGNORED

Najlepsze odtwarzacze SACD kontra pliki.


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, soundchaser napisał:

Tobie nawet pokazuje, że oryginał to 96. 

Tak sobie wprowadzili w metadane :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jar1 napisał:

Tak sobie wprowadzili w metadane :)

Ja się na tym za bardzo nie znam. ?
Dostałem tę płytę od kolegi jako przykład "nowej technologii" i rzeczywiście brzmi wyśmienicie.
Ale teraz Kolega Phoenix zasiał we mnie ziarno niepewności.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, soundchaser napisał:

Tobie nawet pokazuje, że oryginał to 96. 

To info pliku, tam sobie prawdopodobnie można wpisać co się chce ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przemak napisał:

To info pliku, tam sobie prawdopodobnie można wpisać co się chce ?

Ty to wpisałeś? Nie podejrzewałem Cię o to. ?
I jeszcze piszesz "prawdopodobnie"...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie według dokumentacji patentowej MQA to 96(88.2)/24, spakowane do 48(44.1)/24 lub 44.1/16 (w przypadku kompatybilności z CD). I w sumie do odtwarzania FLAC, musi być zgodne z bibliotekami do dekompresji i ekstrakcji danych z flac. Może się różnić pewnie tylko na poziomie metadanych. Inaczej potrzebne by były już jakieś pluginy do konwersji etc....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
13 godzin temu, jar1 napisał:

Tak sobie wprowadzili w metadane ?

To teraz trzeba jeszcze zrobić porównanie tego samego pliku, tyle że w jednym w meta wpisać 48, a w drugim 96 - ciekawy który zagra lepiej ? Pewnie ten z 96 bo będzie "gęstszy"... ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, barmanekm napisał:

W sumie według dokumentacji patentowej MQA to 96(88.2)/24, spakowane do 48(44.1)/24 lub 44.1/16 (w przypadku kompatybilności z CD). I w sumie do odtwarzania FLAC, musi być zgodne z bibliotekami do dekompresji i ekstrakcji danych z flac. Może się różnić pewnie tylko na poziomie metadanych. Inaczej potrzebne by były już jakieś pluginy do konwersji etc....

Każda konwersja z jednej na drugą częstotliwość nie będącej skończoną  wielokrotnością wprowadza kolejne przekłamania w sygnale. A ci z tego MQA robią to w tą i z powrotem.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie operują tylko na całkowitych wielokrotnościach. Nie ma konwersji 96-44.1, tylko 88.2-44.1, to akurat założenie w tym formacie.

Ja po prostu nie rozumiem sensu jego istnienia. Transfer 96/24 to obecnie żaden problem, nawet z komórki. Mamy bezstratny plik. MQA, trochę mniejszy, ale stratny i jeszcze jakieś kombinacje.

OK filtry apodyzacyjne, jedyna rzecz co może ewentualnie dać lepszy lub raczej inny dźwięk, ale to można załatwić osobno. Połączenie tych dwóch rzeczy jest na siłę i wyłącznie, że względów komercyjnych.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, barmanekm napisał:

Ja po prostu nie rozumiem sensu jego istnienia.

Jak nie jak tak? Są co najmniej trzy powody istnienia MQA:
1. KASA
2. KASA
3. KASA 
Gdyby MQA stał się standardem, to do twórców MQA popłynęłaby KASA nieustającym strumieniem, z tytułu opłat licencyjnych, a przy tym twórcy standardu nie musieliby nic robić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jar1 napisał:

Każda konwersja z jednej na drugą częstotliwość nie będącej skończoną  wielokrotnością wprowadza kolejne przekłamania w sygnale. A ci z tego MQA robią to w tą i z powrotem.  

Każda zmiana częstotliwości próbkowania wprowadza przekłamania, w tym ta podwójna ?

2 godziny temu, barmanekm napisał:

W sumie operują tylko na całkowitych wielokrotnościach. Nie ma konwersji 96-44.1, tylko 88.2-44.1, to akurat założenie w tym formacie.

Ja po prostu nie rozumiem sensu jego istnienia. Transfer 96/24 to obecnie żaden problem, nawet z komórki. Mamy bezstratny plik. MQA, trochę mniejszy, ale stratny i jeszcze jakieś kombinacje.

OK filtry apodyzacyjne, jedyna rzecz co może ewentualnie dać lepszy lub raczej inny dźwięk, ale to można załatwić osobno. Połączenie tych dwóch rzeczy jest na siłę i wyłącznie, że względów komercyjnych.

 

O tym właśnie pisałem na samym początku. Mamy plik 44/24 który bez niczego jest plikiem... wlasnie 44/24. Tu zysk żaden. Po rozwinięciu uzyskujemy plik 96/20 czy 192/17, jak rozumiem ten ostatni tylko upsampling a oba stratne. A ma to być coś, co ułatwi streaming - tymczasem plik bez rozwinięcia jest taki sam, gdzie tu ułatwienie? A każdy może sobie go rozwinąć, jak zapłaci, to nie prościej żeby ten, co chce, dostał od razu porządny plik, a ten, co nie chce, stary? A plik 96/16 nie byłby wcale dużo wiekszy od 48/24, bez żadnych bajerów... 

Filtry to bajer i bez związku z formatem pliku. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, soundchaser napisał:

Jaki 44,1 kiedy to jest plik 24/48? Spójrz we właściwości. Wszyscy inni też dostali i potwierdzili...nawet Przemak.
A masz możliwość zdobycia tej płyty ze swojego źródła tak, by Ci ten Moon pokazał MQA?
Wtedy sobie porównasz brzmienie.

Mam możliwość i brzmi inaczej. Na początku przyszłego tygodnia mógłbym gdzieś do testów podrzucić jeden czy dwa utwory z tego albumu. Które utwory chcesz?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, barmanekm napisał:

W sumie operują tylko na całkowitych wielokrotnościach. Nie ma konwersji 96-44.1, tylko 88.2-44.1, to akurat założenie w tym formacie.

Z tym, że pliki na stronie, którą podałeś wcześniej, są już próbkowane w 44,1 kHz a nie 48kHz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jar1 napisał:

Z tym, że pliki na stronie, którą podałeś wcześniej, są już próbkowane w 44,1 kHz a nie 48kHz.

Jeżeli chodzi o 2L, to akurat dla tych plików wyjściowym materiałem było DXD 352.8 kHz, o ile dobrze pamiętam. Nie patrz co pisze w kolumnach na górze, bo nawet jak pisze 96 to plik jest często 88.2.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez barmanekm

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, soundchaser napisał:

Dostałem tę płytę od kolegi jako przykład "nowej technologii" i rzeczywiście brzmi wyśmienicie.
Ale teraz Kolega Phoenix zasiał we mnie ziarno niepewności.

Czyli ta "wyśmie(-)nicość" teraz zblednie, osłabnie?...  nasz supermen  "odporny" na sugestie...?

 

Czytam z zafrapowaniem ten wątecek o tajemnych mocach nowego wynalazku MQ cośtam...i tak sobie myślę - ileż to już razy było - a to HDCD, Qsound, SBM, SHCD, gięste plikusy... zawsze było "lepiej"...a najczęściej większość zachwyconych posiadała po prostu niedostatki w głośnikach. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez iro III
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, barmanekm napisał:

Nie patrz co pisze w kolumnach na górze, bo nawet jak pisze 96 to plik jest często 88.2.

Na to nie patrzę;)

Plik 2L-145_01_stereo.mqa widziany przez mój odtwarzacz oraz foobar jako 44,1kHz

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, barmanekm napisał:

Jeżeli chodzi o 2L, to akurat dla tych plików wyjściowym materiałem było DXD 352.8 kHz, o ile dobrze pamiętam. Nie patrz co pisze w kolumnach na górze, bo nawet jak pisze 96 to plik jest często 88.2.

W tych plikach (ja tylko tego tria jazzowego mogę słuchać) są różnice między wersja cd zwykłą a cd MQA. Czyli jest to coś innego, nie związanego w żaden sposób z kompresją czy systemem plików, po prostu inny mastering. Podobnie, jak ktoś tu na forum dowodził, że aac jest lepsze od wav, z którego powstaje, bo uwzględnia właściwości ludzkiego słuchu i ma w związku z tym wymagania co do masteringu ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przemak napisał:

po prostu inny mastering

The End.

Fine.

Koniec.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, iro III napisał:

The End.

Fine.

Koniec.

Tylko jeżeli chodzi o pierwszą warstwę bez rozwijania itp, dalej to nie wiem, bo skąd, jak nie mam sprzętu. Tyle że mam np sprzęt do odczytania plików 192/24, czyli niby lepszy ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez przemak

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, przemak napisał:

W tych plikach (ja tylko tego tria jazzowego mogę słuchać) są różnice między wersja cd zwykłą a cd MQA. Czyli jest to coś innego, nie związanego w żaden sposób z kompresją czy systemem plików, po prostu inny mastering. Podobnie, jak ktoś tu na forum dowodził, że aac jest lepsze od wav, z którego powstaje, bo uwzględnia właściwości ludzkiego słuchu i ma w związku z tym wymagania co do masteringu ?

Co znaczy w tym przypadku inny mastering. Przynajmniej z tego, co piszą wyjściowym był jeden plik, więc o jakie różne masteringi może chodzić?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jar1 napisał:

Co znaczy w tym przypadku inny mastering. Przynajmniej z tego, co piszą wyjściowym był jeden plik, więc o jakie różne masteringi może chodzić?

A może to być po prostu downsampling z innym filtrem?
No i jeszcze trzeba pamiętać, że zwykłe CD to po prostu 16/44.1, a MQA CD to 13 bit zwykłe i 3 bity na różne kombinacje (zapis z pasma 22-44 (24-48) kHz). Jest jeszcze całkiem inny dithering. Bez dekodera MQA pozostanie to 13 bit, ale w patencie piszą, że ich format ditheringu sprawia, że jakość nie będzie słyszalnie gorsza od 16 bit, a z dekoderem ma to niby wyciągać 15 bit (17?), do 44.1 kHz (akustycznie) czyli 88.2 samplowo. Jeżeli dobrze czytam ten patent, bo tam jest kilka przypadków opisanych. Więc to mogą być te różnice.

Te przypadki to: 
- kodowanie do 48(44.1)/24 i dekodowanie z dekoderem, bez dekodera.
- kodowanie do 48(44.1)/16 i dekodowanie z dekoderem, bez dekodera
Czyli łącznie cztery, które się tyczą samej kompresji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez barmanekm

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem trochę czasu na testowanie MQA. Zacznę od tego że mój DAC/transport nie wspierają tego formatu i pliki te są odtwarzane jako FLAC 48/24 (44.1/24). Do testów użyłem albumu Kuba Więcek Trio który mam w wersji MQA i FLAC96 (kupione w plikach na HRA)

565FRGR.png

oraz sampli z 2L.no 

GecKAUS.png

z których porównałem 44.1/16, MQA (u mnie 44.1/24) i 176/24.

Sample z 2L w MQA mają trochę inny charakter niż plik CD i HiRes które brzmią podobnie. MQA bardziej akcentuję kontury, poszczególne dźwięki są bardziej odseparowane od siebie kosztem wypełnienia i gładkości brzmienia (szczególnie vs plik HiRes). Talerze i fortepian mają skrócone wybrzmienie i są chudsze. Album Kuby Więcka pokazuje te różnice jeszcze bardziej. MQA brzmi efekciarsko, wyostrza dźwięk gubiąc przy tym wypełnienie, ma też podpompowany bas (nie zauważyłem tego na samplach 2L). FLAC96 brzmi gładziej i pełniej z lepszą mikrodynamiką.

Różnice między formatami są niewielkie w porównaniu z różnicami pomiędzy wydaniami. Z ciekawości ściągnąłem umieszczony przez Sounchasera LA Woman, brzmi nieźle ale nie umywa się do japońskiego wydania kartonikowego.

I2Bb95I.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez kaviter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaviter napisał:

ma też podpompowany bas (nie zauważyłem tego na samplach 2L)

Też nie zauważyłem tego na 2L, natomiast odnoszę takie wrażenie przy używaniu Tidala. To może być oczywiście kwestia "playera".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jar1 napisał:

Na to nie patrzę;)

Plik 2L-145_01_stereo.mqa widziany przez mój odtwarzacz oraz foobar jako 44,1kHz

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

U mnie ten plik na Moon'ie jest pokazywany jako MQA 352.8

1 godzinę temu, kaviter napisał:

Dzisiaj miałem trochę czasu na testowanie MQA. Zacznę od tego że mój DAC/transport nie wspierają tego formatu i pliki te są odtwarzane jako FLAC 48/24 (44.1/24). Do testów użyłem albumu Kuba Więcek Trio który mam w wersji MQA i FLAC96 (kupione w plikach na HRA)

No i tutaj pierwszy problem bo jak napisałeś brak obsługi MQA. Mam ten album w MQA bo jest dostępny w Tidal, natomiast nie mam w FLAC 96 więc trudno mi coś porównać.

Który utwór z tego albumu podoba Ci się najbardziej?

1 godzinę temu, kaviter napisał:

Z ciekawości ściągnąłem umieszczony przez Sounchasera LA Woman, brzmi nieźle ale nie umywa się do japońskiego wydania kartonikowego.

Tak jak pisałem, mój streamer pokazuje LA Woman od @soundchaser jako WAV 44.1

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kaviter napisał:

MQA bardziej akcentuję kontury, poszczególne dźwięki są bardziej odseparowane od siebie kosztem wypełnienia i gładkości brzmienia (szczególnie vs plik HiRes). Talerze i fortepian mają skrócone wybrzmienie i są chudsze. Album Kuby Więcka pokazuje te różnice jeszcze bardziej. MQA brzmi efekciarsko, wyostrza dźwięk gubiąc przy tym wypełnienie, ma też podpompowany bas

Nie wiem czy czytałeś mój komentarz z porównania plików 2L ale moje wrażenia były wręcz odwrotne, wszystkie zarzuty które wypisałeś jeżeli chodzi o MQA ja słyszałem w realizacji CD oprócz basu (podkreślony bas słyszałem w LA Women, ale to stary album i stara realizacja) natomiast w 2L bas nie był tak uwypuklony.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, phoenix_pl napisał:

Nie wiem czy czytałeś mój komentarz z porównania plików 2L ale moje wrażenia były wręcz odwrotne,

To świadczy tylko o tym, że nie ma rewolucji i inne czynniki są bardziej determinujące. Format można potraktować jako marketingową ciekawostkę, szczególnie jeżeli zdobycie normalnych plików hi-res nie stanowi problemu. Źródłem życia tego formatu może być jedynie fakt rozpowszechniania go przez jedną z największych platform streamingowych. W sumie dla nich jest on wyjątkowo opłacalny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, barmanekm napisał:

To świadczy tylko o tym, że nie ma rewolucji i inne czynniki są bardziej determinujące.

Nie wiem czy się do końca zrozumieliśmy. To co @kaviter wymienił jako wady MQA ja dostrzegłem kilka dni temu w pliku CD 44.1, a MQA było tego pozbawione.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, phoenix_pl napisał:

Nie wiem czy się do końca zrozumieliśmy.

Nie wiem czy mnie w ogóle zrozumiałeś. Napisałem, że tak różne wnioski świadczą, że format nie jest żadną rewolucją. Gdyby tak było, to wnioski byłyby jednoznacznie pozytywne. A tak jest być może inaczej, ale wpływ ten jest mniejszy niż różnice w masterach i innych czynnikach. Poza tym, tak jak pisałem, po co coś kompresować stratnie, jak obecnie nawet ściąganie hi-resów na komórkę nie stanowi problemu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, phoenix_pl napisał:

Mam możliwość i brzmi inaczej. Na początku przyszłego tygodnia mógłbym gdzieś do testów podrzucić jeden czy dwa utwory z tego albumu. Które utwory chcesz?

To napisz jakie słyszysz różnice. Wystarczy tytułowy.

4 godziny temu, iro III napisał:

Czyli ta "wyśmie(-)nicość" teraz zblednie, osłabnie?...  nasz supermen  "odporny" na sugestie...?

Czytaj ze zrozumieniem. Nie miałem na myśli jakości dźwięku, tylko niepewności co do pliku MQA.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, phoenix_pl napisał:

U mnie ten plik na Moon'ie jest pokazywany jako MQA 352.8

I taki plik może mieć we flac tylko niecałe 45 Mb? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 32

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.