Skocz do zawartości
IGNORED

Oficjalny Sklep Samsung - ostrzegam przed zakupami


szaman777

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem o tym tu nie płakać ale miarka się przebrała.

 

Kupiłem dn. 21.03.2018 Samsung TV The Frame. Skusił mnie, niestety.

Telewizor działał ok. 1 godziny.

Napisałem oczywiście reklamację w ramach rękojmi z żądaniem wymiany sprzętu na nowy sprawny.

Termin rozpatrzenia reklamacji dziś o północy został przekroczony.

Dzisiaj 07.04.2018 nadal nie mam telewizora, pieniędzy i jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu.

Jedyne co miało miejsce to zabranie wadliwego telewizora przez kuriera jeszcze przed świętami wielkanocnymi.

 

Jest to moim zdaniem skandaliczne zachowanie Oficjalnego Sklepu Samsung i kompletny brak poszanowania dla klienta.

 

Więcej opisuję na oficjalnym forum Samsung:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Mam nadzieję, że nie łamię regulaminu. Nie jest to konkurencyjne do audiostereo forum. Proszę moderację o zrozumienie i pozostawienie linku.

Kto ciekawy niech sobie poczyta jak pracownicy Samsung lawirują i pada korporacyjne blablabla.

 

2x zastanówcie się zanim cokolwiek tam kupicie. Ostrzegam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano czeka, oni chetnie sie takimi sprawami zajmuja. Myslisz ze tylko samsung leci w kulki? Kup sobie cos sony to dopiero zobaczysz co to jest meka. ;))

Po zakupie ps4 na premiere pogralem 2 miesiace po czym bylem 2 miesiace bez konsoli, 5 egzemplarzy mi wysylali , 3 z wada a 2 konsole sie nie wlaczaly w ogole ;))

W momencie kiedy sprzet jest sprzedany , jestes potencjalnym wrogiem ( i niech nikt mi tu nie pisze a szczegolnie branza, ze tak nie jest)

 

Pozdrawiam i zycze duuuzo ciepliwosci ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co uogólniać. W przygody z Sony oczywiście wierzę i współczuję.

Mnie jednak się to pierwszy raz od czasów komuny zdażyło bym został w ten sposób olany.

Różnie bywało z wszelakim sprzętem. Czasem się psuł, szedł na gwarancje itd. Ale nigdy żadna korporacja nie potraktowała mnie jako klienta w taki sposób jak to zrobił Samsung.

 

Jest zwykle chyba taka prawidłowość, że im mniejsza firma tym lepiej dba o klienta. Choć wyjątkiem tu napewno jest Apple. Obsługa klienta przez Apple w porównaniu do Samsunga to jakby przyrównać raj do piekła. Dopóki tak będzie to Samsung jako bezpośrednia konkurencja Apple nie ma nawet startu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w Twoim wypadku nie można było skorzystać z oddania sprzętu

- 14 dni na to jest = jeśli się kupuje przez internet

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mój Lankasterze... Ryka... Ryki już nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można było. Ja jednak zdecydowałem się żądać wymiany na nowy odbiornik. Podoba mi się ten TV po prostu.

 

Po za tym na stronie sklepu znajduje się klauzula niedozwolona, że oddać można jedynie sprzęt nieużywany. Nie ma jej w regulaminie ale jest na stronie z formularzem zwrotu:

 

"Jeśli zmienisz zdanie lub nie będziesz w pełni zadowolony ze swoich zakupów, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od otrzymania towaru."

 

Wprowadziło mnie to w błąd. Jednak mimo wszystko zależy mi na wymianie na nowy sprawny telewizor, więc tej możliwości i tak nie brałem pod uwagę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to o ta klauzulę niedozwoloną

to możesz ich prześcigać prostym listem do UOKiK

 

urzędnicy chcą się wykazać żeby na premie zarobić :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mój Lankasterze... Ryka... Ryki już nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kuchenka mikrofalowa Samsunga padła 2-3 miesiące po zakończeniu gwarancji. Naprawa- koszt w serwisie wyliczyli na ponad połowę nowej. Używam już prawie czwarty rok sprzętu innej firmy, bez jakichkolwiek usterek. Miałem też kiedyś telefon Samsunga i nie chcę już nigdy żadnego od nich. Było to w czasie telefonów klawiaturowych, a oprogramowanie było tak zrobione, że nie wiem, czy pisał je totalny debil, czy złośliwiec. W odtwarzaczu muzyki nie dało się przesłuchać pełnego albumu danego wykonawcy, jeśli miało się ich kilka, bo soft wrzucał piosenki wykonawcy do jednego wora, ustawiajac je na różne sposoby, lecz nigdy jako album we właściwej kolejności. Teraz Samsunga omijam z daleka.

 

Acha, jeszcze kiedyś żonę namówiono na zakup aparatu fotograficznego tej firmy- zdjęcia robił ok, ale baterie wpierdzielał, aż się ścianki zapadały- na świeżych alkalicznych, w trybie mieszanym, dwadzieścia kilka zdjęć i koniec. Te same baterie, wyciągnięte z feralnego Szajsunga (po wyłączeniu się), pozwalały w moim starszym aparacie Fuji wykonać jeszcze 20-30 zdjęć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja daję jednak szansę produktowi. Tylko temu produktowi. Uważam, że koncept jest świetny.

 

Firma ma u mnie 0/10 jeżeli chodzi o podejście do klienta.

 

Jednak produkt jest bezkonkurencyjny zakładając, że będzie wymieniony i będzie działał.

Nie ma innego TV, który udaje obraz gdy jest nieużywany i podobno pobiera wtedy prądu tylko ok. 40W.

Efekt jest niesamowity. Zdążyłem go poznać. Telewizor działał 15-30 minut po wyłączeniu na minimum 30 minut. :D

Zupełnie zmienia się odbiór pomieszczenia.

Gdyby konkurencja zrobiła taki telewizor wybrałbym konkurencję.

Nawet tegoroczne modele Samsunga nie dają takiej możliwości. Jakieś przeźroczystości itp. Brak trybu "Sztuka" itd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samsung ostatnio bardzo mocno leci sobie w kolkitv.

Tv z serii h6400 tysiace przypadkow zkurzem na matrycy, potem seria KS i padajace podswietlenia led i odklejajacenie sie obudowy. Za kazdym razem Samsung czy sieciowki ME, MM itp maja cie gleboko w powazaniu.

 

Juz unikam tej firmy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na YT jest film dokumentalny o tym jak traktowani sa pracownicy w fabrykach Samsunga.

Ogladajac ten film nie moglem uwierzyc w to, ze takie sprawy dzieja sie na swiecie w XXI wieku i kazdy ma to w dupie i nikt z tym nic nie robi.

Za takie cos powinni miec zakaz sprzedazy swoich wyrobow w cywilizowanych krajach. Bez wzgledu na ich jakosc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh niestety w dzisiejszych czasach te olewanie przez duze firmy jest dosc popularne, Sony zdaje sie wiedzie prym w tej kategorii.

Polityka dosc prosta...kupiles to sie ciesz....padlo to kup nowe, albo pocaluj nas w d...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zastrzegam sobie prawo zmiany pogladow bez podania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat przez ostatnie kilka lat miał telewizory samsung.. Przed ostatni, jeden z pierwszych 4k hu7500 jak dobrze pamiętam miał wadę, oddali kasę. Ostatnio flagowy js9500, kilka stref padło.. TV miał prawie dwa lata, najpierw naprawili, lecz pewna wada wyszła po czasie, linia przez środek.. Próbowali naprawić ale wyniknely jakieś problemy więc oddali kasę, było trochę przedłużania czasu,zwiedzenia itd.. Ale wszystko zakończyło się ok, czyli zwrot gotówki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęściarz (albo marketing szeptany). Proszę sobie poczytać mój wątek na oficjalnym forum samsung. Dużo przybyło. Lektura pasjonująca, zapewniam. Link w pierwszym poście.

 

Ja nie chcę zwrotu gotówki. Daję szansę temu TV (nowemu egzemplarzowi oczywiście) i ogarnięciu się pracownikom Samsung.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi ja jestem anty samsung, żaden marketing, zresztą nie było tak prosto jak to opisałem. Cała sprawa trwała 4 miesiące od zabrania tv z domu i jeszcze wyszły jakieś kwiatki że niby telewizor niepolskiej dystrybucji kupiony w sieci Saturn .. Była kupa nerwów, zwlekanie itd tylko finalnie kasę oddali na całe szczęście,bo zwrot był ponad 18 tys.. Obecnie brat ma Oleda, obraz lepszy i jeszcze sporo kasy zostało tak poza tematem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 miesiące powiadasz?

Zabawne w istocie.

Sprawdź cenę the frame. Sugerujesz, że zostawię to tak jak jest i będę się za 4 miesiące cieszył, ze na szczęście oddali kasę?

Świetnie.

 

Uwierz mi. Tak nie będzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne te nowe hijendowe tviki sa super... ja mam jeden nowy taki tam zwykly LG cos kolo 50" i jeden sharp 52" full hd 100Hz kupiony w 2008 co byl wypas na tamte czasy i chodzi do dzis jak burza :)

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zastrzegam sobie prawo zmiany pogladow bez podania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

4 miesiące powiadasz?

 

Zastanawiam się jak się potoczyła twoja reklamacja TV w PL ?

Mailem też wadliwy tv i po około 14 miesiącach zaczęły pojawiać się dziwne białe plamy w dolnej części tv,po około 3 tygodniach o złożenia reklamacji do Samsunga dostałem nowy tv i miałem 3 rożne modele do wyboru.

Sadze ze to nie jest wina samej firmy Samsung lecz ich przedstawicieli.....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potoczyła się tak:

 

Po miesiącu czekania (bez dwóch dni) raczyli dostarczyć nowy telewizor, który chociaż działał to jednak miał wadliwą matrycę. Widoczne były przekolorowania. Lewa część ekranu szła w czerwień a prawa w żółć.

Stwierdziłem, że skoro telewizor jednak działa to już nie będę wymieniał na nowy tylko w ramach gwarancji wymienię sam ekran.

I znów czekałem.

Tym razem grubo ponad miesiąc aż łaskawie Samsung dostarczył nową matrycę do mojego miasta. Zaletą było tu jedynie to, że tv mogłem przez ten czas używać.

 

Serwisanci przyjechali. Wymienili matrycę w domu.

I teraz jest w miarę dobrze nie licząc tego, że

 

- czasem pojawia się color banding (może na poprzednich ekranach też był, ale inne wady sprawiły, że nie zwróciłem uwagi)

- czasem tv "ćwierka" gdy wrócę do domu, a wcześniej zostawiłem go włączonego w trybie sztuka i automatycznie się włączy reagując na ruch. Takie ćwierkanie jak czasem robią ładowarki do akumulatorków. Wystarczy jasność dać w górę i z powrotem w dół by przestał ćwierkać. Samo ćwierkanie pojawia się losowo. Raz jest, raz nie ma.

- światło z matrycy wychodzi trzema szparami na dolnej ramce i świeci w ścianę. Znów czekam parę tygodni już na pana serwisanta by to sprawdził. Wcześniej napewno tak nie było. Tymczasowo po prostu zakleiłem te szpary czarną taśmą.

 

Podsumowując przez mój dom przewinęły się 2 telewizory The Frame i 3 ekrany.

Jestem zadowolonym klientem firmy Samsung. Na tyle zadowolonym, że nie kupię już od nich choćby czajnika. ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam, czy jakby jeszcze raz Tobie takie coś przytrafiło, to nie lepiej jednak odesłać w ciągu 14 dni-oczywiście będąc stratny na wysyłce, która chyba w przypadku TV byłaby spora. ALE nie czekasz, nie szarpiesz się, itd.

Mi po tygodniu padł głośnik przenośny-jak zacząłem czytać warunki gwarancji, terminy, po prostu poświęciłem 30 złotych i odesłałem. Jak kasa wróciła na konto to zamówiłem taki sam model po raz drugi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie słowackie bardziej. :D

 

Widzę tu dwa problemy:

1. Fabryka na Słowacji ma problem z kontrolą jakości.

Ten problem może być skutkiem innych problemów. Np. zbyt wyśrubowanych norm w ilości produkowanego sprzętu na dobę.

Swoją drogą ciekawe do ilu krajów wysyła telewizory ta fabryka. Czy np. telewizor zakupiony w Niemczech czy Anglii również jest made in Slovakia?

 

2. Nasz lokalny Samsung Polska to jakaś korporacyjna zgraja. Ważny jest dla nich jedynie wynik sprzedaży a wszystko inne mają w d.. Tylko, że takie podejście jest bardzo złudne i bardzo krótkowzroczne. Coraz więcej niezadowolonych klientów i choćby skały srały wyniki sprzedaży zaczną spadać. Ciekawe jak jest w innych krajach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie słowackie bardziej. :D

 

Widzę tu dwa problemy:

1. Fabryka na Słowacji ma problem z kontrolą jakości.

Ten problem może być skutkiem innych problemów. Np. zbyt wyśrubowanych norm w ilości produkowanego sprzętu na dobę.

Swoją drogą ciekawe do ilu krajów wysyła telewizory ta fabryka. Czy np. telewizor zakupiony w Niemczech czy Anglii również jest made in Slovakia?

 

Mój jest wyprodukowane na Węgrzech,wracając do tematu kiedy serwisant dzwonił do mnie powiedział ze może mi wymienić matryce a ja pytam jaka jest cena matrycy

on 200 £ nowa matryca + 300 £ wymiana

ja to dziękuje za tyle to ja kupie następny TV

i po paru dniach skontaktował się ze mną Samsung a po tygodniu miałem nowe TV

Gdy serwisant odbierał tv powiedział ze matryce są zbyt delikatne a kurierzy rzucają telewizorami jak by tam było coś niezniszczalnego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefonów Samsunga mam z pół szuflady, bo wciąż oferowali gratis nowe. No i nie wiem, co z tym zrobić.

 

Dawno, daaaawno temu kupiłem dvd Samsung. Modelu nie pomnę, kosztował około 100€.

 

Działał świetnie (specjalnych wymagań nie mam, bo to i czasu brak, a i najlepsze filmy już obejrzane).

Jakoś tuż przed końcem gwarancji - kicha.

 

Se myśle - zobaczymy. Znalazłem w pudle rachunek ze sklepu. Idę, reklamuję, papierek miłej pani wręczam wraz z urządzeniem.

A baba - sprytnym kopem do ogromnego kosza, gdzie i diwidi były, i lokówki, a i telewizorów moc.

Kopa, a mnie pisemko, że sobie mogę ze sklepu wziąć wszystko na taką a taką kwotę.

 

Wziąłem coś tam. Rzodkiewki, serek i kilka płyt.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.