Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner do Pure Acoustics Nova 6

Bartłomiej_70595

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem tu nowy i zielony jeśli chodzi i audi no może odrobinę ogarniam jako tako. Udało mu się nabyć zestaw głośników 5.0 Pure acoustic nova 6 (800zl) nowe że sklepu gwarancja, poszukuje teraz amplitunera zastanawiam się nad DENON AVR-X540BT który mogę zakupić za cenę 1100zl oraz DENON AVR-X520BT 1000zl. Co myślicie wybrać z tych dwóch i ewentualnie co byście polecili może być trochę droższy sprzed ale też bez przesady zaczynam zabawę z audi i uważam że nie potrzeba mi sprzętu za grube tysiące bo specem nie jestem ale nie lubię też kiepskiego dźwięku. Sprzęt będzie służył do konsoli od czasu do czasu filmy no i niestety do muzyki niestety bo zdaje sobie sprawę że jak kino to nie muzyka ale cóż nabyłem ten zestaw 5.0 i szkoda żeby połowa leżała i się marnowala skoro trochę też gram nav konsoli i jakieś filmy od czasu do czasu oglądam. Chyba że udało by mi się sprzedać centralny i dwa tylne głośniki kokosow bym nie chciał za nie jak coś ktoś tego. Wracając do tematu co byście doradzili do tych głośników??

https://www.audiostereo.pl/topic/138736-amplituner-do-pure-acoustics-nova-6/

Oba wymienione będą współpracować bez problemu, możesz też dać szansę Yamaha RX-V383 https://www.tophifi.pl/kino-domowe/amplitunery-av/yamaha-musiccast-rx-v383.html, który gra trochę dynamiczniej bardziej nakreślając górę i dół pasma.

Jeśli potrzebowałbyś funkcji sieciowych (MusicCast czyli radio internetowe, Spotify, Tidal, muzyka z serwera plików) to trzeba już patrzeć na wyższą półkę cenową i model Yamaha RX-V483 https://www.tophifi.pl/kino-domowe/amplitunery-av/yamaha-musiccast-rx-v483-czarny.html

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl