Skocz do zawartości
IGNORED

Problemy z RN803D


ghostek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem po zakupie tego amplitunera stereo i mam pewien problem z połączeniem amplituner -> aplikacja musiccast na androidzie.

Mam ustawione połączenie wifi na ampli bezproblemowo się łączy. Jest widoczny na liście klientów oraz otrzymał adres IP. Udało mi się go również zaktualizować do najnowszej wersji jak również odtwarzane są pliki audio z serwera NAS. Jednak po połączeniu z aplikacją na androidzie po pewnym czasie link jest usuwany. W menu Network-Information-MC NET jest status Ready. Aplikacja na androidzie nie widzi amplitunera i wymaga ponownej konfiguracji. Jednak wymuszenie linkowania nie pomaga. Aplikacja Musiccast zwraca error 20305. Pomaga zresetowanie amplitunera do ustawień fabrycznych. Jednak po kolejnym dniu jest to samo. Wyłączyłem również opcje usypiania sieci w amplitunerze ale to też nie pomaga. Tylko reset do ustawień fabrycznych. Co jeszcze mogę spróbować czy wymieniać na inny egzemplarz?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mój nos problem jest po stronie telefonu, nie urządzenia. mam ten amplituner, jeżeli coś odp... to telefon. moze wyczysz dane z pamieci podrecznej aplikacji w telefonie /powinno byc w ustawieniach aplikacji/, ewentualnie tel na infolinie yamahy /worldwide ?/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie też, wina prędzej po stronie telefonu, musiccast działa naprawdę dobrze i rzadko się spotyka problemy z nim.

 

A może przez aktualizację wyskakuje błąd ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Dane w aplikacji usunięte jak również aplikacja odinstalowana i zainstalowana na nowo. Jak traci się połączenie i w menu Yamahay (MC Link) jest ready to nie da rady podłączyć. Próbowałem sparować przy pomocy tableta gdzie aplikacja była instalowana pierwszy raz, również ten sam błąd. Ciekawostka, jeżeli wyczyszczę tylko ustawienia sieciowe i MC Link ma wartość "---" to nie sparuje. Ale jeżeli zrobię pełen reset ustawień i MC Link również ma wartość "---" to aplikacja od razu łączy z ampli, tyle że na następny dzień znowu to samo :/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

 

Tylko wifi, kabla na razie nie mam możliwości doprowadzić. Co do routera to muszę to sprawdzić i pewnie zresetować do ustawień fabrycznych :/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj z routerem. Na 99% wina po jego stronie.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po całym dniu walki z routerem bez zmian. Router wyczyszczony, wgrane nowe oprogramowanie.Jedyna poprawa jest taka, że nie muszę resetować Amplitunera by załapał połączenie po utracie. Jednak po połączeniu działa kilka godzin a jak jest wyłączony to po jakimś czasie już połączenia nie odzyska. Trzeba na nowo łączyć z aplikacją. Jeszcze sprawdzę kabel i chyba pozostaje mi się skontaktować z jakimś supportem albo wymienić na inny egzemplarz :/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedną prośbę. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy pod ip urządzenia wyświetla mu się strona yamahy. Dla przykładu mój amplituner dostał ip 192.168.0.10 i jak wchodzę pod adres przy użyciu chrome to dostaje timeout. Jednak gdy włączę na ampltunerze połączenie wifi direct i połączę się z siecią utworzoną przez R-N803 to yamaha ma adres ip 192.168.183.1 i wchodząc pod ten adres widzę stronę konfiguracyjną. Myślę że coś jest nie tak z oprogramowaniem 1.12 dla tego modelu że nie odpala strony konfiguracyjnej po pobraniu adresu z sieci innej niż 192.168.183.*

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu po wpisaniu IP przechodzimy na stronę konfiguracyjną. IP wpisuję to samo co w informacjach w aplikacji MusicCast

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki firmware masz w swoim modelu?

Wychodzi na to że albo coś z moim egzemplarzem albo coś nie tak z tym fw. Probowałem znaleźć starszą wersje ale yamaha chyba udostępnia tylko ostatnią. Jeszcze przetestuje jak zachowa się ampli gdy router przestawie na to by dawał IP z zakresu 192.168.1.*.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam firmware - 1.12

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic urządzenie idzie na zwrot. Na połączeniu kablowym strona ustawień jest. Na wifi nie mogę się połączyć. Musiccast działa na kablu tak że po połączeniu działa do momentu wyłączenia aplikacji. Potem twierdzi że urządzenia nie ma w sieci mimo że ono jest, odtwarza pliki z serwera nas i radia internetowego. Ma to samo IP. Jedna dziwna rzecz, że po połączeniu z aplikacją na stronie ustawień pokazuje się sieć Extend(1) i od tego momentu przestaje działać. Muszę znowu przestawić na wired, dać connect, wyczyścić aplikację i próbować połączyć się jeszcze raz. Po tygodniu walki poddaje się :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 lata później...

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, anubis76x napisał:

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Raczej odpowiedzi od ghostek już nie uzyskasz .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

A uzyska ? To nie była wina routera, tylko firmware. Po aktualizacji na wyższą wersję firmware problemy z wifi zniknęły i od tej pory jest  już wszystko ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.