Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo TX-8270 + Samsung 49mu7002 + UPC Horizon


Slavko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z przesyłaniem dźwięku z dekodera UPC Horizon oraz telewizora Samsung 49mu7002 do mojego amplitunera Onkyo TX-8270. Mianowicie dźwięku nie mam żadnego.

 

Do TV mam podłączony amplituner za pomocą HDMI (ARC mam w TV i amplitunerze). Do tego samego telewizora też za pomocą HDMI mam podłączony dekoder. Jednak nie mam żadnego dźwięku ani z kablówki ani z wbudowanych aplikacji TV jak Netflix czy Youtube. Samsung natomiast widzi amplituner jednak nie pozwala przesyłać dźwięku. W menu TV mogę zmienić wyjście dźwięku - tylko że działa jedynie telewizyjne, przy wyborze odbiornik HDMI - cisza.

 

Na pewno jednym z rozwiązań jest podłączenie złącza optycznego (które stosowałem w poprzednim modelu TX-8150) ale miałem nadzieję, że za pomocą kabli HDMI będę mógł przesyłać dźwięk bez jego użycia.

 

Czy da się jakoś rozwiązać tą sytuację?

 

Moje głośniki to Magnat Quantum 673.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że oba wejścia OPTICAL w amplitunerze trzeba będzie wykorzystać - jedno

do dekodera UPC, a drugie do TV. Kabel kosztuje grosze i daje łatwe przełączanie źródeł.

Mam chyba uzasadnione obawy, że Magnaty w tym problemie palców nie moczyły ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ring radiator rules

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie zauważyłeś ale napisałem rozwiązanie z kablem optycznym.

 

Według Onkyo (instrukcja) można wszystkie sprzęty podłączyć za pomocą HDMI - tylko nie wiem dlaczego TV widzi że źródło dźwięku idzie przez HDMI ale go nie słychać.

 

Czy może być to wina kabla HDMI że nie obsługuje ARC?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że opisałeś, ale przez problemy z drutami, standardami i konfiguracją uważam toslink

za rozwiązanie łatwiejsze.

Poza tym bywa, że dekodery UPC mają dezaktywowane wyjścia, co też przerabiałem :-(((

Oby Ci się to nie przydarzyło ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ring radiator rules

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy dezaktywowane? Nawet jeżeli tak jest w dekoderze to nie wyjaśnia problemu z przesyłaniem bezpośrednio dźwięku z HDMI Samsunga do Onkyo - Netflix, Youtube oraz Spotify są aplikacjami na systemie Tizen Samsunga a i tak nic nie słychać :/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy dezaktywowane? Nawet jeżeli tak jest w dekoderze to nie wyjaśnia problemu z przesyłaniem bezpośrednio dźwięku z HDMI Samsunga do Onkyo - Netflix, Youtube oraz Spotify są aplikacjami na systemie Tizen Samsunga a i tak nic nie słychać :/

A masz włączone złącze HDMI w menu ONKYO? Poz.5 Hardware, następnie 1.HDMI i potem HDMI CEC - ON

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz włączone złącze HDMI w menu ONKYO? Poz.5 Hardware, następnie 1.HDMI i potem HDMI CEC - ON

 

Tak, wszystko włączone.

 

Ale problem rozwiązałem - kupiłem nowy kabel ale już nie no-name i pyknęło. Oczywiście nie od razu bo Samsung nie ogarniał że podłączyłem coś innego ale po kilku restartach wszystko mi działa - i kablówka z Horizona oraz Netflix, Youtube, Spotify z Samsunga. Jestem szczęśliwy :)

 

Temat można zamknąć (z sukcesem)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.