Jump to content
IGNORED

Zmiana z Pioneer A-30 na SX-N30AE

Amator33

Recommended Posts

Witam, od dłuższego czasu korzystam z wzmacniacza Pioneer A-30 grającego z kolumnami Pylon Audio Monitor i już na starcie mogę powiedzieć, że dźwięk jaki prezentuje ten zestaw spełnia moje oczekiwania w 100%, brakuje mi jednak funkcji sieciowych, bo bardzo często korzystam na telefonie czy laptopie z aplikacji Spotify w związku z czym narodził się pomysł wymiany na SX-N30AE i tutaj moje pytanie... czy zmiana jakości prezentowanego dźwięku będzie odczuwalna na plus, lub minus? Jestem laikiem jeśli chodzi o kwestie techniczne dlatego chętnie posłucham każdej opinii i jeśli uważacie, że dźwięk w połączeniu z tymi kolumnami byłby gorszy to z góry odrzucę tę propozycję. Pozdrawiam

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zmiana na SX-N30AE wpłynie minimalnie na brzmienie. Jeśli satysfakcjonuje Cię brzmienie obecnego zestawu, amplituner SX-N30AE także będzie Ci odpowiadał. Zresztą zapraszam na odsłuchy.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Guest

(Konto usunięte)

Trochę bez sensu wymieniać wzmacniacz jak jesteś zadowolony z tego co masz. Moim zdaniem za te 2 tys(tyle kosztuje ten wzmacniacz o którym piszesz) możesz sobie kupić np.Chromecasta Audio i jakiś fajny dac do tego. Wymiana wzmacniacza to raczej krok w bok, druga opcja posunie cię krok do przodu. pozdrawiam