Skocz do zawartości
IGNORED

Polska prasa o audio 2018

rooster85

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że to dobry wątek na tego typu temat. Otóż... Chętnie bym coś poczytał! Stąd pytanie: które polskie czasopismo traktujące o sprzęcie audio polecacie? Które najbardziej profesjonalnie podchodzi do recenzji sprzętu? Jestem początkujący w temacie hi-fi, dlatego sam raczej nie będę w stanie ocenić, które jest najlepsze.

I jeszcze dorzucę jedno pytanko tym razem o historii: z tego co wygooglałem wynika, że najdłużej na rynku utrzymują się magazyny: Audio", "Audio Video" i "HiFi i muzyka". Czy któreś z tych czasopism zdobyło kiedykolwiek jakąś znaczną przewagę jakościową nad innymi? Czy któreś można określić jako najbardziej "legendarne" na polskim rynku?

https://www.audiostereo.pl/topic/139361-polska-prasa-o-audio-2018/

Legendarny - cokolwiek to znaczy - to był "Magazyn hi-fi" wydawany jakiś czas w Gdyni. Pierwsze polskie pismo branżowe, na wysokim poziomie merytorycznym i kiepskim edytorskim.

bolą mnie nogi, izba pusta

w piecu Lewiatan tak się pluska

Ten ostatni publikowany jest w necie jako hifi.pl

Niedawno doszedł też hifichoice.pl

Pismo Audio ma najbardziej rozbudowane testy włącznie z wykresami z laboratorium.

( najczęściej do pomiarów wzmacniaczy , zestawów głośnikowych )

Sprawdzają, czy producent podaje wiarygodne dane w specyfikacji.

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Dla mnie też AUDIO, ale ostatnio AudioVideo też podchodziło profesjonalnie - z pomiarami.

Jakbyś władał, to polecam też Stereophile.com tu przykład:

https://www.stereophile.com/content/harbeth-monitor-302-40th-anniversary-edition-loudspeaker

a na dole strony jest wybór czego ew. szukasz...

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski