Skocz do zawartości
IGNORED

Mały samochód miasto/trasa - czas umierać


Mrok

Rekomendowane odpowiedzi

A kto czeka do 30tys.? wszyscy wiedzą że to głupota. Pierwszy olej zmieniałem po 15tys, (zalecane 30tys Citroen C5 ) zresztą w nowym  VW UP! (zalecane 15tys) już po 10tys i zmiana. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, stench napisał:

Mój FF2FL kombi 2.0 tdci 136 km na autostradzie  przelotowa 140-150 pali 5,5.

Jak zejdę w okolice 120 to 5,3.

Nierealne.  Przy tych prędkościach spalanie zależy głównie od oporu aerodynamicznego.  Zwiększenie prędkości o 20 km/h w tym zakresie to wzrost zużycia paliwa o 1-1,5 l/100 km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba pamiętać o jakości paliwa.

Z Wejherowa do Oberhausen Citroen C5, (tuning w VTech) Polska, wyprzedzanie Tirów / DE Autoban A2, na ograniczeniach 120km/h, reszta 160-180 chwilami Max

muszę do-tankować po drodze do Niemiec, ale z powrotem i to samo ( ) + dociążenie bagażnika i wystarczy jeden zbiornik.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marivs napisał:

Masz z górki ?

hehe, to fakt, jest taki fragment. Gdzieś miedzy DDR a RFN (pamiętać o pomiarze prędkości, 3 sztuki, każdy patrzy na swój pas i nie błyskają)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Bogusław_59825 napisał:

160-180

To już zużycie paliwa dwucyfrowe. 

Godzinę temu, Zbig napisał:

Przy tych prędkościach spalanie zależy głównie od oporu aerodynamicznego...

...który rośnie do kwadratu prędkości. Praw fizyki nie oszukasz. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
1 godzinę temu, Zbig napisał:

Nierealne.  Przy tych prędkościach spalanie zależy głównie od oporu aerodynamicznego.  Zwiększenie prędkości o 20 km/h w tym zakresie to wzrost zużycia paliwa o 1-1,5 l/100 km

Tyle mi pokazuje komputer.

Idąc Twoim tropem to zejście do 90 powinno zaowocować 4-4,5 czego nigdy mi komputer nie pokazywał .

Piszę o średniej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bogusław_59825 napisał:

ale z powrotem i to samo ( ) + dociążenie bagażnika

Co wozisz? Orzeszki z Aldika? Proszki do prania? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy Ford, ktorym jechalem...

 W Niemczech jest takie powiedzenie „mit einem Ford fährt man fort, und mit einem Zug zurück“

Czyli Fordem wyjezdzasz a pociagiem wracasz

 

Moze sie czasy i jakosc zmienila, ale tak kiedys bylo

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, szymon1977 napisał:

To już zużycie paliwa dwucyfrowe. 

Chwilami na pewno.  Przy mniejszych prędkościach (do ~120-130) chiptuning pomaga, 

Ale pełny zbiornik (chyba 70L) bez problemu starcza na drogę powrotną, a to 1000 km

dało by i wiecej, ale ..... te nasze zawalone drogi, ehh...

2 godziny temu, il Dottore napisał:

Co wozisz? Orzeszki z Aldika? Proszki do prania? ?

Rodzina tak szczelnie wypełni bagażnik, że gdyby nie hydro, to samo-poziom w lampach już by nie pomógł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto czeka do 30tys.? wszyscy wiedzą że to głupota.

Nie wszyscy. Sa pozadne Auta (i to dobrze podkrecone), ktore przezyja te 30tys.

 

Inni twierdza ze to glupota wymieniac co 10-15tys.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, xajas napisał:

 

Moze sie czasy i jakosc zmienila, ale tak kiedys bylo

Za głębokiej komuny ojciec miał Wartburga czyli Zemstę Honeckera. I ten Wartburg odpalał głównie na pych. Kiedyś stary na parkingu każe mi pchać, a obok stanął klient na niemieckich blachach nowiutką Sierrą. I jak zobaczył, że pcham to podbiegł i mi pomógł. Honecker odpalił, ja klientowi dziękuję za pomoc, a on, że nie ma sprawy, każdemu może się zdarzyć. Ja pokazuję na błyszczącą Ścierę i mówię "noooo, nie w takim samochodzie". A klient: "panieeee... takie samo gówno!". ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, stench napisał:

Idąc Twoim tropem to zejście do 90 powinno zaowocować 4-4,5 czego nigdy mi komputer nie pokazywał .

Piszę o średniej.

Jeśli piszesz o średniej to niebardzo. Załóżmy że przejechałeś 1000km w 10h, co daje średnią prędkość 100km/h.

Opcja 1. Jechałeś cały czas równo 100km/h, co dało bardzo niskie zużycie paliwa 5l/100km.

Opcja 2. 

Pierwsze 900km przejechałeś w 9,5h, co daje średnią orędkość 95km/h. Ostatnie 100km przejechałeś w 0,5h co daje średnią prędkość 200km/h. Nie wiem ile zaoszczędzisz jadąc 900km o 5km/h wolniej, ale z pewnością mniej, niż przepalisz pędząc 200km/h na ostatnich 100km.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, xajas napisał:

Sa pozadne Auta (i to dobrze podkrecone), ktore przezyja te 30tys

Podkręconym autem 30 tys na oleju-powodzenia.Raz czy dwa się uda ale to oszczędzanie na czym przepraszam?I o jakim oleju mówimy?Ja stosuję Motul Specyfic /tani nie jest/ i zlewam go co 10 tys.

Współczesny silnik stawia wysokie wymagania dla oleju-turbosprężarka,hydraulika zaworowa z obsługą napinaczy,DPF a dodatkowo EGR dba o permamentne zasyfianie tegoż oleju.Tak,oliwka ma ciężkie życie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Podkręconym autem 30 tys na oleju-powodzenia.Raz czy dwa się uda ale to oszczędzanie na czym przepraszam?I o jakim oleju mówimy?

Uda sie :-) moje auta rodem z Zuffenhausem jakos to znosza, a olej jest pasowny syntetyczny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, boomaga napisał:

No ford przecież, nie? ?

Ford gufno wort. ?

Ale muszę powiedzieć, że jestem zachwycony zwartością, solidnością, wyciszeniem i ogólnym dopracowaniem Fiesty ST-Line. Dzisiaj się pobawiłem Android Auto i systemem rozpoznawania głosu. Auto gada po polsku i rozumie potoczny polski. Mówisz: "napiłbym się kawy" i natychmiast dostajesz info gdzie w pobliżu kupisz kawę. Takie tam pierdoły, ale usługi sieciowe wynoszą samochód na zupełnie inny poziom użyteczności Łatwość podłączenia i  konfiguracji jest nieprawdopodobna. Nie ma sensu płacić na navi, bo integracja z  Google Maps jest fenomenalna. Wszystko łatwiutkie, dostosowane do przysłowiowego 12-letniego Murzyna-analfabety.

MMUX Mercedesa jest oczywiście dużo ładniejszy i ekrany mają wyższą rozdzielczość, inny świat. Ford nie oferuje też Augmented Reality czyli nakładania informacji z nawigacji na obraz z kamery no ale i tak Sync 3 to w tej chwili rynkowa czołówka systemów inforozrywki. Responsywność jak w smartfonie. Extra! W służbowych Kugach w robocie mamy Sync 2 i to jest siermięga w porównaniu. Wielka zmiana na lepsze.

Za wyjątkiem nowego Puga 208 próbowaliśmy z synem wszystkie auta segmentu B i nasza wspólna opinia była taka, że jak dać zarobić - to tylko Fordowi. Bez dwóch zdań Fiesta jest królową segmentu. Oczywiście z naszego subiektywnego punktu widzenia (auto dla max 2 osób), bo gdyby rozpatrywać możliwości transportowe to nowe Polo wewnątrz ma wymiary większe niż Golf 4. Ale nam nie zależało, by auto segmentu B udawało kompakt. Priorytety mieliśmy zupełnie inne. Dlatego wybór zawsze będzie subiektywny.    ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, il Dottore napisał:

Ford gufno wort. ?

Ale muszę powiedzieć, że jestem zachwycony zwartością, solidnością, wyciszeniem i ogólnym dopracowaniem Fiesty ST-Line...

Super! Ja jednak czekam aż znajdziecie jakąś poważną wpadkę :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Super! Ja jednak czekam aż znajdziecie jakąś poważną wpadkę ?

Kurka - nie ma nic! Nawet start-stop można zdezaktywować raz na zawsze z menu. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz cały czas o wodotryskach, a jak sprawuje się ten 3-cylindrowy silniczek?Ma niezłe opinie,jak trzeba jest oszczędny ,ale i potrafi wciągnąć jak się go pociśnie.

Start-stop wyłącz od razu-na amen.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez endriu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

I po tysiącu wymień pierwszy okej a potem 10-15 tys.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2019 o 12:55, stench napisał:

Tyle mi pokazuje komputer.

Idąc Twoim tropem to zejście do 90 powinno zaowocować 4-4,5 czego nigdy mi komputer nie pokazywał .

Piszę o średniej.

Hmm.  Przy płynnej jeździe po trasie krajówkami z prędkością do 90 km/h to mi tyle wychodzi w ważącej 1465 kg hybrydzie, więc od kompaktowego diesla CR oczekiwałbym podobnego wyniku...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, endriu napisał:

Piszesz cały czas o wodotryskach, a jak sprawuje się ten 3-cylindrowy silniczek?Ma niezłe opinie,jak trzeba jest oszczędny ,ale i potrafi wciągnąć jak się go pociśnie.

Start-stop wyłącz od razu-na amen.

Wyłączyłem oczywiście. ?

Niby Ford ma w Ecoboostach jakiś patent zabezpieczający turbinę przed przegraniem w razie nagłego wyłączenia silnika ale nie widzę powodu, by osobiście ten fakt potwierdzać. ?

O silniku na razie niewiele mogę powiedzieć. Jest dobrze wyciszony, to na pewno.  Mówią że 3cyl mają nieprzyjemny dźwięk. Nie potwierdzam w tym przypadku. Dźwięk jak dźwięk. Nie zachwyci ale i nie wkurzy. Choć na pewno nie jest to dźwięk szwajcarskiego zegarka, jak w 1,3 w Toyocie Urban Cruiser mojej córki. ? Tam to jest silniczek! Dzieło sztuki! Żeby go posłuchać trzeba podnieść maskę, bo jak się odpali to tylko obrotomierz pokazuje że silnik chodzi a nic nie słychać. We Fieście nie jest już tak dobrze. Ale dźwięk silnika na pewno nie drażni.

Przedtem wiele czytałem o Ecobooście i może dlatego podchodzę do niego bez uprzedzeń, bez najeżenia, traktuję go jak normalny silnik. O zużyciu paliwa nic nie powiem, bo to się ustabilizuje dopiero po 1000km. Od dealera do domu 42km wyszło 7,4l/100km, co prawda w gęstym ruchu. Tyle to synowi palił GP Sporting 1.4. Ale on miał 77KM.  Jak żona wróci z Polski to się z nią wybiorę Fiestą do takiej wioski outletowej. Mam tam ok 50km po lokalnych drogach i po autostradzie, to może będę wiedział coś więcej o spalaniu.

Silnik zadziwiająco zrywny jak na karton mleka. Ciągnie jak głupi,  bez zastanowienia. W moim Mercedesie turbodziura jest kolosalna w porównaniu. W sumie wolałbym 140KM lub chociaż 125KM ale w Irlandii do ST-line jest tylko 85KM bez turbo i 100KM turbo. Innych wersji nie ma. Polska szczęśliwa pod tym względem. 140KM w tym samochodziku to musi być niskie latanie a nie jazda. Ale i 100KM powinno wystarczyć do w miarę sprawnego poruszania się. 

O wielu samochodach się mówi, że masz wrażenie jakbyś prowadził kompakt (to o dużej limuzynie) albo odwrotnie: "auto poprzez swoje zawieszenie, komfort i wyciszenie sprawia wrażenie jakby prowadziło się większy samochód". Fiesta nic z tego nie ma. Owszem - jest super zawias, fajny układ kierowniczy, extra wyciszenie  - ale wciąż wiesz, że prowadzisz wózek malutki (chociaż bardzo zwarty, nie jakieś rozklekotane pudełko). I jest to bardzo przyjemne wrażenie.

Ale kto by się przejmował takimi drobiazgami jak silnik, zawias czy hamulce, jak samochód gada po polsku! ? Mówisz "jest mi zimno" i temperatura się podnosi. Mówisz: "napiłbym się kawy" i już nawigacja wyświetla Ci drogę do Starbunia! ? Żarty żartami, ale fajnie jest w obcym mieście bez stresu i bez odrywania rąk od kierownicy wydać komendę "znajdź parking" - to może naprawdę być pomocne.  Pierwszy raz widziałem coś takiego kilka lat temu w poprzednim Audi A6 - samochód miłym kobiecym głosem poinformował: "masz niski poziom paliwa. Czy pokazać drogę do najbliższej stacji benzynowej?". A teraz już i Ford gufno wort takie bajery oferuje. Tylko za voice command też trzeba dopłacić. Jest w pakiecie z pełnym Sync 3 i większym ekranem 8 cali i modemem na 8 czy 10 urządzeń naraz. 

Aha - nagłośnienie B&O 675W, 10 głośników - warto. Dźwięk precyzyjny, świetny bas (posłuchajcie na tym Depeche Mode - robi wrażenie!) gra bardzo głośno i bardzo czysto. Moim zdaniem beznamiętnie no ale ja jestem koleś od NOS-DAC z buforem lampowym i wzmaka w Czystej Klasie A. Więc dla mnie wszystko gra beznamiętnie, jeśli nie jest moim domowym systemem. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore
Wina Tuska

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, il Dottore napisał:

Ford gufno wort. ?

Takie powiedzenie było : Ford i Fiat gówno wart .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jeśli już samochód MUSI być zeroemisyjny to najlepiej z ogniwem wodorowym. Tankowanie trwa tyle ile nalanie benzyny do baku. A ładowanie auta elektrycznego to są w polskich realiach godziny. 

Jestem za wodorem! Tylko pozwólcie mi używać V8, bo prawdziwy samochód żywi się tylko benzyną wysokooktanową. ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UK przymrozki. Podgrzewanie przedniej szyby w Transicie - wspaniała rzecz. A co z podgrzewaniem lusterek? Ford zapomniał. Ah ten Ford...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, szymon1977 napisał:

W UK przymrozki. Podgrzewanie przedniej szyby w Transicie - wspaniała rzecz. A co z podgrzewaniem lusterek? Ford zapomniał. Ah ten Ford...

We Fieście lustereczka podgrzewane! ? Dziś rano minus 2C u mnie we wsi. Jak ja nienawidzę zimy! ? A w moim samochodzie fotele z dermy bez grzania tyłka. Zgroza! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, il Dottore napisał:

najlepiej z ogniwem wodorowym

A skąd weźmiesz wodór?  Bo jak z elektrolizy to sama reakcja pochłania prawie 50 kWh na uzyskanie kilograma wodoru na którym auto klasy średniej przejedzie 100 km.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Zbig napisał:

A skąd weźmiesz wodór?  Bo jak z elektrolizy to sama reakcja pochłania prawie 50 kWh na uzyskanie kilograma wodoru na którym auto klasy średniej przejedzie 100 km.

Bardzo przytomna uwaga! Ale są miejsca (np. centra miast) gdzie zeroemisyjne auta są koniecznością.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 33

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.