Skocz do zawartości
IGNORED

Dźwięk Dolby Atmos w serwisie Netflix


ŁukaszP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam wykupiony pakiet premium w serwisie Netflix, apka do oglądania zainstalowana w dekoderze Samsung od NC+. Kiedyś kiedy była zainstalowana stara wersja wystarczylo w wyszukiwarce wpisać atmos,hdr i poniżej wyskakiwała lista dostępnych filmów w wybranej wersji. Koło opisu filmu pokazywała się ścieżka ATMOS, teraz już po aktualizacji dźwięk max 5.1 nie ma info o atmosie. Zainstalowana apka na kompie, już wyszukuje taka ścieżkę dźwiękową,jednak po wybraniu filmu i wpięciu do ampli kompa pod hdmi od razu wyskakuje błąd żeby spróbować oglądać później. Amplituner to Yamaha rx a880. Ampli podłączony pod arc z tv , i do Ampli wchodzi wspomniany dekoder nc. Sam tv to stary LG la620s bez hdr 4k itd. pytanie czy w jakiś dziwny sposób aplikacja rozpoznaje urządzenie ? Chociaz ampli z ATMOS

Z góry dzięki za info

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze musisz mieć odtwarzacza, który działa z atmos w Netflix.

Następnie amplituner z atmos i zaistalowane do tego głośniki.

 

Inaczej to tylko plakietki.

 

Rozumiem, że avr masz i głośniki.

Ale z dekodery napewno nie będzie atmosa. Z komputera może być, w odpowiedniej konfiguracji.

244d5ddd30df8e1531f687e4ba75775e.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.