Jump to content
IGNORED

Philips to nie Philips


Guest Gość
 Share

Recommended Posts

Godzinę temu, HQ150 napisał:

Ale kto dzwonił? Sklep czy Philips?

Jak motywowali ten ich brak reakcji? 

Co dalej robisz w sprawie tego po raz kolejny zepsutego na gwarancji bubla?

Dzwonił serwis pośredniczący, że chcą telewizor przywieźć.

Moje nie wyrażenie zgodny na ponowną naprawę, sklep potraktował jako brak reakcji z mojej strony. Wynika z tego, że jedyną drogą w sprawie w oczach sklepu była moja zgoda na kolejną naprawę. Innego rozwiązania nie widzą.

Sklep zgłoszenie zamknął, dostali pismo od rzecznika ale nadal jest cisza, zero odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

No to do prawnika i niech im wysyła pismo przedprocesowe. Sprawę przecież masz wygraną to i koszty sądowe będą musieli ponieść. A jaka to będzie reklama dla sklepu i Philipsa.

Na początek chyba jednak przydała by Ci się ekspertyza biegłego sądowego, że TV ma ewidentne wady. 

Chyba, że masz pismo z serwisu lub sklepu potwierdzające występowanie wad.

Link to comment
Share on other sites

Nowe Oledy Philipsa w serii na 2019 rok, nie będą już na systemie Android :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 Prawdopodobnie Philips będzie chciał powoli przechodzić na swój własny system Saphi.  

EDIT:

Ciekawe jak to będzie z nową ofertą LCD, bo co prawda Philips w ofercie na USA zapowiadał nowe modele na Androidzie, tyle tylko że tam prawa do loga Philips ma Japońska firma Funai która tam produkuje te telewizory i są to całkowicie odmienne konstrukcje które chyba też Funai projektuje.

Edited by Krak_oN
Link to comment
Share on other sites

Czyli w USA TV PHILIPS to Japońska firma, a w Europie to Chińska ...

Gdzie masz info, że OLED-y Philipsa nie będą na ANDROID GOOGLE TV ?

Info jest całkowicie inne. Będą tańsze serie 754 z systemem SAPHI.

Opis tu:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pozwoli to bardzo obniżyć ceny OLED. Warto zauważyć, że linuxowy SAPHI jest b. dobrym OS-em.

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.01.2019 o 07:56, HQ150 napisał:

No to do prawnika i niech im wysyła pismo przedprocesowe. Sprawę przecież masz wygraną to i koszty sądowe będą musieli ponieść. A jaka to będzie reklama dla sklepu i Philipsa.

Na początek chyba jednak przydała by Ci się ekspertyza biegłego sądowego, że TV ma ewidentne wady. 

Chyba, że masz pismo z serwisu lub sklepu potwierdzające występowanie wad.

Tak się stanie na razie rzecznik wysłał im pismo do polubownego załatwienia sprawy tj. zwrotu moich pieniędzy w przeciwnym wypadku sprawa trafi na drogę sądową.

Jest coraz więcej przypadków nieszczelności tego tv, więc ewidentnie jest to wada.

Na FB Philipsa również można znaleźć ciekawe komentarze.

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by MartesPL
Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

Widzę MartesPL, że po raz kolejny, także i w Twoim przypadku Philips twierdzi, że plamy na ekranie to nie jest wada ich produktu.

Czyli to co pisali o swoim ,, zakurzonym'' modelu 6561 także w nowym modelu PUS8102 ma miejsce i nie jest to wada produktu, ale normalne zjawisko które nie podlega gwarancji.

Skandal.

http://www.hdtv.com.pl/forum/1511593-post46.html

Edited by HQ150
Link to comment
Share on other sites

W dniu 12.01.2019 o 11:28, HQ150 napisał:

Widzę MartesPL, że po raz kolejny, także i w Twoim przypadku Philips twierdzi, że plamy na ekranie to nie jest wada ich produktu.

Czyli to co pisali o swoim ,, zakurzonym'' modelu 6561 także w nowym modelu PUS8102 ma miejsce i nie jest to wada produktu, ale normalne zjawisko które nie podlega gwarancji.

Skandal.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dokładnie tak.

Przyszła odpowiedź sklepu na pismo rzecznika, niestety sprzedawca w dalszym ciągu unika odpowiedzialności przerzucając winę na ekspertyzę serwisu, że plamy na ekranie to nie jest wada własna produktu, tylko jest to użytkowanie telewizora w niewłaściwych warunkach.
Teraz nasuwa się pytanie jakie to są niewłaściwe warunki? Skoro telewizor użytkowany był w domu, gdzie przy zakupie widniała informacja o tym, że nie można go użytkować w warunkach domowych i wreszcie kto w moim domu dokonał pomiaru tych "niewłaściwych warunków"?
Ciekawe jest też to, że pierwszą reklamację z plamami nie uznają jako wady natomiast do drugiej reklamacji się przyznają a to z tego powodu, że zgłoszona była więcej niż jedna wada, dodatkowo kratownica etc.
To jest śmiechu warte, sklep zrzuca winę na serwis/producenta a Philips gra głupiego, że to nie jest wada telewizora.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

Wydaje mi się, że musieli by Ci wskazać które punkty instrukcji obsługi złamałeś, do których zaleceń się nie zastosowałeś, skoro odrzucają Twoje roszczenie reklamacyjne.

Nie ma chyba w instrukcji paragrafu mówiącego, że np. telewizorów Philips nie wolno użytkować w miastach gdzie przekroczona jest dopuszczalna ilość pyłów w powietrzu o x/procent, bo ich TV są na to nieodporne.

 

Jeśli jako kupujący w momencie zakupu tego TV nie miałeś wiedzy, że użytkowanie go w Polsce w warunkach domowych może być przyczyną jego zniszczenia, to sprzedawca niczym się tutaj nie zasłoni.

Powinien Ci to przekazać albo powinno to być w instrukcji obsługi.

 

 

 

Ja bym się z nimi nie cackał, tylko zaczął od ekspertyzy biegłego sądowego.

Edited by HQ150
Link to comment
Share on other sites

Pisał krakuś: " Nowe Oledy Philipsa w serii na 2019 rok, nie będą już na systemie Android "

krak on/mmpg4 - teraz czas na przeproszenie za kłamstwo. Czekamy.

Krakuś także nam napisał:  Japońska firma Funai która tam produkuje te telewizory i są to całkowicie odmienne konstrukcje"

To także nie jest prawda. Przeproś i za ten kit. Masz więc dwa razy przeprosić czytelników forum. Ciekawe czy to zrobi.

Edited by janunio
Link to comment
Share on other sites

48 minut temu, janunio napisał:

Krakuś także nam napisał:  Japońska firma Funai która tam produkuje te telewizory i są to całkowicie odmienne konstrukcje"

To także nie jest prawda.

No to zobacz poniżej :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jeszcze zobacz tabelkę pod poniższym linkiem :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A co do zlikwidowania Androida to coś źle zrozumiałem przez tłumaczenie translatora z Niemieckiego.

Edited by Krak_oN
Link to comment
Share on other sites

Poniżej są specyfikacje dla całej nowej linii modelowej LCD Philipsa czyli PUS9104, PUS8804, PUS7504, PUS7304, PUS6814, PUS6704 / PUS6754,  PUS6504 :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Edited by Krak_oN
Link to comment
Share on other sites

Jeszcze jako dowód że Logo Philipsa na USA należy do Funai, poniżej fotka pudełka z ebay USA (trzeba ją kliknąć dla powiększenia) :

s-l1600.jpg

''Marka Philips w USA jest licencjonowana na rzecz Funai za pośrednictwem spółki zależnej o nazwie P & F ''

A jako ostateczny dowód że jest to prawdą, to wejdź sobie na Amerykańską stronę Philipsa, kliknij sobie dany model i jak się otworzy ci się strona ze specyfikacją danego modelu to kliknij na zakładkę support i tam masz tzw manual, ściągnij go i tam też pisze Funai.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Edited by Krak_oN
Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

Koledze MartesPl widzę, że cierpliwość się wyczerpała i sprawa jego zepsutego Philipsa 65PUS8102 znajdzie swój finał w sądzie.

Trzymam kciuki za korzystne rozstrzygnięcie.

http://www.hdtv.com.pl/forum/1514411-post3638.html

 

Edited by HQ150
Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)
W dniu 14.01.2019 o 20:47, MartesPL napisał:

Rzecznik wysłał kolejne pismo bo nadal podtrzymuje swoje stanowisko, że sklep działa niezgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli po raz kolejny to nie przyniesie efektu, sprawa trafia na drogę sądową.

MaresPL

Jak się sytuacja z Twoim TV rozwija?

Link to comment
Share on other sites

Jak będziesz słuchał takich szczekających "mądrali" to zostaniesz na długie miesiące bez kasy i bez TV. Moje długie życie nauczyło mnie by zawsze szukać rozwiązania korzystnego dla mnie. Jak kiedyś byłem "gimbusem" to żądałem i żądałem ... Dziś ważna dla mnie jest skuteczność.

Taki HQ150 się cieszy, że Tobą steruje. Nie ponosi żadnych kosztów. Dla niego to tylko taka zabawa ...

Wystarczyło dać zgodę na naprawę. Przy tak opisanej usterce wyjściem była wyłącznie wymiana panelu. Na YT jest wiele filmów wymiany ekranu z zintegrowanym podświetleniem. Nic strasznego. 30 minut i po sprawie.   

Tymczasem jesteś w czarnej d__pie średniowiecza. Dziękuj HQ150 i innym.

Pisz na bieżąco jakie koszty adwokatyry ... 

Edited by janunio
Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

Oczywiście właściciel tego bublowatego egzemplarza TV Philips może ponownie zgodzić się na usunięcie objawów usterki tak jak to zrobili u niego poprzednio. Tylko jak sam wiesz nic ta ,, naprawa'' nie dała i wada oczywiście tak jak i w innych zakurzonych Philipsach szybko powróciła. Jeśli po raz kolejny zgodzi się na taką pseudo-naprawę to znowu mu wyczyszczą ekran, lub nawet go wymienią na nowy a wada wróci po raz kolejny tylko, że wtedy już pewnie skończy mu się okres gwarancji i Philips się na niego wypnie. Zostanie sam z zepsutym telewizorem.

Dlatego jak sam pisał nie akceptuje takiego rozwiązania i stara się mimo że oczywiście nie będzie to łatwe, wyegzekwować na Sprzedawcy obowiązujące w Polsce przepisy prawa. One nie podobają się sprzedawcy, nie podobają się producentowi i nie podobają się Tobie. Ale mnie to akurat nie dziwi bo jeśli ktoś oficjalnie na forum pisze, że w imieniu producentów RTV proponuje kasę za zaprzestanie pisania o wadach ich produktów, to trudno żebyś przedstawiał inne stanowisko.

Ja popieram kolegę MartesPL w dążeniu do wyegzekwowania praw które każdemu klientowi w Polsce przysługują.

Szkoda, że tak prosta i jasna sprawa nie jest załatwiona od ręki i Sprzedawca i producent za wszelką cenę nie chcą zagwarantować klientowi tego co mu ustawowo przysługuje a klient jak piszesz będzie musiał ponosić koszty

9 godzin temu, janunio napisał:

adwokatyry

No ale moim zdaniem w tym przypadku po wygranej sprawie, zostaną mu zwrócone.

Edited by HQ150
Link to comment
Share on other sites

Witam

w dniu dzisiejszym stałem się oficjalnie NIE posiadaczem tego sprzętu ze światełkami. Od listopada nie miałem TV w domu i tyle też czasu do dziś trwała batalia o odzyskanie pieniędzy. 3 miesiące prowadzona była spychologia serwisu, sklepu i producenta do tego uruchomiony rzecznik praw konsumenta i porady u prawnika. Odmowa wymiany na nowy sprzęt, później zamknięcie bezpodstawnie mojej reklamacji, ponowne otwarcie sprawy, możliwy zwrot pieniędzy, próby przekonania mnie abym zgodził się jednak na wymianę mimo odstąpienia od umowy, kolejna spychologia, zaginięcie telewizora gdzieś w akcji, oczekiwanie na świstek z serwisu, znowu rzecznik w ruch, kolejne dni wizyt w sklepie, w końcu łaskawie podpisanie dokumentu, że wypłacą pieniądze i kolejny tydzień aż banki się ogarną i wypłacą moje pieniądze. I o to jest prezent na walentynki! Sklep po 3 miesiącach a w sumie po 5 bo przecież był 2 razy reklamowany oddał mi pieniądze. Teraz mogę tylko współczuć wszystkim tym którzy są w takiej sytuacji jakiej byłem tyle czasu ja.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.02.2019 o 23:37, janunio napisał:

Jak będziesz słuchał takich szczekających "mądrali" to zostaniesz na długie miesiące bez kasy i bez TV. Moje długie życie nauczyło mnie by zawsze szukać rozwiązania korzystnego dla mnie. Jak kiedyś byłem "gimbusem" to żądałem i żądałem ... Dziś ważna dla mnie jest skuteczność.

Taki HQ150 się cieszy, że Tobą steruje. Nie ponosi żadnych kosztów. Dla niego to tylko taka zabawa ...

Wystarczyło dać zgodę na naprawę. Przy tak opisanej usterce wyjściem była wyłącznie wymiana panelu. Na YT jest wiele filmów wymiany ekranu z zintegrowanym podświetleniem. Nic strasznego. 30 minut i po sprawie.   

Tymczasem jesteś w czarnej d__pie średniowiecza. Dziękuj HQ150 i innym.

Pisz na bieżąco jakie koszty adwokatyry ... 

Widać jednak, że życie mało Cię nauczyło by walczyć o swoje prawa. Dla Twojej informacji kosztów nie poniosłem żadnych, rzecznik konsumenta w tym kraju jest darmowy. Jedynie straciłem czas i nerwy. Właśnie przez takie osoby zarówno producenci jak i sprzedawcy robią z konsumentami co chcą. Co do samej wymiany panelu to nie było o tym mowy tylko sama pseudo naprawa - czyszczenie na co się drugi raz z rzędu nie zgodziłem.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Gosc

(Konto usunięte)

Moje gratulacje za walkę o prawa, nas konsumentów, do zwycięskiego końca.

Philips i sklep powinni się wstydzić że tak chcieli Cię potraktować. I po raz drugi powinni się wstydzić że takie koncerny przegrały i musiały zmienić swoją decyzję. Powinieneś teraz często, gęsto opisywać w necie swój przypadek. Żeby następnym razem mocno się zastanowili czy chcą łamać przysługujące nam prawa.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

MartesPL masz jakieś zdjęcia tych wad które miał Twój tv? 

 

Ja właśnie po tygodniu użytkowania zgłosiłem się do sklepu z tytułu rękojmi na TV pus8804, że względu na wyświetlanie jasnych plam, w sklepie nic nie było widać, mam nadzieję, że moja sprawa się pozytywnie zakończy chociaż Twoja historia nie napawa optymizmem, ale liczę, że jednak trochę zmadrzeli. 

 

Dopiero czekam na odpowiedź z serwisu i sklepu ale już na wszelki wypadek kontaktowałem się z rzecznikiem praw konsumenta. 

 

Tak czy siak gratuluję, że mimo wszystko udało Ci się rozstrzygnąć sprawę pozytywnie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Posted (edited)

Kilka godzin temu pojawił się pierwszy w sieci test nowej serii  ''The One''  PUS8807,  w tym roku ta seria była dość oczekiwana bo miała ponoć dostać w końcu matrycę 100 Hz, no i jak się okazuje ma te 100 Hz, bo w poprzednich latach nieraz w zapowiedział było że dana seria miała mieć 100 Hz ale potem się okazywało że jednak będzie tylko 50 Hz, no ale znowu matryca okazała się być IPS a nie VA, a przynajmniej w testowanym modelu w rozmiarze 55''

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Philips 55PUS8807 - Podsumowanie :

Philips 55PUS8807 (seria PUS8807) jest skierowany do szerokiego grona odbiorców, ale czy osiąga ten cel? Oczywiste jest, że jeśli chcesz mieć wszystkie możliwe funkcje w dobrej cenie, będziesz musiał poświęcić się tu i tam. Na przykład panel IPS nie zapewnia kontrastu, który sprawi, że będziesz szczęśliwy jako miłośnik filmów. Ponadto trzeba również pominąć sporo czarnego szczegółu. Urządzenie nie jest również wystarczająco jasne, aby odtwarzać w prawdziwym HDR . Wreszcie kalibracja jest gorsza niż do tego przywykliśmy.

Jako rodzinny telewizor ten Philips wydaje się nam odpowiedni. Kolorowy obraz jest wystarczająco wyraźny dla wiadomości, informacji, filmów dokumentalnych i programów dla dzieci, a ograniczony kontrast nie jest przeszkodą. Entuzjaści sportu cieszą się ostrym obrazem dzięki panelowi 120 Hz. Gracze znajdą również wiele atrakcyjnych funkcji: niski input lag, 4K120 i VRR.   Duży kąt widzenia to plus dla rodziny. Nie brakuje też nowoczesnego komfortu, Android TV działa szybko i płynnie oraz oferuje mnóstwo opcji. Ambilight to przysłowiowa wisienka na torcie. Cena za to wszystko jest atrakcyjna, zwłaszcza jak na tegoroczne modele. Jeśli spojrzymy również na modele z zeszłego roku, wydaje nam się, że jest wyceniony nieco za drogo.

 

EDIT:

50 Cali ma mieć podobno matrycę VA 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Edited by Krak_oN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.