Skocz do zawartości
IGNORED

Philips to nie Philips


Gość Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

saturn sprzedaje wiele bubli a walka z klientem który już zapłacił wygląda inaczej niż walka o klienta który ma zamiar zapłacić bez względu czy filipek czy szajsung czy jakieś Lajt wielkie G a polski rynek znany jest już od dawna z tego że wypycha się u nas to co gzie indziej jest nie do pomyślenia za cenę która gzie indziej równiez jest nie do pomyślenia

 

Chyba Go taka deklaracja nic nie kosztuje ;).

 

no właśnie ;)

 

Muszę tym razem pochwalić sprzedawcę kiki z forum hdtv.com

Na zapytanie jakby on jako sprzedawca zareagował na tego rodzaju zgłoszenie ,, zasmogowanego'' TV, publicznie złożył deklarację, że wymienił by go klientowi bez problemu.

Philips i Saturn się na klienta wypięli.

 

a co ma saturn z philipsem wspólnego ?

przecież lobby koreańskie ma tam większe wpływy ;)

 

myślę że tego wątku nie ma sensu ciągnąć a sam temat przewodni przypomina mi propagandę rządu w mediach już nie publicznych.

 

Proszę unikac osobistych wycieczek

Mod.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez arkadowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

a co ma saturn z philipsem wspólnego ?

 

 

 

Ty chyba nie czytasz tego o czym chcesz dyskutować.

 

"Sprzedawca wskazuje, że na podstawie wykonanych oględzin sprzętu, Autoryzoway Serwis Producenta stwierdził w reklamowanym urządzeniu uszkodzenie mechaniczne towaru, spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru, polegającym na zanieczyszczeniu matrycy cząsteczkami smogu, co doprowadziło w ostateczności do stwierdzonych w dniu 29.04.2017r. uszkodzeń odbiornika telewizyjnego."

i jeszcze dalej z korespondencji z Philipsem:

 

,,"Marek, z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach wymagają chłodzenia, czyli odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Niestety wraz z nim do wnętrza urządzenia dostają się również pyły smogowe, które osiadają na różnych częściach ekranu. Zapewniamy Cię, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Z uwagi na warunki gwarancji, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie są traktowane jako uszkodzenie....''

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto to napisał ?

 

: " Philips i Saturn się na klienta wypięli."

 

to brzmi jakby byli w zmowie albo jakiś układ czy cuś :)

gdyby się przyjrzeć różnym producentom sprzętu rtv i agd oraz sieciom handlowym to zaniedbań olewatorstwa i sprzedawanych bubli można znaleźć mnóstwo

nie no szkoda czasu na to pitolenie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Philips deklaruje, że pierwsze czyszczenie matrycy jest za darmo.

Czy inna firma także ma taką deklarację ?

Proszę o podanie kontaktów.

PLEASE.

Jak zapodacie to pogadamy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Żaden sprzedawca nie informował klientów, że TV Philips są nieodporne na jakość powietrza u nas w kraju. W instrukcji obsługi też chyba nie ma informacji o tym, że te buble powinny być eksploatowane w komorach bezpyłowych bo tylko takie warunki gwarantują ich bezawaryjną eksploatację.

To jest niewiarygodne wręcz, że w XXI wieku inżynierowie z Philipsa nie potrafią zrobić TV odpornego na kurz w powietrzu. Przez tyle dziesięcioleci potrafili i naraz nie są w stanie a zniszczone matryce uznają za coś normalnego.

Może niech zadzwonią do tych którzy u nich projektowali TV pięć czy nawet dwadzieścia lat temu i się dowiedzą jak ich poprzednicy to robili, że kurz w powietrzu ich produktom był niestraszny?

janunio

jako przedstawiciel sieci Euro powiedz nam czy TV zakupione u Was w razie reklamacji na tą okoliczność zostaną wymienione/naprawione klientom w ramach Ustawy bezproblemowo czy będziecie robić klientom pod górkę tak jak Saturn?

 

Philips deklaruje, że pierwsze czyszczenie matrycy jest za darmo.

Czy inna firma także ma taką deklarację ?

Zapomniałeś dopisać, że w piśmie jakie dostał klient jest też jasno i wyraźnie postawiony warunek takiego czyszczenia.

Philips wyczyści matrycę tylko w przypadku kiedy klient ZREZYGNUJE Z ROSZCZEŃ DO SPRZEDWACY Z TYTUŁU RĘKOJMI ZA WADY tego TV.

To jest dopiero numer.

W naszym prawie klient ma zawsze prawo do realizacji swoich roszczeń dowolnie. Czy to z gwarancji, czy to z rękojmi zależy tylko od jego widzimisię.

Mało tego, korzystanie z jednych uprawnień nie ogranicza w żadnej mierze drugich możliwości. Tak mówi nasze prawo.

A Saturn szantażuje klienta. To się nadaje na 100% do UOKiK-u.

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam proste pytanie:

Czy jakiś producent czyści matrycę za darmo oprócz PHILIPS TV ?

 

Napisz jakie to inne firmy czyszczą matrycę po własnych kosztach.

Krótko i na temat ...

Podpowiadam czy:

- SONY,

- PANASONIC,

- LG.

 

Philips ma panele od LG Display. Tak jak SONY/PANAS czy nawet Manta PL.

Z tego wynika, że SAMSUNG pozostaje na rynku jako jedyny producent słynnych paneli VA w klasie PREMIUM.

SAMSUNG bierze ostatnio Hi-End matryce od AUO i INNOLUX z Tajwan China.

 

LED bardzo przeszkadza, a nawet już góruje z OLED TV w tej klasie (55/65 "). To widać nawet na polskim rynku TV.

 

Sorka, ale PREMIUM TV od SAMSUNG mówimy GOOD-BY ...

 

Napisz jakie to inne firmy czyszczą matrycę po własnych kosztach.

Krótko i na temat ...

Podpowiadam czy:

- SONY,

- PANASONIC,

- LG.

 

Philips ma panele od LG Display. Tak jak SONY/PANAS czy nawet Manta PL.

Z tego wynika, że SAMSUNG pozostaje na rynku jako jedyny producent słynnych paneli VA w klasie PREMIUM.

SAMSUNG bierze ostatnio Hi-End matryce od AUO i INNOLUX z Tajwan China.

 

Panele OLED bardzo przeszkadzają, a nawet już górują w klasie PREMIUM (55/65 "). To widać nawet na polskim rynku sprzedażowym. W tym tygodniu LG OLED dysponuje specjalne namioty do oglądania TV OLED w warunkach domowych. Wynajęcie tak dużych powierzchni w MSH musi sporo kosztować !!!

 

Sorka, ale PREMIUM TV od SAMSUNG mówimy GOOD-BY ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez janunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

No to mamy ciąg dalszy tej historii.

W pierwszym piśmie Saturn odrzucił reklamację tego TV i napisał, ze jego decyzja jest ostateczna i nie podlega zmianie.

Właściciel po wysłuchaniu rad na forum nie dał za wygraną. I naraz stał się cud. Po dyskusji na forach okazało się, ze Saturn w pierwszym piśmie kłamał. Ich decyzja okazała się jednak nieostateczna i uległa zmianie. Naraz zasmogowany bubel Philipsa został uznany za towar niezgodny z umową i Saturn zgodził się na odstąpienie od umowy.

Klient dostanie zwrot kasy.

Czyli jednak jakość powietrza nie jest podstawą do nieuznania reklamacji TV.

My o tym wiedzieliśmy od początku a kolejny sprzedawca najadł się wstydu i teraz już też o tym wie.

Pozostaje mieć nadzieję, że następnego klienta potraktują już zgodnie z naszą Ustawą.

http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/132874-smog-atakuje-philips-49pus6561-12-a-6.html

 

A w linku warto poczytać jak są komentowane skandaliczne wpisy janunio ( bluray) na forum HDTV. Zauważyłem też, ze ten TV Philispa miał tylko pół roku!

No to szybko zassał kurz z powietrza. Co będzie z TV po kolejnym roku eksploatacji?

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież ten telewizor to jakiś pojedynczy wypadek takiej wady. Nie słyszałem by w Philipsach zdarzały się takie usterki nagminnie, więc raczej nie można samemu producentowi zarzucać złą wolę. Przecież wg. przepisów podmiotem odpowiedzialnym za realizację zgodności towaru z umową jest właśnie sklep.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Jestem odmiennego zdania.

Czytałeś co w tej sprawie miał do powiedzenia Philips?

 

,,Autoryzoway Serwis Producenta stwierdził w reklamowanym urządzeniu uszkodzenie mechaniczne towaru, spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru, polegającym na zanieczyszczeniu matrycy cząsteczkami smogu, co doprowadziło w ostateczności do stwierdzonych w dniu 29.04.2017r. uszkodzeń odbiornika telewizyjnego."

i jeszcze dalej z korespondencji z Philipsem:

 

,,"Marek, z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach wymagają chłodzenia, czyli odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Niestety wraz z nim do wnętrza urządzenia dostają się również pyły smogowe, które osiadają na różnych częściach ekranu. Zapewniamy Cię, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Z uwagi na warunki gwarancji, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie są traktowane jako uszkodzenie....''

Saturn swoją skandaliczną pierwszą decyzję oparł właśnie na ,, ekspertyzie '' Philipsa.

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czytałeś co w tej sprawie ma do powiedzenia samsung ?

chodzi o zabrudzenia matryc a nawet robaki :D

gdzieś tam coś przeczytałeś upolowałeś coś i sam się nakręcasz

to zakrawa na zajadłość tylko po co

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tak, nawet założyłem taki temat na tym i na forum hdtv.

 

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html

 

http://www.audiostereo.pl/gwarancja-tv-samsung_117906.html

 

 

Dzięki tym tematom udało się zmusić Samsunga i sklepy które sprzedawały bublowate TV do zmiany stanowiska na korzyść naszych forumowych kolegów.

Ale to jest temat o Philipsie. Pisz więc na temat. O Samsungu pisz w temacie Samsunga.

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jestem zdania, że telewizor raczej na stan sklepowy dotarł w lepszym stanie niż został sprzedany. Oczywiście tego nie udowodnię, ale przecież każde urządzenie zanim zjedzie z taśmy jest przeglądane. Sprawa jest niewątpliwie kontrowersyjna. Poza tym ten pojedynczy przypadek w moim przekonaniu nie może rzutować na producenta jako takiego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Do momentu kiedy autoryzowany serwis tego producenta nie stwierdził na piśmie, że ich TV są nieodporne na ,, smog'' i mają się prawo zepsuć od samego powietrza u nas w kraju.

I oczywiście zdaniem producenta ani gwarancja ani rękojmia tej wady nie obejmuje.

W takim przypadku, moim zdaniem, taki przypadem powinien rzutować na opinię o wyrobach tego producenta.

Dodatkowo jak klient kupił TV to ekran był O.K. dopiero po pół roku zassał kurz z powietrza. Więc Twoja teoria ze stanem sklepowym odbiegającym od fabrycznego raczej jest tylko teorią.

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Philips 55PUS7502, podświetlanie matrycy (egzemplarz przysłany do testów czyli wyselekcjonowany) :

 

405bef30db6a8.jpg

Żródło :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Krak_oN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,"Marek, z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach wymagają chłodzenia, czyli odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Niestety wraz z nim do wnętrza urządzenia dostają się również pyły smogowe, które osiadają na różnych częściach ekranu. Zapewniamy Cię, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Z uwagi na warunki gwarancji, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie są traktowane jako uszkodzenie....''

Przecież matryca w LCD nie wymaga chłodzenia bo się nie grzeje. Chłodzenia może wymagać tylko podświetlenie, ale nie koniecznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HQ150 pisze nowość: " ... matryce w Philipsach TV się obecnie nieodporne na jakość powietrza u nas w kraju.

Co z tego, że kupimy TV z tak wydajnym procesorem jak po roku możemy mieć zamiast jakości plamy na ekranie. A gwarancja Philipsa tego nie obejmuje. "

Wnioski:

.... ?

Kupujmy OLED LG Display.

 

Plotki takie, że dym z marychy LG OLED ma znacznie mniejsze drobiny i wchodzą do Thompson / TLC Tv.

Jest tak jak pisze HQ: SONY TV i inne IPS-y są bezbronne wobec dymu marihuany we ale tylko Wrocławu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez janunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
TV są nieodporne na ,, smog'' i mają się prawo zepsuć od samego powietrza u nas w kraju

 

Abstrahując od problemu komunikacji z klientem, mnie nie dziwi, że TV może być nieodporny na smog. Biorąc pod uwagę ilokrotnie i z jakich powodów normy jakości powietrza w PL są przekraczane np. zimą, wydaje się całkiem możliwe, że ten pył z czasem osadza się w środku matrycy, zapewne przyciągany polem elektrycznym lub wskutek konwekcji. Sam przejeżdżałem zimą przez miejsca (okolice Wawy), gdzie przez dym z kominów nie było widać kolejnego skrzyżowania.

 

Jeżeli producent projektując matrycę i jej system chłodzenia przyjmuje dopuszczalne zapylenie na poziomie normy, to być może kilkukrotne przekroczenie norm (smog) ma swoje konsekwencje w postaci podwyższonego osadzania się pyłu w matrycy. Zapewne w normalnych warunkach problem byłby zauważalny dopiero po kilkunastu latach, o ile TV w ogóle doczekałby tego sędziwego wieku. Warto by sprawdzić, czy użytkownicy z krajów, gdzie nie istnieje problem niskiej emisji, mają takie same problemy ze swoimi telewizorami.

Edytowane przez Magog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam proste pytanie:

Czy jakiś producent czyści matrycę za darmo oprócz PHILIPS TV ?

 

 

Nie czyści za darmo. Czyści za rezygnację z rękojmi.

Janusz, ogarnij się.

 

Abstrahując od problemu komunikacji z klientem, mnie nie dziwi, że TV może być nieodporny na smog. Biorąc pod uwagę ilokrotnie i z jakich powodów normy jakości powietrza w PL są przekraczane np. zimą, wydaje się całkiem możliwe, że ten pył z czasem osadza się w środku matrycy, zapewne przyciągany polem elektrycznym lub wskutek konwekcji. Sam przejeżdżałem zimą przez miejsca (okolice Wawy), gdzie przez dym z kominów nie było widać kolejnego skrzyżowania.

 

Jeżeli producent projektując matrycę i jej system chłodzenia przyjmuje dopuszczalne zapylenie na poziomie normy, to być może kilkukrotne przekroczenie norm (smog) ma swoje konsekwencje w postaci podwyższonego osadzania się pyłu w matrycy. Zapewne w normalnych warunkach problem byłby zauważalny dopiero po kilkunastu latach, o ile TV w ogóle doczekałby tego sędziwego wieku. Warto by sprawdzić, czy użytkownicy z krajów, gdzie nie istnieje problem niskiej emisji, mają takie same problemy ze swoimi telewizorami.

 

Matryce powinny być szczelne !!! Tzn. panele, w których jest zamontowana matryca, łącznie z przednią ramką. Kiedyś nie było takich problemów, a teraz wszyscy oszczędzają na wszystkim. No to mamy takie kwiatki.

 

Nowy Philips 55PUS7502, podświetlanie matrycy (egzemplarz przysłany do testów czyli wyselekcjonowany) :

 

405bef30db6a8.jpg

Żródło :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Piekny jest. Dziadostwo jakich mało. Gdzie jest kontrola jakości ja sie pytam?

Pracowałem 17 lat temu w Philipsie gdy Philips był holenderskim Philipsem. I takie cuda się nie zdarzały. I Philips był numerem 1 w telewizorach w Polsce z udziałem 30%. A teraz? Może 5%, a i tyle chyba nie, nie pamiętam. Koniec stawki w klasie Manty, która ma ok. 10% udziału w rynku. Wstyd!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

janunio.

Jak będziesz w dalszym ciągu śmiecił tutaj tak jak teraz, to się pożegnasz z tym tematem.

Wypowiedź @pmcomp nie ma nic wspólnego z pijackim bełkotem jaki czasami zmuszeni jesteśmy czytać.

I to nie @pmcomp tego rodzaju bełkot tutaj zamieszcza, o czym bardzo dobrze wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15335d1496125526t-philips-55pus7502-czyli-led-4k-z-systemem-androidem-6-0-i-z-3-stronnym-systemem-ambilight-55pus7502.jpg

A tak wygląda Philips PUS7502 - zdjęcie od jednego z użytkowników.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Całkiem to śmieszne , że wklei ktoś coś z Chorwacji czy Wybrzeża Kości słoniowej aby zdjęcie stało się kultowym do obrabiania komuś tyłka.

Nikt nie był przy robieniu zdjęć, nikt nie wie czy ktoś kto wkleił zdjęcie zrobił je prawidłowo czy może miał złość , nikt nie pofatygował się na dowolny sklep żeby samemu sprawdzić czy to pojedynczy przypadek .

Ale chór wujów wie, że telewizor musi być be....

Ostatnio Kardynał Gulbinowicz powiedział , że Polacy są najbardziej roszeniowym narodem. I że to choroba z której trzeba się leczyć.

 

PMCOMP

Jesteś poważnym człowiekiem i na stanowisku. Jesteś właścicielem dużego portalu tematycznego i opisujesz rzeczy których nie sprawdziłeś ???

Robisz to celowo aby dezawuować markę ?

 

Teraz Philips ma w Polsce 12% udziału i poziom rośnie, więc nie przypisuj proszę na podstawie głupiego zdjęcia, że kiedyś było super a teraz jedno zdjęcie powoduje że to tragedia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W internecie jest setki wpisów ludzi bardzo zadowolonych z Philipsa, aż 95% na 5 % niezadowolonych.

Czy każdy musi być zadowolony?

Nie każdy. Nie każdemu podoba się Miss Świata.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez locoloco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ostatnio Kardynał Gulbinowicz powiedział , że Polacy są najbardziej roszeniowym narodem. I że to choroba z której trzeba się leczyć.

 

Teraz Philips ma w Polsce 12% udziału i poziom rośnie, więc nie przypisuj proszę na podstawie głupiego zdjęcia że kiedyś było super a teraz jedno zdjęcie powoduje że to tragedia.

Proszę nie mieszaj tutaj religii do omawianego tematu. Niczym poza kłótniami to nie służy.

 

Dlaczego zdjęcie które zamieścił pmcomp jest głupie a Twoje nie? Ja uważam, że oba są O.K.

 

W internecie jest setki wpisów ludzi bardzo zadowolonych z Philipsa, aż 95% na 5 % niezadowolonych.

Bardzo bym prosił o materiał źródłowy tych precyzyjnych wyliczeń. Ja czytając wpisy na Twoim forum odnoszę wrażenie, że jest prawie odwrotnie.

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego , że ja też zrobiłem kilkadziesiąt takich zdjęć - dokładnie z takim efektem i wiesz jaki problem ?

Problem był po stronie aparatu który pokazuje poziome pasy.

Więc nie podniecam się takimi ujęciami i nie gloryfikuję ich.

 

Wystarczy jak wejdziesz we wszystkie linki:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Polsce , w Europie i policzysz sobie to sprawdzisz dokładnie ile osób jest zadowolonych a ile nie.

 

Żeby nie być gołosłowny bierzemy pierwszy lepszy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - na 27 wpisów 24 osoby bardzo zadowolone.- 3 niezadowolone

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) na 49 osób - 6 niezadowolonych.

 

Dla przykładu Samsung KS7000

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) 51 osób 41 zadowolonych i 10 osób niezadowolonych.

Prawie dwa razy więcej niezadowolonych jak z Philipsa.

 

I nie podniecam się ani jedną ani drugą sprawą.

Każdy ma prawo być zadowolony, bądź niezadowolony z tego samego dokładnie produktu.

 

Kiedyś mądry użytkownik napisał.

Kupił Toshibę TV i był bardzo niezadowolony. Wylewał żale w internecie jaka to jest słaba marka.

Kilka dni później odwiedzili go rodzice , jego rodzice i zachwycili się telewizorem.

Odsprzedał im i do dziś są zachwyceni.

Napisał sam:

To co jest dla mnie nie dobre nie znaczy że dla innego też.

Teraz szanuję ich wybór bo z czasem też doceniłem produkt.

 

Nie znaczy że można się pastwić nad marką i powielać niesprawdzone rzeczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez locoloco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

kiki

Ty naprawdę chcesz, żebyśmy dali wiarę ,, opiniom'' na ceneo lub w sklepach internetowych?

Ktoś jeszcze jest tak naiwny, że uważa je za obiektywne?

To już moje dzieciaki w podstawówce wiedzą doskonale, że to ściema.

Ja tam wolę poczytać temat chociażby o tym modelu na Twoim forum, żeby wyrobić sobie zdanie o jakości obecnie produkowanych Philipsów.

 

http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/125727-philips-55pus6561-test-hdr-schodzi-pod-strzechy-443.html

Edytowane przez HQ150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to ściema.

Ja wpisuję zawsze własne opinie jak jestem zadowolony po zakupie w internecie. I nikt nigdy mnie nie zmuszał do napisania i nie przystawiał pistoletu do głowy.

Rozumiem, że Ty masz prawo robić to inaczej. Ale nie odmawiaj tego prawa innym.

To jest ich ocena i ich radość!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie wiem co to ściema.

Ja wpisuję zawsze własne opinie jak jestem zadowolony po zakupie w internecie. I nikt nigdy mnie nie zmuszał do napisania i nie przystawiał pistoletu do głowy.

Rozumiem, że Ty masz prawo robić to inaczej. Ale nie odmawiaj tego prawa innym.

To jest ich ocena i ich radość!

 

Jesteś chyba jedyną osobą dorosłą na tym forum która wierzy w jakość komentarzy na ceneo np.

 

,,Zbyt wielu klientów sklepów i użytkowników porównywarek cenowych nie zdaje sobie sprawy, że sugerując się wystawionymi tam opiniami często stają się ofiarami marketingowców. Handel komentarzami o produktach kwitnie w najlepsze, ku uciesze tych, którzy zarabiają na ich hurtowej produkcji. – Pisząc kilka opinii dziennie dostaję co miesiąc kilkaset złotych. Dla studenta, który ma dużo wolnego czasu, to idealna opcja – chwali się jeden z fałszywych komentatorów.

 

Rekomendacja na sprzedaż

Nic tak nie zachęca do kupna sprzętu, książki, czy usługi, jak opinia zadowolonego klienta, który wcześniej dokonał tego samego wyboru. Doskonale zdają sobie z tego sprawę firmy zajmujące się marketingiem i reklamą, dla których każda rekomendacja produktu klienta zamieszczona np. w porównywarce typu Ceneo, Skąpiec czy Nokaut jest na wagę złota. Do tego stopnia, że płacą ciężkie pieniądze za pisanie zmyślonych opinii. ''

 

,,http://natemat.pl/134829,za-30-groszy-napisze-pozytywny-komentarz-na-ceneo-jak-sie-zarabia-na-handlu-internetowymi-opiniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś chyba jedyną osobą dorosłą na tym forum która wierzy w jakość komentarzy na ceneo np.

 

Pewnie sam wiele ich napisał a dlaczego tak obstawiam ? , ano dlatego że wiele razy został rozpoznany (bardzo rzadko używane specyficzne powiedzonka do tego ubrane w typowy dla niego układ zdania) w postach pod wieloma nickami.

 

A tak wygląda Philips PUS7502 - zdjęcie od jednego z użytkowników.

 

Tak wygląda tylko OLED.

 

Całkiem to śmieszne , że wklei ktoś coś z Chorwacji czy Wybrzeża Kości słoniowej aby zdjęcie stało się kultowym do obrabiania komuś tyłka.

Nikt nie był przy robieniu zdjęć, nikt nie wie czy ktoś kto wkleił zdjęcie zrobił je prawidłowo czy może miał złość , nikt nie pofatygował się na dowolny sklep żeby samemu sprawdzić czy to pojedynczy przypadek .

 

Niedługo będzie test, to będzie więcej wiadomo co i jak.

 

EDIT:

 

Poniżej jest wątek o tych fotkach tv Philipsa z OLED-ową czernią które ktoś wrzuca co jakiś czas na forum Kikiego pod różnymi nickami :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Krak_oN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.