Skocz do zawartości
IGNORED

Stereo w stylu LAGOM na bazie Marantz PM7200

LOBO_M

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post, forum czytam jakiegoś czasu. Nie lubię zakładać nowych tematów, z czasem uświadomiłem sobie że ciężko jest z innych tematów dowiedzieć się wszystko co nas interesuje.

W rozumiem osoby, które z biegiem czasu zmieniają sprzęt na nowy/lepszy/inny. Ja jednak tego nie będę robić. Ponieważ znam siebie. Audio to nie jest moja jedyna pasja, dlatego znam swoje podejście do takich spraw. Na rowerze MTB jeżdżę od 10 lat na sprzęcie GaryFisher który sam złożyłem i nie zamierzam go zmieniać pomimo, że teraz 26” jest passe. Sprzęt do Kite Surfingu mam ten sam od nowości i nie zmienię go do czasu aż się nie zużyje.

18 lat temu kupiłem pierwszy sprzęt, wtedy niestety był to amplituner Kenwood i dwa głośniki. Niestety, bo mogłem kupić wzmacniacz. Sprzęt służy w garażu.

8 lat temu kupiłem 5.1 na bazie Pioneer VSX-920 + BR + KEF iQ50+ centralny +tylne. O dziwo fronty podłączone są na Bi-amp Bi-wire. Taka jest opcja więc czemu nie skorzystać. Kable to no name. Za dawnych czasów jak na praktyce pomagałem robić instalację elektryczną w wielkiej dyskotece to było sporo odpadów. Do LF używam plecionkę 4mm2 z dość grubych drutów, do HF plecionka z cieniutkich delikatnych drucików koloru srebrnego. Co to dokładnie nie ma pojęcia. Do tego wszystkiego dołożyłem SUB, bo iQ50 basu za dużo nie ma, niestety kupiłem JBL. Ani amplitunera ani KEF nie zamierzam zmieniać bo do kina jak dla mnie jest OK. Zawsze jednak chodziło mi po głowie Stereo, abym mógł od czasu do czasu posłuchać sobie coś „czystszego”, choć KEFy wydaje mi się ładnie grają.