Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Sveda Audio


S0nic

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Adam 38 napisał:

Marcin, a te dyfuzory co stoją na ziemi, to one się tam nie marnują w takim ustawieniu?

Tak, powinny wisieć 4 sztuki obok siebie nad subami. Tam na ziemi to one niewiele działają.

 

Domówiłem jeszcze 2 sztuki i będą takie 3 kolumny między monitorami. Na razie powoli dokupuje (np. zamawiam jako prezent na urodziny 😄 ) panele i ustawiam je gdzie jest miejsce. W tym pokoju jestem bardzo ograniczony. W zasadzie to tylko ściana za kolumnami i z 1,5m po bokach mogę aranżować, na reszcie są drzwi, komody,szafki itp. Taki typowy salon w centrum domu.

Żona sugeruje, żebym nie zasłaniał jej pięknej cegły ale powoli dokładam po sztuce niezauważenie 😄

Te panele to skupuje bo jak kiedyś dobuduje pokój to się tam przeniosę z całym tym szaleństwem i będę już robił wg sztuki. Bez wrednej klatki schodowej.

 

Godzinę temu, Adam 38 napisał:

Chciałbym kiedyś posłuchać swoich płytek u Ciebie. To z pewnością byłoby zupełnie nowe doświadczenie.

na Panie, ile to ja już czekam na Ciebie 🙂

Edytowane przez S0nic

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, S0nic napisał:

niezauważenie

A u mnie od poniedziałku żona siedzi niezauważenie całe wieczory w kuchni bo w pokoju wygrzewa się Hegel i "telewizornia" została na najbliższe dwa tygodnie całkowicie wyłączona. Tylko ja i mój Henryk 😉

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adam 38 napisał:

A u mnie od poniedziałku żona siedzi niezauważenie całe wieczory w kuchni bo w pokoju wygrzewa się Hegel i "telewizornia" została na najbliższe dwa tygodnie całkowicie wyłączona. Tylko ja i mój Henryk 😉

Nieładnie tak żonę w kuchni trzymać ;]

 

Hegla kiedyś już chyba miałeś i Ci się nie podobał?

 

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, S0nic napisał:

Nieładnie tak żonę w kuchni trzymać

jeden z moich wujków mówił, że kobieta może wyjść z kuchni tylko na czas schnięcia podłogi 🙂

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2020 o 11:32, Bartekkw napisał:

GG zbalansowany jest ? I zdecydowanie warto. Pacyfika tez, ale po 50’tce ? Jeszcze mi trochę brakuje...a mam nadzieje ze i wtedy cena lamp stanie się drugorzędna ?

A lampy wsadzić można tam każde, także dramatu nie ma - zasadniczo GG pod tym względem to to samo. 

U22 podobno fajna wersja - trzeba będzie sprawdzić 

Bartek, testowałeś różne lampy w Twoim GG?

Mam 2 rozkminy:

1. Czy warto bawić się w GG i nie kupować tam bardzo drogich lamp KR audio?

2. Czy warto dopłacać do wersji zbalansowanej skoro niezbalansowana ma sporo niższe koszty użytkowania i sama cena zakupu też niższa. Zrobić takie krótkie przejściówki z tych XLR do RCA i tak grać? Wtedy całe urządzenie miałoby 3 lampy. Jedna w PRE i dwie w DAC.

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Sonic, dyfuzory najlepsze efekty dają jak je ustawisz po bokach miedzy głosnikami a miejscem odsłuchu. Jak brak miejsca to można też zastosować czesciowe odgrody w tych miejscach i kierować odbicia do tyłu ,bedą pracować wtedy te z tyłu. Za regipsem masz wełnę czy inny materiał? Jak wełna to rozumiem dlaczego są subwoofery:) Miałem podobne problemy, Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, olq napisał:

Sonic, dyfuzory najlepsze efekty dają jak je ustawisz po bokach miedzy głosnikami a miejscem odsłuchu. Jak brak miejsca to można też zastosować czesciowe odgrody w tych miejscach i kierować odbicia do tyłu ,bedą pracować wtedy te z tyłu. Za regipsem masz wełnę czy inny materiał? Jak wełna to rozumiem dlaczego są subwoofery:) Miałem podobne problemy, Pozdrawiam

Najlepszy efekt da jak przyjadą jeszcze 2 sztuki i będę miał 6 sztuk między kolumnami. Na środku też warto je mieć. Testowałem. Za regipsem wełna, suby przydają się 🙂

Nie chciałbym już systemu bez subow. Ta regulacja i zejście do 20hz jest bezcenne 😉

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, chciałbym zapytać i poprosić o radę.
Zaintrygowały mnie głośniki Sveda, mieszkam w Czeskim Cieszynie i nie ma możliwości przeprowadzenia testu odsłuchowego w pobliżu.
Zamierzam kupić Sveda Blipo, lub Sveda Blipo Home.
Chcę zapytać o radę, jak duża jest różnica w jakości reprodukcji? 
Dziękuję za odpowiedź i radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zdeněk Rusnok napisał:

Witam, chciałbym zapytać i poprosić o radę.
Zaintrygowały mnie głośniki Sveda, mieszkam w Czeskim Cieszynie i nie ma możliwości przeprowadzenia testu odsłuchowego w pobliżu.
Zamierzam kupić Sveda Blipo, lub Sveda Blipo Home.
Chcę zapytać o radę, jak duża jest różnica w jakości reprodukcji? 
Dziękuję za odpowiedź i radę.

Bierz Blipo Home, ładniejsze obudowy 🙂

A tak na poważnie to zadzwoń do Arka, on wyjaśni jakie tam dokładnie są różnice (głównie w elektronice i obudowie).

 

Ważniejsza sprawa to dobrać dobry DAC/PRE do nich. Zacznij od Lampizatora. Ten zestaw jest sprawdzony i gra to b.dobrze 😉

Ostatnio rozmawiałem z nowym kolegą Wojtkiem który robił test porównawczy Lampizatora Amber 3 i Golden Atlantic i zakupił niższy model Amber bo bardziej mu podpasował. Od tego bym zaczął.

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Najpierw troche ponarzekam, bo wiekszosc moich pytań z tego wynika.

Nie wiem czy cos jest nie tak z moja przegladarka, ale na stronie sveda.audio nie moge znaleźć praktycznie zadnych informacji. Zamiast tego widze zawartosc "Lorem ipsum". Jezeli jednak taka jest zawartosc strony, to jest to bardzo niepoważne.

A teraz pytania:
1. Z testu Blipo (Pro) p. Grzyba wynika ze Blipo Pro nie jest wewnetrznie zbalansowane. Po co wiec zbalansowany DAC?
2. Jakie jest pasmo przenoszenia Blipo Home dla spadku -3dB i -6dB? Czy wersja U22 ma takie samo?
3. Jakie mozliwosci "konfiguracji" maja Blipo Home? Nawet zdjecie cos by powiedziało.
4. Jakie jest pasmo przenoszenia Wombata? Czy ma "Bass management" (z wpisów w tym klubie domyslam sie ze nie)? W takim razie jaki sposób mogę zmienic czestotliwosc filtra gornoprzepustowego (np. do 80Hz) dla Blipo Home by go zintegraowac z Wombatem?
5. Czy słychac szumy z głośnike (gdy muzylka nie gra)? Jak głośno, przy jakim "odkreceniu" sygnału w przedwzmacniaczu?
6. Jak gra kiepsko nagrany heavy i thrash metal?

I najwazniejsze. Czy jest jakas dobra dusza u ktorej mozna Blipo Home (lub U22) posłuchać? Najlepiej blisko Krakowa.

PS. Chciałbym dac cos od siebie dla klubu, ale bez posłuchania bedzie trudno. Wiec tylko tajemniczo powiem, ze nie dziwie sie, ze ktos kto posłuchał ATC, szuka gdzies indziej. Chocby tu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś przedzwonił do Arka bo mogą być błędy w tym co napisze.

1. Z testu Blipo (Pro) p. Grzyba wynika ze Blipo Pro nie jest wewnetrznie zbalansowane. Po co wiec zbalansowany DAC?

W każdym monitorze są 2 wzmacniacze 80W + 300W. Są 2 końcówki mocy więc można kupić zbalansowany DAC i spiąć to XLR.  Wewnętrznie zbalansowana to mogą być końcówki mocy w 1 skrzyni. Jak masz osobno wzmacniacze w każdym monitorze bo jak one mają być zbalansowane?


Tutaj nie jestem pewiem czy się rozumiemy.

Generalnie jest tak, że jest wejście XLR do monitora, czasami zdarzają się egzemplarze z wejściem RCA - chyba na zamówienie.


Osobiście mam w planie zakup DAC niezbalansowanego (mniej lamp a 300B są drogie) i albo dać przejściówkę XLR->RCA albo przy ulepszeniu do wersji U22+  wnioskować o wejście RCA. Teraz mam tylko XLR.


2. Jakie jest pasmo przenoszenia Blipo Home dla spadku -3dB i -6dB? Czy wersja U22 ma takie samo?

Dobra pytanie, w sumie to nie wiem. Widziałem gdzieś kiedyś wykres ale nie pamiętam.

 

3. Jakie mozliwosci "konfiguracji" maja Blipo Home? Nawet zdjecie cos by powiedziało.

 

Jest głośność i poziom tweetera -+ 1dB, w wersji PRO był bass boost ale słuchałem w Warszawie może z 2 minuty i prosiłem, żeby to wylączyli. W wersji HOME tego nie ma.


4. Jakie jest pasmo przenoszenia Wombata? Czy ma "Bass management" (z wpisów w tym klubie domyslam sie ze nie)?

Pasma nie znam, mamy sporo regulacji, z tych ważniejszych to jest poziom głośności, faza w 4 stopniach oraz filtr dolnoprzepustowy (do jakiej częstotliwości gra sub)

Bass management - co to?

W takim razie jaki sposób mogę zmienic czestotliwosc filtra gornoprzepustowego (np. do 80Hz) dla Blipo Home by go zintegraowac z Wombatem?

W wombacie jest wyjście na monitory z filtrem 70Hz, gra gorzej niż pełnopasmowy monitor + wombat.


5. Czy słychac szumy z głośnike (gdy muzylka nie gra)? Jak głośno, przy jakim "odkreceniu" sygnału w przedwzmacniaczu?

Jak przyłożysz ucho tak na 20cm to słychać, wzmacniacz podpięty bezpośrednio do przetwornika (bez zwrotnicy pasywnej) tak ma.

Nie wiem ile to dB...


6. Jak gra kiepsko nagrany heavy i thrash metal?
 

Teraz jak miałem lampizatora BIG7 na testach z lampami 300B to dużo lepiej grało mi to rocka i inne szarpidruty.

Rammstein, Gojira, RATM, itp. tutaj bardzo, bardzo fajnie. Thrash nie słucham raczej, mam płytę Children of Bodom gdzieś ale nie gra to jakoś zjawiskowo.

 

Edytowane przez S0nic

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, S0nic said:

Pasma nie znam, mamy sporo regulacji, z tych ważniejszych to jest poziom głośności, faza w 4 stopniach oraz filtr dolnoprzepustowy (do jakiej częstotliwości gra sub)

Bass management - co to?

W wombacie jest wyjście na monitory z filtrem 70Hz, gra gorzej niż pełnopasmowy monitor + wombat.

Dziękuję.

Odniose sie tylko do cytowanego fragmentu, bo wyglada na to ze sam sobie odpowiedziałes. 

Wiec właściwie daje link dla innych, gdyby jeszcze były wątpliwości: https://www.genelec.com/key-technologies/bass-management-system

"The principle of bass management is that the bass content of the main channels and the Low Frequency Effect (LFE) channel are directed and reproduced only by loudspeakers capable of handling them, whether they are main system loudspeakers or one or more subwoofer(s).
[...]
A Bass Management system uses either analogue electronic circuitry or software based filtering which will filter low frequency information from the main channels and route that information to one, or more, subwoofer feed.

The dedicated LFE channel can also be monitored via that subwoofer and added to the low frequencies of the other main channels. Therefore, the Bass Management’s basic and main goal is to ensure that the entire audio bandwidth of all channels can be accurately monitored."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, maxijazz napisał:

Dziękuję.

Odniose sie tylko do cytowanego fragmentu, bo wyglada na to ze sam sobie odpowiedziałes. 

Wiec właściwie daje link dla innych, gdyby jeszcze były wątpliwości: https://www.genelec.com/key-technologies/bass-management-system

"The principle of bass management is that the bass content of the main channels and the Low Frequency Effect (LFE) channel are directed and reproduced only by loudspeakers capable of handling them, whether they are main system loudspeakers or one or more subwoofer(s).
[...]
A Bass Management system uses either analogue electronic circuitry or software based filtering which will filter low frequency information from the main channels and route that information to one, or more, subwoofer feed.

The dedicated LFE channel can also be monitored via that subwoofer and added to the low frequencies of the other main channels. Therefore, the Bass Management’s basic and main goal is to ensure that the entire audio bandwidth of all channels can be accurately monitored."

 

Myślałem że to nazwa jakiejś specjalnej funkcji a to po prostu tłumaczenie frazy korekcja basu.

Edytowane przez S0nic

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.08.2022 o 06:00, S0nic napisał:

Myślałem że to nazwa jakiejś specjalnej funkcji a to po prostu tłumaczenie frazy korekcja basu.

Ja tylko w kwestii formalnej - bass management to jest bardzo ważna funkcja i NIE JEST to korekcja basu. Przede wszystkim dotyczy systemów wielokanałowych z oddzielnym kanałem sub czy lfe i nie dotyczy systemów stereo z dodanym subem czy subami, w dowolnej konfiguracji. Na siłę można to podciągnąć pd subwoofer do stereo że zwrotnicą odcinającą górę z satelit, ale to jednak nie to. Chodzi o to, że w systemie np. 5.1 (standardowe kino domowe) w sygnale mamy oddzielny kanał lfe, który ma inny sygnał niż pozostałe 5. Producent plyty/filmu nie wie jakie mamy głośniki satelitarne, więc zakłada ich standardowe pasmo. Do kanału lfe daje tylko to, co uzna, że do tego toru powinno iść. Jeżeli mamy supermarketowe kino domowe z satelitami wielkości paczki fajek, to wiadomo, że mają one pasmo powiedzmy od 180 Hz w górę. No i pytanie, co odtwarza ten dolny środek bo wychodzi, że nic. Bass management wtedy to, czego nie odtwarzają satelity, czyli pasmo powiedzmy 80-180 kieruje dodatkowo do kanału lfe żeby nie było dziury w paśmie. 

Godzinę temu, S0nic napisał:

 

Ładne.

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, S0nic napisał:

 

proponuję posluchać głownie od 9.50

Arek mówi o tym , że konstrukcje audiofilskie wymagają znacznie więcej pracy i innego podejścia niż kolumny pro

 

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, slawek.xm napisał:

proponuję posluchać głownie od 9.50

Arek mówi o tym , że konstrukcje audiofilskie wymagają znacznie więcej pracy i innego podejścia niż kolumny pro

 

Druga część będzie dla Ciebie ciekawsza 🙂

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, S0nic napisał:

Druga część będzie dla Ciebie ciekawsza 🙂

już wysłuchałem

mimo tego , że podkreśla rodowód audiofilski to jednak nutka pro caly czas mu towarzyszy

a te komponenty są może lepsze niż w monitorach pro jednak caly czas jest to średnia półka

.... przynajmniej jak dotąd

dlatego dla mnie to chwalenie się jest trochę na wyrost a pomaganie sobie reklamą Fikusa ... w domyśle stawianie wlasnych produktów na równi z jakością dźwięku Lampizatora dla mnie ciut żenujące

bo konstruktor powinien budować kolumny , ktore mogą zagrać z różnymi źródlami , faworyzowanie jednego automatycznie może zawęzić grono klientów

dlatego z marketingowego punktu widzenia to nie był dobry pomysł

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> @SOnic

Jak rozumiem masz monitor BLIPO HOME (czy w wersji U22?).

Jak rozumiem kolumny są wyposażone w przełącznik TWEETER LEVEL oraz BASS BOOST.

Napisz, jak używasz te ustawienia u siebie. Ale jeszcze ciekawsze jest dla mnie, jak to działa w Twoim odczuciu. Co zmienia, jak wpływa na muzykę? Czy podbicie basu powoduje wypełnienie będące niejako ekwiwalentem rozbudowania o subwoofer? A może daje to taki wpływ, że (w Twoim odbiorze) jest zbędne i niepotrzebne? Czy może jest tak, że podbicie tweetera i basu dopiero w parze dają właściwe uzupełnienie?

Podziel się, jak to testowałeś i jakie masz wnioski.

 

PS. Wiem, że masz z subwooferem. Pomińmy jego obecność dla w/w pytań...

Edytowane przez Wuelem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, slawek.xm napisał:

już wysłuchałem

nie wysłuchałeś bo będzie dopiero za tydzień

13 minut temu, slawek.xm napisał:

a te komponenty są może lepsze niż w monitorach pro jednak caly czas jest to średnia półka

.... przynajmniej jak dotąd

w drugiej części będzie o tym wiecej, tam dowiesz się dlaczego tak jest, dlaczego są różne poziomy elektroniki (3 poziomy)

13 minut temu, slawek.xm napisał:

dlatego dla mnie to chwalenie się jest trochę na wyrost a pomaganie sobie reklamą Fikusa ... w domyśle stawianie wlasnych produktów na równi z jakością dźwięku Lampizatora dla mnie ciut żenujące

gdzie stawia produkty na równi z lampizatorem? do którego modelu, lampizator obecnie ma produkty od 25000zł do 250000zł w ofercie (około, nie pamiętam dokładnie) blipo kosztują katalogowo 30 000zł głośnik, końcówka mocy, zwrotnica i kabel

dobrze, że poleca lampizatora, jako klient zaoszczędziłem sporo czasu i pieniędzy na "poszukiwania"

druga sprawa to jeżeli Arek w domu odsłuchy robi na lampim to ja właśnie takiego DAC'a jako klient chcę,

 

13 minut temu, slawek.xm napisał:

dlatego z marketingowego punktu widzenia to nie był dobry pomysł

myślę, że Arek od strony biznesowej źle nie wychodzi, że kumpluje się z Fikusem 🙂

Edytowane przez S0nic

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, S0nic napisał:

myślę, że Arek od strony biznesowej źle nie wychodzi, że kumpluje się z Fikusem 🙂

ja tam życzę mu jak najlepiej

w Tulipie blipo z lampim graly dobrze  choć efektu wow nie miałem za to fajnie się słuchało Lukasza , którego wprowadzenia i uwagi byly ciekawe tym bardziej , że podawane z wielką pasją i entuzjazmem świadczącym o tym , że całym sobą przeżywa odbiór dźwięku

prawdziwy pasjonat dla mnie

6 minut temu, S0nic napisał:

dobrze, że poleca lampizatora, jako klient zaoszczędziłem sporo czasu i pieniędzy na "poszukiwania"

moj komentarz był również podyktowany życzliwością , osobiście nie chciałbym by kojarzono kolumny tylko z jednym źródłem

ale widać , że duet Sveda Lampizator się dogadują a to jest raczej ewenement jak na polskie warunki 🙂

9 minut temu, S0nic napisał:

nie wysłuchałeś bo będzie dopiero za tydzień

ok , na pewno wkleisz 🙂

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Wuelem napisał:

-> @SOnic

Jak rozumiem masz monitor BLIPO HOME (czy w wersji U22?).

Jak rozumiem kolumny są wyposażone w przełącznik TWEETER LEVEL oraz BASS BOOST.

Napisz, jak używasz te ustawienia u siebie. Ale jeszcze ciekawsze jest dla mnie, jak to działa w Twoim odczuciu. Co zmienia, jak wpływa na muzykę? Czy podbicie basu powoduje wypełnienie będące niejako ekwiwalentem rozbudowania o subwoofer? A może daje to taki wpływ, że (w Twoim odbiorze) jest zbędne i niepotrzebne? Czy może jest tak, że podbicie tweetera i basu dopiero w parze dają właściwe uzupełnienie?

Podziel się, jak to testowałeś i jakie masz wnioski.

 

PS. Wiem, że masz z subwooferem. Pomińmy jego obecność dla w/w pytań...

Mam 2 subwoofery 🙂 nie chcę już jednego 🙂

Jak rozumiem masz monitor BLIPO HOME (czy w wersji U22?).

Home mam

Jak rozumiem kolumny są wyposażone w przełącznik TWEETER LEVEL oraz BASS BOOST.

tylko tweeter level, bass boost nie mam, słyszałem bass boost w akcji, nie podoba mi się jak to gra

Napisz, jak używasz te ustawienia u siebie. Ale jeszcze ciekawsze jest dla mnie, jak to działa w Twoim odczuciu. Co zmienia, jak wpływa na muzykę? Czy podbicie basu powoduje wypełnienie będące niejako ekwiwalentem rozbudowania o subwoofer? A może daje to taki wpływ, że (w Twoim odbiorze) jest zbędne i niepotrzebne? Czy może jest tak, że podbicie tweetera i basu dopiero w parze dają właściwe uzupełnienie?

ten bass boost działa tak, jeżeli dobrze pamiętam, że symuluje jakby monitor miał bass reflex, tzn, że podbija troche pasmo dołu

regulacja tweetera to +/- 1dB, dla mnie za mało, zmiany na granicy percepcji, myślę, że w ślepym teście bym poległ

Suby fajnie działają i tam te regulacje to robią robotę, w monitorze nie są mi do niczego potrzebne

 

15 minut temu, slawek.xm napisał:

ale widać , że duet Sveda Lampizator się dogadują a to jest raczej ewenement jak na polskie warunki 🙂

 🙂

Tak, to prawda.

Mam taki wywiad z Fikusem też ale zrobiłem tam kilka błędów technicznych z ustawieniami aparatu i koncepcja trochę się zmieniła więc nie wrzucałem na YT. Pan Łukasz to jest mistrz opowiadania, on ma takie gadane jak najlepszy handlowiec. Mega mi szkoda tego materiału bo są to 43 minuty rzeczowych odpowiedzi...

15 minut temu, slawek.xm napisał:

w Tulipie blipo z lampim graly dobrze  choć efektu wow nie miałem za to fajnie się słuchało Lukasza , którego wprowadzenia i uwagi byly ciekawe tym bardziej , że podawane z wielką pasją i entuzjazmem świadczącym o tym , że całym sobą przeżywa odbiór dźwięku

prawdziwy pasjonat dla mnie 🙂

Ja trochę czasu z nimi spędziłem i to są zupełnie inne osoby jeżeli chodzi o charakter.

Edytowane przez S0nic

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki SOnic.

Dalej rozumiem z tego, że w Warszawie, podczas AS ostatniego przed pandemią, grała inna wersja monitorów (czerwona), niż Ty masz?

Możesz to potwierdzić? Czy kupiłeś te warszawskie?

Niepotrzebnie zaufałem informacji wystawcy (chyba Pana Fikusa), że ustawienia są na neutralnie i nie spojrzałem na plecki kolumn. Nikomu nie należy ufać : )

27 minut temu, slawek.xm napisał:

to chwalenie się

Widać, że nigdy nie poznałeś Arka. Jest przeciwieństwem Twego podejścia - mało mówi i nigdy nie zastępuje samodzielnej decyzji zainteresowanego. A korzysta z takiej wiedzy, jakiej prawie nikt nie ma. Nie widzę w tym filmie grama chwalenia się - wręcz odwrotnie, mówi ogólnie, aby nie urazić ludzi, którzy konkretniejszej wiedzy nie mają. Przemawia produktami. Co też warto zauważyć, nie ma TIR-a różnych modeli, tylko kilka propozycji. Odwrotnie do innych polskich wytwórców - po 20 modeli na stronie, jakby można było stworzyć 20 dobrych brzmień na różne sposoby. Krótko: opanuj się 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 24

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.