Skocz do zawartości
IGNORED

Uzywany wzmak (do 1500zl) do Tannoy m3

Arturoo

Rekomendowane odpowiedzi

Sory czytalem wlasnie forum i widze ze znasz sie na sprzęcie . Krótka ale konkretna odpowiedz !!

W sumie to mam do wydannia 2500na wzmak i cd i niewiem co kupic bo jestem kompletnym amatorem ;)

A Harmana 690 już nie ma? Szkoda. Nieciekawe recenzje PM7000? Co za herezje ktoś powypisywał, to świetny wzmak, ale używkę można kupić już za ok.1000zł, przejrzyj forumowe ogłoszenia, wpisz też tego Marantza w wyszukiwarkę i sobie poczytaj.

A Rotela RCD 971 da sie tuningowac z dobrym skutkiem?

He...He - dopiero kupilem RA985BX i wczoraj RCD971, nie mam pojecia jeszcze jak to zagra (bo dopiero bede szukal kolumn - to bedzie moj pierwszy sprzet), a juz pytam o tuning :-)

No ale juz dobrze wczesniej wiedziec

Dzekuje za wszystkie propozycje :)

Chodzi mi oto żeby wzmacniacz byl dopasowany do moich Tannoyek M3 /i dostarczyl mi czasem troche basików /

Myslę ze ciekawe są typy McGuver'a - napewno wie co mowi

Najlepiej swoje propozycje poprzyjcie faktami z zycia :))

Tak jak pisalem jestem amatorem .

Nie slucham muzyki powaznej czy jazzu / narazie :) /

Raczej POP ROCK i te klimaty .

Jednak zalezy mi na dobrej jakosci dzwięku i wypowiedziach profesjonalistów :)

4330 mkII to w zasadzie "wersja pierwsza" z dodanym układem miękkiego startu, i - o ile dobrze pamiętam - nieco lepszym zasilaniu / większej mocy, tu różnice nie były zbyt istotne. W czasach, gdy redaktorzy kolorowych gazetek rozpływali się nad 4330 w zachwytach łudziłem się przez chwilę, że mi takie coś dobrze zagra, to i się zainteresowałem. Błędny strzał - ładna góra, ale możliwości mocowych tyle, co kot napłakał. Jak zadziała ze wspomnianymi kolumnami, pojęcia nie mam.

=>Arturoo

Ty słuchasz głównie pop i rock ! A do tej muzy Creek to nie jest najlepszy wybór....Creek to takie małe pudełeczko czarujacą barwą i przestrzenią, ale basu i dynamiki to Ty w nim nie znajdziesz, mocy też nie :-(