Jump to content
IGNORED

Gato Audio Klub


gatoseb
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)
6 godzin temu, rafa napisał:

Dobieranie dzis na system ktorego jeszcze nie znasz i bedziesz miec za dlugie miesiace to mocno ryzykowna sprawa.

Moze lepiej poczekaj az uslyszysz jak to zagra i wtedy dobierzesz wlasciwie. Inaczej moze z tego wyjsc jakis niestrawny gularz 😉 

Ot to, słuszna uwaga. Ja dopiero jak zakończe temat ze źródłem wtedy wezmę sie za kable.

7 godzin temu, adamnl napisał:

 

W niedalekiej przyszłości zamienię go z dopłatą na Gato Amp150.

Mam świadomość ryzyka, niczego wcześniej nie odsłucham. GatoAmp 150 znam, to moja sygnatura dźwięku.

 

A jednak. Kolejna osoba, która kłania się w stronę muzykalności. AMP150 miałem okazje delikatnie posłuchać ostatnio u znajomego (kolumny ProAc 100). Gdybym miał oszczędzać pewnie kupiłbym go bez wahania. 
U mnie góre wzieła klasa A ale z kolumnami Gato. I jest OK, nawet lepiej niż OK.

Edited by Marek K.
Link to comment
Share on other sites

Dobry miesiąc temu zabrałem swoje Gato 250S ze streamerem do sklepu/dealera

Porównywałem najpierw mój, około 1000 godzin grania z Gato 250S z „pudełka”

NOWY z „pudełka” brzmiał dla mnie - szorstko, analitycznie, chłodniej na górze. Na dole bez różnicy. Ogólnie - nieprzyjemnie.

 

Następnie mój kontra Amp150.

150 tka po kilkudziesięciu godzinach grania.

Różnica w brzmieniu minimalna. Usłyszałem więcej ciepła, bardziej otwarta góra, nieco łagodniejsza średnica i wysokie. Po stronie 150tki. 
 

Jedynym dla mnie powodem zmiany Dia 250S na Amp150 jest zastosowanie oddzielnego przetwornika d/a Lampizator/lub inny wyprodukowany w Polsce. 
Na letnie, krótkie popołudniowe granie Gato. 
Na zimowe, długie wieczory lampa. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamnl napisał:

Dobry miesiąc temu zabrałem swoje Gato 250S ze streamerem do sklepu/dealera

Porównywałem najpierw mój, około 1000 godzin grania z Gato 250S z „pudełka”

NOWY z „pudełka” brzmiał dla mnie - szorstko, analitycznie, chłodniej na górze. Na dole bez różnicy. Ogólnie - nieprzyjemnie.

 

Następnie mój kontra Amp150.

150 tka po kilkudziesięciu godzinach grania.

Różnica w brzmieniu minimalna. Usłyszałem więcej ciepła, bardziej otwarta góra, nieco łagodniejsza średnica i wysokie. Po stronie 150tki. 
 

Jedynym dla mnie powodem zmiany Dia 250S na Amp150 jest zastosowanie oddzielnego przetwornika d/a Lampizator/lub inny wyprodukowany w Polsce. 
Na letnie, krótkie popołudniowe granie Gato. 
Na zimowe, długie wieczory lampa. 

 

 

 

 

Brałeś pod uwagę PRD 3S + 2x mono PWR 222 jako zestaw "całosezonowy" ? 🌤️ ❄️

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamnl napisał:

Dobry miesiąc temu zabrałem swoje Gato 250S ze streamerem do sklepu/dealera

Porównywałem najpierw mój, około 1000 godzin grania z Gato 250S z „pudełka”

NOWY z „pudełka” brzmiał dla mnie - szorstko, analitycznie, chłodniej na górze. Na dole bez różnicy. Ogólnie - nieprzyjemnie.

 

Następnie mój kontra Amp150.

150 tka po kilkudziesięciu godzinach grania.

Różnica w brzmieniu minimalna. Usłyszałem więcej ciepła, bardziej otwarta góra, nieco łagodniejsza średnica i wysokie. Po stronie 150tki. 
 

Jedynym dla mnie powodem zmiany Dia 250S na Amp150 jest zastosowanie oddzielnego przetwornika d/a Lampizator/lub inny wyprodukowany w Polsce. 
Na letnie, krótkie popołudniowe granie Gato. 
Na zimowe, długie wieczory lampa. 

 

 

Rozumiem. Również kiedyś myślałem o 2 zestawach.

Mam pytanie, czemu D/a wyprodukowany w Pl? To nie jest istotne tylko z ciekawości pytam.

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, Marek K. napisał:

Mam pytanie, czemu D/a wyprodukowany w Pl? To nie jest istotne tylko z ciekawości pytam.

Komercyjny patriotyzm i stosunek jakość/cena. 
 

To główne powody; są jeszcze inne, osobiste dla mnie.

Gato jest wyjątkiem, Circle Labs A200 stał na liście długo, jednak cena za wysoka, nie udało mi się wynegocjować satysfakcjonującej dla mnie.

 

50 minut temu, Zbi_Rek napisał:

Brałeś pod uwagę PRD 3S + 2x mono PWR 222 jako zestaw "całosezonowy" ? 🌤️ ❄️

Tak, był na liście. Świetny zestaw marzeń.

Po odsłuchu „japońskich 211” i po rozmowie z konstruktorem Piotrem Bocianek decyzja podjęta. Wiele miesięcy „stania w kolejce” i zostaje tylko zlecić stolik do zrobienia.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
30 minut temu, adamnl napisał:

Komercyjny patriotyzm i stosunek jakość/cena. 
 

To główne powody; są jeszcze inne, osobiste dla mnie.

Gato jest wyjątkiem, Circle Labs A200 stał na liście długo, jednak cena za wysoka, nie udało mi się wynegocjować satysfakcjonującej dla mnie.

 

Tak, był na liście. Świetny zestaw marzeń.

Po odsłuchu „japońskich 211” i po rozmowie z konstruktorem Piotrem Bocianek decyzja podjęta. Wiele miesięcy „stania w kolejce” i zostaje tylko zlecić stolik do zrobienia.

z japońskich klimatów wybrałbym okinawskie karate 😇

Edited by Zbi_Rek
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, adamnl napisał:

Gato jest wyjątkiem, Circle Labs A200 stał na liście długo

Jak bys je porownal? Znam kilku uzytkownikow Circle i ciekaw jestem jak to porownanie dla ciebie wyglada.

Opera Callas, Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), Aqua La Voce S2,
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, DIY
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, rafa napisał:

Jak bys je porownal?

Jak najkrócej się da😊

Tak jak GatoAmp150. Z opaską na oczach nie potrafię ich brzmienia odróżnić.

Circle dla mnie jest przepiękny. 
Byłem wściekły, nie dałem rady wynegocjować ceny. Przyznaję/moja propozycja, była 35% niższa. 
U pana Łukasza/Lampizator rozmowa jest inna😉

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
23 minuty temu, adamnl napisał:

Jak najkrócej się da😊

Tak jak GatoAmp150. Z opaską na oczach nie potrafię ich brzmienia odróżnić.

Circle dla mnie jest przepiękny. 
Byłem wściekły, nie dałem rady wynegocjować ceny. Przyznaję/moja propozycja, była 35% niższa. 
U pana Łukasza/Lampizator rozmowa jest inna😉

kiedy pytałeś o cenę Circle i jaka cena dystrybucyjna była w tym momencie ?

Edited by Zbi_Rek
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamnl napisał:

Circle dla mnie jest przepiękny. 

Nie pytam o wyglad 😉 Jakie slyszysz roznice w dzwieku?

Opera Callas, Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), Aqua La Voce S2,
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, DIY
Link to comment
Share on other sites

Teraz, rafa napisał:

Nie pytam o wyglad 😉 Jakie slyszysz roznice w dzwieku?

Nie usłyszałem żadnych istotnych różnic w odbiorze dźwięku w stosunku do Gato150. Gładziutka góra, potężna dynamika, ciepełko.

 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, adamnl napisał:

Nie usłyszałem żadnych istotnych różnic w odbiorze dźwięku w stosunku do Gato150. Gładziutka góra, potężna dynamika, ciepełko.

 

A/B klasa. Ja tak mam, że wszystko dla mnie gra bardzo podobnie. Słyszę tylko różnicę mocy a różnice brzmieniowe są marginalne.

 

Obecnie czekam na długo wyczekiwane kolumny Gato w kolorze czarno/biały a będę celował też w podłogówki FM-30. Ciekawość mnie zżera jak to wypadnie z moim wzmacniaczem.

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, adamnl napisał:

Nie usłyszałem żadnych istotnych różnic w odbiorze dźwięku w stosunku do Gato150. Gładziutka góra, potężna dynamika, ciepełko.

 

Mówisz o A200 vs AMP 150 ? 

Miałem w domu oba i cholera... chyba wolę amp150 

Haiku Audio SEnsei 300B + AudioPhase Opium | Lumin D2 | Luxman PD 350 | FidelityResearch FR-14 | Manley Chinook

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
33 minuty temu, julius-6 napisał:

Mówisz o A200 vs AMP 150 ? 

Miałem w domu oba i cholera... chyba wolę amp150 

Witaj

Tak, o nim pisałem. 
Zdecydowałem, zamówiłem tor lampowy. Preamp/monobloki.

Do tego Gato150.


Gdybym potrzebował tylko jedno wzmocnienie, byłby nim Circle A200. 
Nasycenie, mikrodynamika/bardzo ważne dla mnie, wyśmienite dla mnie zróżnicowanie niskich, bez wyraźnych konturów, przy gładkiej, nie wycofanej, umiarkowanie analitycznej górze. Słuchałem w salonie ok 30 mtr kw, przy podłej akustyce na Ktema. Nie, nie mojej😩 

 

Edited by adamnl
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, adamnl napisał:

Witaj

Tak, o nim pisałem. 
Zdecydowałem, zamówiłem tor lampowy. Preamp/monobloki.

Do tego Gato150.


Gdybym potrzebował tylko jedno wzmocnienie, byłby nim Circle A200. 
Nasycenie, mikrodynamika/bardzo ważne dla mnie, wyśmienite dla mnie zróżnicowanie niskich, bez wyraźnych konturów, przy gładkiej, nie wycofanej, umiarkowanie analitycznej górze. Słuchałem w salonie ok 30 mtr kw, przy podłej akustyce na Ktema. Nie, nie mojej😩 

 

🔊Fajnie jest mieć 2 zestawy. Ja właściwie zdecydowałem się na 1 ale wciąż myśle co tu jeszcze można kupić✔️

Link to comment
Share on other sites

Oglnie czasu brak , bo szykuje sie do napisania pare słów o AMP 150.

TO pierwszy tranzystor od lat, ktory mnie... hmm zachwycił ? 
No mega mi sie spodobał. Ogólny feel z uzytktkowania, spasowanie elementow, sam w sobie klocek.

Mega fajna prezentacja. Dojrzała, z nieco wycofana sceną, ale też nieco zblizonymi wokalami. Nie gra to w twarz , ale też nie separuje od muzyki emocji. Potraktowałem go lampowym pre / źródłem i własciwie bylo tak, że cięzko sie do czegos przyczepić.

Mega udana konstrukcja , powaznie mysle o zakupie

Haiku Audio SEnsei 300B + AudioPhase Opium | Lumin D2 | Luxman PD 350 | FidelityResearch FR-14 | Manley Chinook

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, julius-6 napisał:

Oglnie czasu brak , bo szykuje sie do napisania pare słów o AMP 150.

TO pierwszy tranzystor od lat, ktory mnie... hmm zachwycił ? 
No mega mi sie spodobał. Ogólny feel z uzytktkowania, spasowanie elementow, sam w sobie klocek.

Mega fajna prezentacja. Dojrzała, z nieco wycofana sceną, ale też nieco zblizonymi wokalami. Nie gra to w twarz , ale też nie separuje od muzyki emocji. Potraktowałem go lampowym pre / źródłem i własciwie bylo tak, że cięzko sie do czegos przyczepić.

Mega udana konstrukcja , powaznie mysle o zakupie

Z jakimi głośnikami grał AMP 150 ?

Druga sprawa, jak nigdy dotąd w moich przygodach z audio, kable głośnikowe nie wpływały na charakter brzmienia systemu z elektroniką Gato, analogową w szczególności...

Link to comment
Share on other sites

Coraz więcej osób zadowolonych z elektroniki Gato. I super tylko co jest z kolumnami? Syngeria wzmacniacz-kolumny nie do pobicia (tak było pisane). 

Widziałem na tweeterze fajny zestaw lampa i hybrydowa integra z Gato FM-30. Świetny zestawik, ciekaw jestem tych podłogówek jak się uzupełniają.

Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, Marek K. napisał:

Coraz więcej osób zadowolonych z elektroniki Gato. I super tylko co jest z kolumnami? Syngeria wzmacniacz-kolumny nie do pobicia (tak było pisane). 

Widziałem na tweeterze fajny zestaw lampa i hybrydowa integra z Gato FM-30. Świetny zestawik, ciekaw jestem tych podłogówek jak się uzupełniają.

U mnie grają monobloki PWR222 z pre PRD3S i monitorami FM15. Jest bardzo dobrze, synergia i zgoda jak w porządnej rodzinie. Ale jak to w życiu, chce się gonić króliczka więc nie wykluczam, że FM15 zamienię na coś innego. Wydaje się, że oprócz źródła, tutaj są największe rezerwy. 

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, kriskris22 napisał:

U mnie grają monobloki PWR222 z pre PRD3S i monitorami FM15. Jest bardzo dobrze, synergia i zgoda jak w porządnej rodzinie. Ale jak to w życiu, chce się gonić króliczka więc nie wykluczam, że FM15 zamienię na coś innego. Wydaje się, że oprócz źródła, tutaj są największe rezerwy. 

Elegancko, cały zestaw..... Ja miałem FM-15 i było mega dobrze. Niestety aż za dobrze do moich warunków metrażowych. W międzyczasie kupiłem FM-8, które planowane były do drugiego zestawu w drugim pomieszczeniu. Wszystko tak się ułożyło, że Piętnastki sprzedałem i wzmacniacz lampowy, który miał zasilać ósemki. Więc zostałem z małymi monitorami i wzmacniaczem A klasowym. Poważnie rozważałem zakup AMP-150 na początku mojej przygody z Gato. Nie wiem czy to było dobre posunięcie czy nie ale patrząc na różnego rodzaju portale zauważyłem, iż dużo użytkowników kolumn duńskiego producenta gra z elektroniką opartą na lampach, hybrydy i A klasowe też. Nie neguję tego, odnoszę się tylko do swojego zestawu, który mi dał wiele emocji ze słuchania muzyki. A czy AMP-150 poradziłby sobie lepiej w moim zestawie to już cholera wie.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
W dniu 8.04.2021 o 21:46, julius-6 napisał:

Mówisz o A200 vs AMP 150 ? 

Miałem w domu oba i cholera... chyba wolę amp150 

Mialem oba ampy w domu w krotkim odstępie czasu na tych samych glosnikach, kablach i zrodle. Te ampy maja duzo cech wspolnych ale tez kilka zasadniczych roznic. Oba graja bardzo barwnie,gesto z duzym nasyceniem kolorow na srednicy, oba maja swietny bas. Gora w nich jest lekko zaokraglona i taka jakby zlota, dzwieczna, z masa, nigdy nie zakluje w uszy. Oba maja bardzo dobra rozdzielczosc. Natomiast roznia sie sposobem prezentacji i tonalnoscia. W Circle a200 punkt ciezkosci srednicy jest ustawiony wyzej, wyzsza srednica jest pokreslana, przez co wydaje sie troche jasniejszy. Amp-150 bardziej dopala nizsza srednice, ma wiecej body(masy) w tym miejscu. Circle gra troche lepiej przestrzennie z lepsza holografia, prawdopodobnie dlatego ze jest to konstrukcja Dual Mono, po jednym trafo na kanal. Amp-150 ma jedno trafo na dwa kanaly. Ogolnie wole prezentacje i tonalnosc amp-150, bo z circle w utworach z lat 80 lub slabo zmasterowanych mozna odczuc ze ta wyzsza srednica lekko krzyczy, atakuje - szczegolnie wokal. W amp-150 wyzsza srednica jest super wygladzona, nigdy nie krzyczy. Jest tez inna prezentacja grania, amp-150 gra od lini glosnikow w glab. Natomiast Circle wypycha pierwszy plan w kierunku sluchacza przed linie glosnikow, bardziej na twarz. Oba te ampy sa zajebiste, ale osobiscie wybralem amp-150 ale rozumiem tez dlaczego ktos wybral by circle a200. Amp-150 gra bardziej dociarzonym dzwiekiem, a circle lzejszym(punkt ciezkosci wyzej), kwestia naszych preferencji. Kolejna sprawa teraz cena Circla poszybowala dosc wysoko. Swietne sa oba, bardzo, bardzo muzykalne - wciagaja czlowieka w muzyke

Edited by Cybermike1
Link to comment
Share on other sites

Minął około miesiąc i ponad 500h grzania Gato. pierwsze 3.5 tygodnia bylo bez uniesien, niby nic specjalnego. Ot podobna polka do posiadanego wczesniej Luxmana. Nawet balans tonalny dosc podobny. Taki krok w bok i moze pol do przodu. Nie bylem wstanie okreslic jego charakteru grania.
I po tym czasie, czyli 3.5 tygodnia nastąpił pewien przełom, niemal z dnia na dzień nagle dźwięk sie bardziej otworzył, bardziej zaczął wypełniać pokój. Co najfajniejsze w nim, pojawila sie pewna namacalnosc/organicznosc dzwieku.
Po większości opisów jakie na jego temat czytałem to spodziewałem sie skupienia na średnicy, może nawet trochę przyciemnionego przekazu. Ale nic takiego nie występuje. On ma niezwykle równa prezentacje, wszystko gra jako całość bez podkreślania czegokolwiek. I przez to właśnie początkowo nie potrafiłem go scharakteryzować bo większości co do tej pory dane mi bylo posłuchać dało sie czymś scharakteryzować. Cos podkreślało, miało jakieś cechy wybijające sie. W Gato dźwięk jest niezwykle harmonijny jako całość. Niczego nie dopala ani nie odchudza. Gra jak przysłowiowy drut z prądem.
A do tego różnicowanie i faktura basu..coś fajnego.

W każdym razie AMP-150 zostaje ze mną.

Opera Callas, Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), Aqua La Voce S2,
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, DIY
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
W dniu 19.04.2021 o 20:50, rafa napisał:

Minął około miesiąc i ponad 500h grzania Gato. pierwsze 3.5 tygodnia bylo bez uniesien, niby nic specjalnego. Ot podobna polka do posiadanego wczesniej Luxmana. Nawet balans tonalny dosc podobny. Taki krok w bok i moze pol do przodu. Nie bylem wstanie okreslic jego charakteru grania.
I po tym czasie, czyli 3.5 tygodnia nastąpił pewien przełom, niemal z dnia na dzień nagle dźwięk sie bardziej otworzył, bardziej zaczął wypełniać pokój. Co najfajniejsze w nim, pojawila sie pewna namacalnosc/organicznosc dzwieku.
Po większości opisów jakie na jego temat czytałem to spodziewałem sie skupienia na średnicy, może nawet trochę przyciemnionego przekazu. Ale nic takiego nie występuje. On ma niezwykle równa prezentacje, wszystko gra jako całość bez podkreślania czegokolwiek. I przez to właśnie początkowo nie potrafiłem go scharakteryzować bo większości co do tej pory dane mi bylo posłuchać dało sie czymś scharakteryzować. Cos podkreślało, miało jakieś cechy wybijające sie. W Gato dźwięk jest niezwykle harmonijny jako całość. Niczego nie dopala ani nie odchudza. Gra jak przysłowiowy drut z prądem.
A do tego różnicowanie i faktura basu..coś fajnego.

W każdym razie AMP-150 zostaje ze mną.

Dokladnie tak amp150 nie gra cieplym dzwiekiem, on gra rownym dzwiekiem w kazdym pasmie ale z duza iloscia barw i dobrym roznicowaniem. Teraz mam Luxmana l-590ax2 i o nim mozna powiedziec ze gra cieplym dzwiekiem

Edited by Cybermike1
Link to comment
Share on other sites

Zgłaszam prośbę o przyjęcie do klubu. Nabyłem w Audio-ON gato dia-250 S NPM. Szczególnie chciałbym podziękować koledze LOBO_M i kaapa i panu Tomkowi za nieocenioną pomoc w rozwiewaniu moich wątpliwości. Gato grają z polskimi monitorami audiowave 141 SE. Duńczyk zastąpił lampę Triode TRV-88 SER. Będzie grał z cd Triode TRV-CD 5 SE. Mam również zamiar kupować mniej cd (obecnie ponad 1600 pozycji) i słuchać więcej z serwisów streamingowych ( w tej roli „piękna ósemka”😂 też się świetnie sprawdza). Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.