Skocz do zawartości
IGNORED

Głośniki dolby atmos


sebol88

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam pod sufitem na scianie nad frontowymi. Efekty są bardzo dobrze słyszalne i takie ustawienie zastosowałem w opcjach amplitunera. 

Te ustawienie na kolumnach żeby odbijało się od sufitu jest o kant du.y potłuc. Nic nie słychać z efektów ktore rzekomo mają być gdzieś wysoko. 

Po przeprowadzce zmienie na kolumny bipolarne w sufit (pewno klipsch). Chciałbym żeby dźwięk troche szerzej sie rozchodził. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbijające jak najbardziej najgorsze. Nie polecam. Te nad frontami też pod Auro-3D. Czy jakoś tam. Ktoś na forum to ma ale nie pamiętam kto.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie 100% do Atmosa to instalacyjne w sufit podwieszany. Mi się nie chce go robić. Syf i czas. Dlatego kombinuję ze zwykłymi surround cienkimi i zamocuję normalnie do sufitu. Będą odstawać jakieś 9cm.

Ja mam do wyboru te Stx e-200n co podawałem wyżej, Canton gle 416.2 onwall i Heco Music Style 200f lub Heco Celan Gt 102f. Wszystkie białe żeby jak najmniej rzucały się w oczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Ciekawe jak sprawa przedstawia się od strony amplitunera i sygnału przesłanego na dane ustawienie głośników w amplitunerze.  Chodzi mi o to czy jest różnica np w tym jaką ilość dźwięku przesyłana jest na głośniki zaznaczone jako front high lub atmos. Czyli w skrócie które oznaczenie będzie bardziej słychać  i jak mają się te oznaczenia do ścieżki dźwiękowej i jej podziału przez realizatorów. 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w temacie zrobił się można powiedzieć BURDEL.

Temat miał dotyczyć chyba jakie głośniki do ATMOSA. Ja mam 7.1, ale teraz szukam promocji na Chorusy 705v i wstawiam na atmosa, to, że niektórym przeszkadza, że mało fajnych filmów, to już jego podejście, kiedyś też było mało FHD, a teraz 4K. Taka prawda, że głośniki można wstawić i nie jest to duży koszt, a jest przyszłościowo. Kilka stówek i ma się ATMOSA, o ile ma się dobry amplituner. Filmy i seriale same przyjdą w tej technologii.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, subfan napisał:

Ciekawe jak sprawa przedstawia się od strony amplitunera i sygnału przesłanego na dane ustawienie głośników w amplitunerze.  Chodzi mi o to czy jest różnica np w tym jaką ilość dźwięku przesyłana jest na głośniki zaznaczone jako front high lub atmos. Czyli w skrócie które oznaczenie będzie bardziej słychać  i jak mają się te oznaczenia do ścieżki dźwiękowej i jej podziału przez realizatorów. 

Z tego co kojarzę, to głośniki umieszczane nad frontowymi pod sufitem były wykorzystywane w Auro 3D. Atmos wygląda nieco inaczej, bo jest to obiektowy format dźwięku. W odróżnieniu od 5.1 czy 7.1, gdzie każdy kanał ma swoją ścieżkę dźwiękową, w Atmos efekty dzwiękowe umieszczane są w przestrzeni 360st. otaczając słuchacza. Za wikipedią:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Także głośniki umieszczone pod sufitem nad frontami i tylnymi obsłużą Atmos, tyle że może być zaburzony kształt zamierzonej "bańki dźwięku".

Tak ja to rozumiem.

Edit: Jeszcze cytat z avsforum:

Cytat

Don't think about it in terms of channels or such. Think about it as positions in 3d space. Your receiver handles where which object goes based on the number of speakers in its configuration. The max of most receivers is 7.1.4 not 7.1.6. There are some 7.1.6 receivers and more, but really you probably should plan a 5.1.4 or 7.1.4 setup. When I had 5.1.4, the bird flying over head in the 360 degree arc in the atmos demo was perfect so I don't think 5.1.6 would have benefit me at all.

Czyli nie powinniśmy Atmosa traktować jako iluś tam osobnych kanałów, a raczej przestrzeń, w której w zależności ile mamy głośników, umieszczane są efekty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez headstar

Sony XW-5000 / Kauber FRAME LITE VELVET Grey Flex 110" / Arcam AV40 + PA720 + PA410 / Panasonic DP-UB9004 / Apple TV 4K / Klipsch: 2 x RP-600M, 1 x RP-504C, 4 x RP-500SA, 4 x PRO-180RPC, 2 x SPL-120

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Chodzi mi po prostu czy efekt jaki bym usłyszał warty by był kosztów $$ jak i tego wyglądu sufitowego skoro nie były by to montażowe.  Znalazłem wczoraj info na temat filmów jak np JW2 czy Sicario i mają one atmosa ale w wersji 4k , wtedy ich cena to prawie 200zl za sztukę:))) wersja 5.1 to ok 50zl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośne tytułów z atmosem to jest mnostwo. Wszystkie filmy lub prawie wszystkie które mam w 4k posiadają atmosa. A mam ich dużo. Oglądam prawie wyłącznie filmy w 4k. Nie mam telewizji bo nie oglądam. Tylko filmy z neta i czasami netflix. Jak ktoś twierdzi, że jest mało materiału w atmosie to nie wie o czym mówi. No chyba, że Klan chce się oglądac lub m jak milosc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subfan masz subwoofery chyba jedne z droższych na rynku, a chcesz żałować na efekt atmos - tak jak widziałeś, za kilka stówek można sobie samemu to sprawdzić. Ja z kim nie rozmawiam co mają atmosa to mówią, że jest ekstra, ale najlepiej empirycznie to sprowadzić :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M jak Mortadela jest w stereo niestety :(

 

W AppleTV każdy nowy film z Atmosem to koszt 50pln, wypożyczenie ok 10 pln. Więc moim zdaniem warto. Ja już dawno nie kupuje płyt, bo to się nie opłaca. 

Atmos wg zamysłu to po prostu dźwięk z góry. Tak jak headstar napisał, jest to przestrzeń dla dźwięku i jest jako osobny kanał tak jak surroundy obok/za nami. W Atmosie masz tak:

lewo i prawo dla 5.1.2 (analogicznie dla 7.1.2)

LP PP PT LT dla 5.1.4 (aalogicznie dla 7.1.4).

A gdzie ktoś przyklei do sufity membarny to już wg własnego "widzimisię" :-)

Ja mam na froncie pod sufitem, ponieważ w bloku nie chce pruć sufitu. Wizualnie bez podwieszanego sufitu to mi się to w ogóle nie widzi. Po przeprowadzce będzie już jak należy zrobione, ale na pewno nad głową 50cm przede mną. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

@kivlov nie wracaj do porównania roli suba do głośników atmos w kinie bo to nie ma sensu , miazga na część suba oczywiście.  Nie ma o czym w ogóle dyskutować.  Nie twierdzę że żałuję na atmosa , chce wiedzieć czy po prostu jest warto . Wasze warto a moje warto może się różnić, też o tym pamiętajcie.  Ktoś może wycenić kilka syknięć z sufitu na 10k i się tym brandzlować a dla mnie mogą być nie warte 3k. Nie wracaj do subów bo ich rola w kinie jest przeogromna a atmosa nie koniecznie.

OT podzwonilem dziś trochę i zastanawiam się nad pomiarami akustycznymi w moim salonie . To jest warte wydania kasy na 100% . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego porównujesz, ja nie porównuje suba, a Ty nie masz ATMOSA  i piszesz, że już wygrywa SUB?

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Wybacz ale jak w ogóle można porównać te dwie dobroci i ich role w kinie domowym ??? Ile masz udziału suba w filmach a ile atmosa i korzyści z nich płynące??? Nie wygłupiaj się bo ludzie to czytają!!

Czemu nie ma zestawów 5.0.4 ???

Jeżeli chodzi o mnie to drugi najważniejszy glosnik w kinie po centralnym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma 5.0.4?

Nie wygłupiaj się, bo jak czytam te wszystkie Twoje wypociny to widzę, że mas zawsze rację, a tu nagle umniejszasz systemowi ATMOS, a nigdy go nie słyszałeś. Proszę CIę tylko o pokorę, bo może być tak, ze nagle Ci się spodoba. twoje wszystkie posty to najważniejszy subwoofer i subwoofer i nawet jak nie masz przygotowane pomieszczenia pod takie dwie bomby to śmiem twierdzić, że masz ograniczone pole widzenia jeżeli chodzi o audio. Ja jednak bardziej skupiam się na walorach stereo i tam nawet racji bytu nie ma subwoofer, a kino to dodatkowa zabawa. Właśnie jestem w trakcie kompletowania zestawu 7.1.2, a może i 7.1.4. Jakoś nie odczuwam kompletnie braku drugiego subwoofera, a jakbym go nie miał tez bym nie płakał bo na fronty mam bardzo dobre kolumny, ale wiadomo, że łatwiej zejść subem w niższe rejestry, które występują tylko w filmach. Zależy kto czego oczekuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu @subfan ma wg mnie rację. 

Atmos to raczej "fanaberia", w sumie to mógłbym bez tego żyć, ale jak jest - to jest frajda całkiem duża. To taki dodatek poszerzający uśmiech podczas oglądania Transformers.

Sub to obowiązek. Bez niego "żyć" się nie da. 

PS. Jeden sub, a dobry w zupełności wystarczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

@kivlov nie mam ograniczonego pola widzenia  co do audio tylko na moje szczęście szybko zdałem sobie sprawę co lubię i jakie mam priorytety w kinie . Inni nawet po kilku latach dalej nie wiedzą czego tak naprawdę chcą i czego szukać.  Nie słucham stereo więc twoje wywody o przyszykowaniu pomieszczenia pod takie " bomby " traktuje z uśmiechem bo raz - sub to wróg zapalonych stereo maniaków,  dwa to zobacz co ludzie mają w salonikach nawet na YT i do nich zacznij apelować.  Ja mam co mam i w takim porządku jaki mam , pomysły pojawiają się cały czas jak i plany na wycisnieciu możliwie najwięcej z tego co mam i w proporcjach jakie lubię. Nie muszę słuchać atmosa żeby stwierdzić że wolę mocny bas . Jak pisałem jeżeli mam wybierać,  mogę ograniczyć zestaw glosnikow do układu soundbara czyli centralny klipscha c504 i moje dwie " bomby " ,taki układ mnie cieszy i dlatego na taki postawiłem.  Atmos to dodatkowa fanaberia jak to określił mietek i się z tym zgodzę,  nie umniejszam atmosowi czy jego walorom tyle co znaczy atmos dla mnie a dla ciebie to przepaść.  Nie wykluczam sprawdzenia jego mocy wspaniałości ale podstaw to nie zmieni na 100% o priorytetach głośników i ich przydatności w kinie . Jeżeli był by tak wspaniały ludzie stawiali by je wyżej niż efektowe boczne czy tylnie ale tak nie jest. Efekt otaczania przez dźwięk jest przyjemniejszy niż syczenie z góry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% ludzi z którymi rozmawiałem wolą 5.1.2 niż 7.1. Więc coś musi w tym być.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Właśnie 5 nad 7 bo jeżeli już to najważniejsze z dodatkowych są te pierwsze 2 poza frontami i centralem (o subie nie wspominam bo kino bez suba nie istnieje )

Normalne że nie usłyszysz takiego przeskok z 7 bo to dodatkowe 2 nad podstawowe 5 a coś usłyszeć z góry będzie tak samo jarać po raz pierwszy dzwiek z góry czyli cyferki 2 niż 4 czyli 5.1.2  i 5.1.4. 

Czyli podsumować normalne ze podstawa to 5 potem 2 na gorze czyli 5.1.2 a nie 7.1 

Rozwiniecia na dodatkowe czyli 7 .1 czy 5.1.4 bedzie juz slabiej odczuwalne 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na sufit (ATMOS 7.1.2) będę montować te sam kolumny co mam w surround czyli Focal Chorus 705V bardzo fajnie grają, niektórzy używają je nawet do stereo i się  im wcale nie dziwię, fajnie grają. Czyli bedę ich miał 6 sztuk :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieciu.

Dodaj, że wystarczy (twoim zdaniem)

Bo zdanie ma każdy swoje. (Różne)

 

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na suficie tak to wyszło,przy okazji skrzynki na suficie wykorzystałem jako źródło oświetlenia.Przy podwieszanym suficie było by łatwiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jeszcze jedno

1.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 12

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.